O Αντιπρόεδρος της Nissan Europe μιλά στο C+S

O Αντιπρόεδρος της Nissan Europe μιλά στο C+S

O Ponz Pandikuthira είναι Αντιπρόεδρος της Nissan Europe στον τομέα της ανάπτυξης νέων προϊόντων. Μετά από ειδική πρόσκληση της ελληνικής αντιπροσωπείας της ιαπωνικής φίρμας, το μεγαλοστέλεχος της Nissan βρέθηκε στη χώρα μας και παραχώρησε σε επιλεγμένα Μέσα μια αρκετά ενδιαφέρουσα συνέντευξη.

O  Αντιπρόεδρος της Nissan Europe μιλά στο C+S
O Ponz Pandikuthira γεννήθηκε στην Αμερική και είναι Μηχανολόγος Μηχανικός. Γαλουχήθηκε στους κόλπους της Chrysler-Jeep για λογαριασμό της οποίας ήρθε αρχικά στην Ευρώπη, έκανε μεταγραφή στην Kia για κάποια χρόνια και από το 2012 ανήκει στη Nissan. Εδώ και ένα χρόνο περίπου ο κ. Pandikuthira κατέχει τη θέση του Αντιπροέδρου στη Nissan Europe στον νευραλγικό τομέα της ανάπτυξης νέων προϊόντων και αποτελεί ένα στέλεχος με ιδιαίτερη βαρύτητα. Αυθόρμητος, γνώστης για όλα τα ζητήματα γύρω από την αυτοκίνηση και με ιδιαίτερο πάθος για τα αυτοκίνητα, το στέλεχος της Nissan μας μίλησε αρχικά για τους λόγους που η εταιρεία του είναι επιτυχημένη: «Χρειάζεται όραμα και πάθος για πετύχεις τους στόχους». Σε αυτό το σημείο εξήρε το έργο του Carlos Ghosn που έχει καταφέρει να συγκεράσει αποτελεσματικά όλες τις τάσεις μέσα στους κόλπους των εταιρειών Renault-Nissan: «Η διορατικότητα του είναι τόσο μεγάλη που έχει προετοιμάσει το έδαφος και για την επόμενη γενιά στελεχών».

Η αυτόνομη οδήγηση είναι εδώ


Ρωτήσαμε τον κ. Pandikuthira γα την πορεία της τεχνολογίας στην αυτόνομη οδήγηση και πότε αυτή θα είναι 100% διαθέσιμη και ασφαλής. Ο αντιπρόεδρος της Νissan ανέφερε χαρακτηριστικά: «Φέτος θα λανσάρουμε τα ανανεωμένα
Qashqai & LEAF
Κλείσιμο
με συστήματα ημιαυτόνομης οδήγησης σε συνθήκες αυτοκινητόδρομου και πολύ σύντομα θα έχουμε στη διάθεση μας την επιλογή αυτή και για αστικό περιβάλλον. Όταν μιλάμε για αυτόνομη οδήγηση όλη έχουμε στο μυαλό μας ότι μπαίνουμε σε ένα αυτοκίνητο και αυτό κάνει τα πάντα για μας. Η τεχνολογία αυτή είναι διαθέσιμη ακόμη και αυτή τη στιγμή που μιλάμε. Ωστόσο για να φτάσουμε σε αυτό το επίπεδο εφαρμογής θα πρέπει η τεχνολογία αυτή να είναι προσιτή στο ευρύ κοινό και τα αυτοκίνητα να συνδέονται-επικοινωνούν κατά κάποιο τρόπο μαζί τους. Φυσικά για να πούμε ότι θα έχουμε 100% πρέπει να γίνουν πολλά βήματα ακόμη. Υπάρχουν 1 δις αυτοκίνητα στους δρόμους αυτή τη στιγμή. Άρα θα πρέπει να συνδυάσεις τα σύγχρονα αυτόνομα αυτοκίνητα με τα ήδη υπάρχοντα». O κ.Τάκης Θεοχαράκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Νικ.Ι.Θεοχαράκης, με τον κ.Ponz Pandikuthira

Πόσο κοστίζει η εξέλιξη ενός αυτοκινήτου;
 
Για να φέρεις στην αγορά ένα νέο αυτοκίνητο η εξέλιξη του παίρνει 3 με 4 χρόνια και η εταιρεία επενδύει στο νέο προϊόν ακόμη και 1,2 δις στην εξέλιξή του. Όπως μάθαμε σε αυτές τις περιπτώσεις απαιτείται στοχευμένη πρόβλεψη προκειμένου το τελικό προϊόν να κάνει την απόσβεση που πρέπει και συνεπώς να είναι πετυχημένο το timing λανσαρίσματός του.

Τι να περιμένουμε στον τομέα της ηλεκτροκίνησης;
 
Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Νissan: «Ήδη υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων. Η αύξηση της ζήτησής τους έχει να κάνει με την αυτονομία, ένας τομέας που βελτιώνεται συνεχώς, το δίκτυο φόρτισης της κάθε χώρας, αλλά και με το πόσο προσιτή είναι αυτή η τεχνολογία. Το πιο σημαντικό στοιχείο, όπως θα ξέρετε, είναι το κόστος των μπαταριών. Περίπου σε 5 χρόνια από σήμερα το κόστος ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα εξισωθεί με εκείνο που απαιτείται για ένα βενζινοκίνητο ή ντίζελ. Υπολογίζω ότι το 2025 θα πωλούνται στην Ευρώπη 2 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα το χρόνο». Aπό αριστερά προς τα δεξιά: Μάριος Μπαρκής (Εμπορικός Διευθυντής της Nissan), Θάνος Μπάφας (Marketing Manager της Nissan), Ponz Pandikuthira & Γιάννης Μεθενίτης (υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων της Nissan).

Το μέλλον της αυτοκίνησης & το ντίζελ
 
Ο κ. Ponz Pandikuthira μας μίλησε για το μέλλον της αυτοκίνησης, αλλά και για τα σχέδια της φίρμας όσον αφορά τα Nismo μοντέλα: «Είναι σίγουρό ότι δεν θα μοιάζουν με αυτά που έχουμε σήμερα, αλλά δεν μπορούμε να μιλήσουμε με ακρίβεια για το τι θα συμβεί. Σίγουρα οι αλλαγές μέσα στα επόμενα χρόνια θα είναι τεράστιες. Θα έχουμε πιο οικονομικά αυτοκίνητα, πιο ασφαλή, αυτόνομα και τα οχήματα θα επικοινωνούν μεταξύ τους. Αυτή η επικοινωνία θα φέρει μεγάλες αλλαγές. Σίγουρα δεν μπορούμε να πούμε ότι από την μια μέρα στην άλλη οι ντίζελ κινητήρες θα καταργηθούν. Ωστόσο, η μείωση της ζήτησης για τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα έχει ξεκινήσει και είναι μεγαλύτερη από ό,τι αρχικά είχαμε προβλέψει. Σίγουρα το μέλλον δεν είναι ευοίωνο».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης