Dirt Games, rallycross: Στον Ιππόδρομο Μαρκόπουλου!

Dirt Games, rallycross: Στον Ιππόδρομο Μαρκόπουλου!

Στο πλαίσιο του 71ου Ελληνικού Ντέρμπι του ΟΠΑΠ,  μετά τη λήξη των ιπποδρομιών σήμερα θα γίνει μια επίδειξη rallycross με  τέσσερις χωμάτινες φόρμουλες!

Dirt Games, rallycross: Στον Ιππόδρομο Μαρκόπουλου!
Στο πλαίσιο του 71ου Ελληνικού Ντέρμπι του ΟΠΑΠ, όσοι φίλοι του σπορ βρεθούν στον Ιππόδρομο Μαρκόπουλου σήμερα 5/7/2017, αμέσως μετά τη λήξη των ιπποδρομιών θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα εντελώς διαφορετικό και ταυτόχρονα μοναδικό θέαμα, αυτήν τη φορά με πρωταγωνιστές τέσσερις χωμάτινες φόρμουλες Kartcross! Πρόκειται για πισωκίνητες μονοθέσιες κατασκευές 130 PS με δυνατότητα κίνησης σε άσφαλτο ή χώμα, οι οποίες θα συμμετάσχουν σε μια επίδειξη αγώνα τύπου rally cross σε ειδικά διαμορφωμένη πίστα μέσα στον κύριο στίβο του Ιπποδρόμου, συνολικού μήκους 1.300 μέτρων. Πίσω από το τιμόνι θα βρεθούν καταξιωμένοι οδηγοί αγώνων αυτοκινήτου με πλήθος διακρίσεων: Λάμπρος Αθανασούλας, Γιώργος Ζυμαρίδης, Λευτέρης Σωτήρχος και Κώστας Σωτηρόπουλος.

Πρόκειται μια ξεχωριστή επίδειξη 5 γύρων σε μορφή rally cross όπου οι τέσσερις συμμετέχοντες θα έχουν και joker lap με εναλλακτική διαδρομή υποχρεωτικά για 1 γύρο. Προφανώς δεν θα υπάρχει χρονόμετρο και νικητής καθότι πρόκειται για επίδειξη και όχι αγώνα. Είναι όμως ταυτόχρονα και μια πρόβα τζενεράλε για μια πιθανή διεξαγωγή αγώνα τύπου rally cross στον Ιππόδρομο Μαρκόπουλου. Σίγουρα μια τέτοια εξέλιξη θα αποτελέσει σημαντική είδηση/επιτυχία για τα ελληνικά αγωνιστικά δρώμενα. Θυμίζουμε ότι οι χωμάτινες φόρμουλες που έχουν επιδόσεις επιπέδου αυτοκινήτου WRC έχουν χαμηλό κόστος και είναι μια διέξοδο για όσους νέους θέλουν να αγωνιστούν στη χώρα μας.

Αν θέλετε να παρακολουθήσετε σήμερα το απόγευμα αυτή την πρωτόγνωρη αναμέτρηση
Κλείσιμο
στο χώρο του Ιπποδρόμου η είσοδος είναι ελεύθερη!



Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: Suzuki GSX-R 600 K7
Μέγιστη Ισχύς (PS /rpm) 130/ 14500rpm
Ροπή: 6,9kgm/ 11500rpm
0-100 km/h: 4 sec
Τελική ταχύτητα: 160-200 km/h
Κίνηση στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο Σειριακό 6 ταχυτήτων με δυνατότητα αλλαγών στο τιμόνι (extra)
Υδραυλικό χειρόφρενο
Ανάρτηση: διπλά ψαλίδια εμπρός/πίσω, πλήρως ρυθμιζόμενα (extra ρυθμιζόμενη ανάρτηση 3 δρόμων)
Φρένα: 2 δισκόφρενα εμπρός, 1 δισκόφρενο πίσω
Κιλά: 330 Kgr (ανάλογα τον εξοπλισμό)
Ελαστικά 165/70-10 εμπρός, 225/40-10 πίσω (πολλές επιλογές ανάλογα με το τερεν, άσφαλτος, χώμα, άμμος, λάσπη)
Τιμή βασικής έκδοσης 15.000 ευρώ



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης