Audi: Νεος κινητήρας 1.8TFSI

Audi: Νεος κινητήρας 1.8TFSI

Το μεγαλύτερο σε ηλικία σύνολο της γενιάς TFSI του ομίλου VAG ήταν αυτό των 1.8lt που βρίσκεται στην αγορά τουλάχιστον μια πενταετία. Οι Γερμανοί μηχανικοί σε μια επίδειξη τεχνογνωσίας και τεχνολογίας προχώρησαν σε μια εντυπωσιακή αναβάθμιση του εν λόγω συνόλου που θα φορεθεί αρχικά...

Audi: Νεος κινητήρας 1.8TFSI
Το μεγαλύτερο σε ηλικία σύνολο της γενιάς TFSI του ομίλου VAG ήταν αυτό των 1.8lt που βρίσκεται στην αγορά τουλάχιστον μια πενταετία.
Οι Γερμανοί μηχανικοί σε μια επίδειξη τεχνογνωσίας και τεχνολογίας προχώρησαν σε μια εντυπωσιακή αναβάθμιση του εν λόγω συνόλου που θα φορεθεί αρχικά στην ανανεωμένη σειρά Α5.
Ο νέος κινητήρας 1.8TFSI αποδίδει 10PS παραπάνω από τον προηγούμενο φτάνοντας τα 170PS στις 3800rpm!
Ταυτόχρονα η μέγιστη ροπή ξεπερνά τα 32kgm και είναι διαθέσιμη από τις 1400 – 3700rpm.
Κοιτώντας και την κατανάλωση που είναι στα 5.7lt/100km αρχίζεις να αναρωτιέσαι αν πρόκειται για κινητήρα βενζίνης ή πετρελαίου. Φυσικά πρόκειται για κινητήρα βενζίνης τα αριθμητικά δεδομένα του οποίου ξεπερνούν κατά πολύ τα συνήθη.
Οι εκπομπές CO2 είναι στα 134gr/km ενώ το Α5 με τον εν λόγω κινητήρα θέλει 7.9sec για να φτάσει τα 100km/h από στάση με την τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 230 km/h.

Για να πετύχουν αυτές τις τιμές οι Γερμανοί μηχανικοί επικεντρώθηκαν στην βελτιστοποίηση της μορφοποίησης αλλά και της καύσης του μίγματος αέρα – βενζίνης.

Κλείσιμο
Ειδικότερα πέραν από τον άμεσο ψεκασμό γίνεται και έμμεσος προς το τελείωμα της εισαγωγής του αέρα στο θάλαμο καύσης πολύ κοντά στις βαλβίδες εισαγωγής ώστε τα σταγονίδια του καυσίμου να στροβιλίζονται και να αναμειγνύονται με τα μόρια αέρα. Αυτού του είδους ο ψεκασμός γίνεται όταν ο κινητήρας λειτουργεί με χαμηλά φορτία. Η μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων που επιτυγχάνεται μ’ αυτό τον τρόπο φέρνει τον κινητήρα να πληροί της προδιαγραφές Euro 6 που θα τεθούν σε ισχύ το 2015.

Η πίεση του συστήματος άμεσου ψεκασμού έχει αυξηθεί από τα 150 στα 200bar. Το σύστημα άμεσου ψεκασμού εμπλέκεται στην εκκίνηση και υπό πλήρες φορτίο. Υπάρχει δυνατότητα μέχρι και τριών ψεκασμών σε κάθε κύκλο καύσης. Επιπλέον για την καλύτερη εξαγωγή των καυσαερίων έχει δοθεί μεγαλύτερη ελευθερία στις βαλβίδες εξαγωγής. Το σύστημα Audi Valvelift ρυθμίζει το άνοιγμα των βαλβίδων σε δυο στάδια ενώ οι δυο εκκεντροφόροι μπορούν να λειτουργήσουν υπό γωνία 30 ή 60 μοιρών σε σχέση με το στρόφαλο.


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης