PROTOTHEMA

Car + Speed

Audi

Audi: Νεος κινητήρας 1.8TFSI

Audi: Νεος κινητήρας 1.8TFSI

Το μεγαλύτερο σε ηλικία σύνολο της γενιάς TFSI του ομίλου VAG ήταν αυτό των 1.8lt που βρίσκεται στην αγορά τουλάχιστον μια πενταετία. Οι Γερμανοί μηχανικοί σε μια επίδειξη τεχνογνωσίας και τεχνολογίας προχώρησαν σε μια εντυπωσιακή αναβάθμιση του εν λόγω συνόλου που θα φορεθεί αρχικά...

Το μεγαλύτερο σε ηλικία σύνολο της γενιάς TFSI του ομίλου VAG ήταν αυτό των 1.8lt που βρίσκεται στην αγορά τουλάχιστον μια πενταετία.
Οι Γερμανοί μηχανικοί σε μια επίδειξη τεχνογνωσίας και τεχνολογίας προχώρησαν σε μια εντυπωσιακή αναβάθμιση του εν λόγω συνόλου που θα φορεθεί αρχικά στην ανανεωμένη σειρά Α5.
Ο νέος κινητήρας 1.8TFSI αποδίδει 10PS παραπάνω από τον προηγούμενο φτάνοντας τα 170PS στις 3800rpm!
Ταυτόχρονα η μέγιστη ροπή ξεπερνά τα 32kgm και είναι διαθέσιμη από τις 1400 – 3700rpm.
Κοιτώντας και την κατανάλωση που είναι στα 5.7lt/100km αρχίζεις να αναρωτιέσαι αν πρόκειται για κινητήρα βενζίνης ή πετρελαίου. Φυσικά πρόκειται για κινητήρα βενζίνης τα αριθμητικά δεδομένα του οποίου ξεπερνούν κατά πολύ τα συνήθη.
Οι εκπομπές CO2 είναι στα 134gr/km ενώ το Α5 με τον εν λόγω κινητήρα θέλει 7.9sec για να φτάσει τα 100km/h από στάση με την τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 230 km/h.

Για να πετύχουν αυτές τις τιμές οι Γερμανοί μηχανικοί επικεντρώθηκαν στην βελτιστοποίηση της μορφοποίησης αλλά και της καύσης του μίγματος αέρα – βενζίνης.

Ειδικότερα πέραν από τον άμεσο ψεκασμό γίνεται και έμμεσος προς το τελείωμα της εισαγωγής του αέρα στο θάλαμο καύσης πολύ κοντά στις βαλβίδες εισαγωγής ώστε τα σταγονίδια του καυσίμου να στροβιλίζονται και να αναμειγνύονται με τα μόρια αέρα. Αυτού του είδους ο ψεκασμός γίνεται όταν ο κινητήρας λειτουργεί με χαμηλά φορτία. Η μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων που επιτυγχάνεται μ’ αυτό τον τρόπο φέρνει τον κινητήρα να πληροί της προδιαγραφές Euro 6 που θα τεθούν σε ισχύ το 2015.

Η πίεση του συστήματος άμεσου ψεκασμού έχει αυξηθεί από τα 150 στα 200bar. Το σύστημα άμεσου ψεκασμού εμπλέκεται στην εκκίνηση και υπό πλήρες φορτίο. Υπάρχει δυνατότητα μέχρι και τριών ψεκασμών σε κάθε κύκλο καύσης. Επιπλέον για την καλύτερη εξαγωγή των καυσαερίων έχει δοθεί μεγαλύτερη ελευθερία στις βαλβίδες εξαγωγής. Το σύστημα Audi Valvelift ρυθμίζει το άνοιγμα των βαλβίδων σε δυο στάδια ενώ οι δυο εκκεντροφόροι μπορούν να λειτουργήσουν υπό γωνία 30 ή 60 μοιρών σε σχέση με το στρόφαλο.


Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

Αγύριγο κεφάλι29/08/201101:52

Tι AUDI και τρίχες... Ρε, πάρε TOYOTA να έχεις αυτοκίνητο για 30 χρόνια! Έχει κλείσει συνεργεία, αθάνατο!

Απάντηση
kokkos24/08/201115:59

@ takarino & @ Dimitris To οτι ειναι κινητηρας βενζινης με καταναλωση γυρω στα 6 λιτρα δεν ειναι αξιο λογου??? δεν βλεπετε καμια βελτιωση ουτε σημαντικη εξελιξη?????

Απάντηση
lefkaditis10/08/201109:52

σεβασμος στους ''γερμανους'' που πρωτο το group VAG λανασαρησε κινητηρες turbo με αμεσο ψεκασμο κι αλλαξε ο κοσμος της αυτοκινησης...βρειτε μου αλλο μοτερ με αυτες τις προδιαγραφες και τοσο χαμηλη καταναλωση...ναι οκ...οι ιταλοι φτιαχνουν αυτοκινητα με φινετσα, χαρακτηρα κτλ κτλ...φερτε μου ενα audi η ενα vw σε δεκα χρονια και φερτε μου και μια alfa η ενα fiat...τα σαπακια ξερουν ολοι πολλοι καλα πια ειναι...

Απάντηση
Marios09/08/201123:42

Παιδια αμα ειστε ασχετοι καλυτερα μην μιλατε. Δεν ειναι επιτευγμα τα 170 αλογα, ο συγκεκριμενος κινητηρας φτανει και 300 αλογα με προγραμμα για πλακα. Επιτευγμα ειναι τα 7.9sec, 134gr/km, 5.7lt/100km για ενα αμαξι 1500 κιλων. Δεν ειναι 500κι Fiat για να το συγκρινεις με αυτο, παιζει ρολο το βαρος του αμαξιου στην καταναλωση, στο 0-100 κτλ. ! Τα ιταλικα ειναι για πεταμα. Τα ηλεκτρολογικα τους ειναι οτι να ναι. 2 φιλοι μου εχουν Mito και τους εχει αλλαξει τα φωτα στα ηλεκτρολογικα προβληματα. Οι μπαταριες χαλασανε και στους 2 και αναβουν συνεχεια λαμπακια με οτι προβληματα μπορειτε να φανταστειτε. Και τα ιδια συμβαινουν και στους 2. Τυχαιο, δεν νομιζω. Alpha romeo, fiat και Lancia εξακολουθουν να ειναι αναξιοπιστα....

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία