PROTOTHEMA

Car + Speed

Toyota FT-AC

Νέας φιλοσοφίας crossover από την Toyota

Νέας φιλοσοφίας crossover από την Toyota

Σε μία αγορά όπου τα οχήματα crossover βρίσκονται σε πλήρη άνθιση, είναι αναμενόμενο ολοένα και περισσότεροι κατασκευαστές να παρουσιάζουν νέα μοντέλα, με στόχο την μελλοντική τους επίσημη παραγωγή. Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα είναι ασφαλώς το Toyota FT-AC, που η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε ως πρωτότυπο, στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες.

Το συγκεκριμένο μοντέλο, όπως αναφέρει σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Αντιπρόεδρος της Toyota, Jack Hollis, συγκέντρωσε το ενδιαφέρον πολλών επισκεπτών της Έκθεσης, κάτι που ίσως να οδηγήσει την ιαπωνική φίρμα στην επίσημη παραγωγή του.


 Επίσης σύγκρινε το μεγάλο ενδιαφέρον του κοινού για το FT-AC, με το αντίστοιχο που σημείωσε το εικονικό FJ Cruiser το 2003, τονίζοντας: «Όταν είδαμε ότι το feedback των καταναλωτών ήταν τόσο έντονο, αποφασίσαμε να λανσάρουμε και επισήμως το FJ στην αγορά, χωρίς να έχουμε διαφοροποιήσει την εξωτερική του εικόνα. Γιατί όχι και με το FT-AC;»

toyota-ft-ac-concept-live-photos-chariatis-530

Να υπενθυμίσουμε ότι το concept της ιαπωνικής φίρμας ποντάρει στη μυώδη του εμφάνιση και στα έντονα χαρακτηριστικά του αμαξώματός του, όπως την εντυπωσιακή μάσκα. Πάνω από αυτήν βρίσκονται ενσωματωμένοι οι προβολείς ομίχλης LED, οι οποίοι αφαιρούνται και μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως φακοί ή ως φώτα σε mountain bike. ποδήλατα εκτός δρόμου.

Επίσης στην οροφή του υπάρχει μία σχάρα με κρίκους και ενσωματωμένες ράγες, που εφοδιάζεται εμπρός με σποτάκια LED. Τα τελευταία χρησιμεύουν είτε ως πρόσθετα φωτιστικά σώματα είτε ως φλας για τις κάμερες στους εξωτερικούς καθρέπτες, οι οποίες είναι αφαιρούμενες και μπορούν να κάνουν υπέρυθρες λήψεις.

toyota-ft-ac-chariatis-640

 Προς το παρόν, άγνωστα παραμένουν τα τεχνικά στοιχεία  του FT-AC, με την Toyota απλά να ανακοινώνει ότι στο μέλλον, εκτός από την έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης, θα υπάρχει και υβριδική έκδοση.
Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

George16/01/201812:25

Εγώ πάλι προτιμάω τα 650 cc που έχει η BMW στο i3 REX (ή και τα 1500 cc του Volt), που θα δουλεύει μια στο τόσο και με διπλάσια αποδοτικότητα από οποιονδήποτε θερμικό κινητήρα άμεσα συνδεδεμένου με την κίνηση του οχήματος. Από τη στιγμή που το μέλλον είναι τα πλήρως ηλεκτροκίνητα, ο μόνος σωστός δρόμος προς αυτή την κατεύθυνση είναι να μειώσεις τη χρήση των θερμικών κινητήρων, παίρνοντας το μέγιστο από αυτούς και χρησιμοποιώντας αποδοτικότερα την ενέργεια που παίρνεις τροφοδοτώντας ένα ηλεκτρικό drivetrain. Ταυτόχρονα μειώνεις την ανάγκη για πολύ μεγάλες μπαταρίες, που δύσκολα θα μπορέσουν να ανταποκριθούν οι κατασκευαστές στην πολύ μεγάλη ζήτηση τα πρώτα χρόνια της ηλεκτρικής εποχής. Έτσι ακόμη και με 100 χλμ. αυτονομία, κάνεις τις καθημερινές μετακινήσεις σου, κι όταν χρειαστεί, έχεις την εφεδρεία του range extender που είναι επίσης οικονομικότερο από ένα συμβατικό ή ένα απλό υβριδικό. Είναι προτιμότερο να έχεις όλα τα οχήματα να κινούνται κατά 95% με ηλεκτρισμό (BEVx), παρά να έχεις το 1/5 από αυτά αμιγώς ηλεκτρικά και τα υπόλοιπα αμιγώς θερμικά ή χαζο-υβριδικά γιατί δεν θα επαρκούν οι μπαταρίες αν έχουν όλα 500 χλμ. ηλεκτρική αυτονομία (που σπάνια θα χρησιμοποιήσουν). Κάποια στιγμή θα υπάρχει επάρκεια παραγωγής μπαταριών και δεν θα χρειάζονται ούτε τα BEVx.

Απάντηση
ΥΠΟΤΙΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ BMW MERCEDES 15/01/201812:51

ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΤΙΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΤΩΝ BMW KAI MERCEDES ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΥΣ??? ΟΛΟΙ ΓΑΡΓΑΡΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ.... ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΑΝ? ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΠΟΙΟΙ ΚΙΑ ΠςΣ ? ΠΟΣΟ ? ΠΟΙΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ?????

Απάντηση
1000αρι 3κύλινδρο14/01/201823:23

Πόσο θα προσπαθείτε ακόμη να μας πείσετε ότι τα 3κυλινδρα 1.0lt 1.2lt 1.6lt είναι καλοί δυνατοί αλλά κυρίως επαρκείς κινητήρες???? Μας περνάτε τους περισσότερους για τόσο ηλίθιους επειδή μας πασάρετε τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις επιδόσεις απο αυτά επεξεργασμένα μηχανολογικά παράγωγα της οικονομικής κρίσης ως τεχνολογικά διαμάντια? ΕΛΕΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ Τα τελευταία 3 χρόνια έχω οδηγήσει από rentals πολλά καινούργια μικρά Yaris1.0 έως και bmw 216d 3κυλινδρα όλα ανεξαιρέτως εντός και εκτός τραγικά.Θόρυβος κραδασμούς κατανάλωση, ελαστικότητα, τραχιά κύλιση στις χαμηλές και όλα εξωφρενικά ακριβά για αυτό που προσφέρουν.

Απάντηση
@16/01/201809:28

Και τι θές να σου παρουσιάσει;Στην Ελλάδα είσαι,έχει νόημα κάτι παραπάνω από 1400cc;..Οταν σας παρουσιάζουν νορμάλ αυτοκίνητα κλαίγεστε,όταν σας δείχνουν αυτά που είναι για τα κυβικά σας νομίζετε οτι σας κοροιδεύουν!Καλά κρασιά.

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία