GP Ουγγαρίας: Ποιός θα γελάσει σήμερα;
Όλα δείχνουν πως οι Mercedes οδεύουν ολοταχώς προς την πρώτη τους νίκη στην Ουγγαρία στη νέα υβριδική εποχή της F1. Τα ασημί βέλη έχουν κερδίσει τους 41 από τους 48 αγώνες της υβριδικής εποχής αλλά δεν έχουν καταφέρει ακόμη να κερδίσουν στην Ουγγαρία.
Βέβαια η χθεσινή καταρρακτώδη βροχή που ξέπλυνε την πίστα αλλά και το νέο οδόστρωμα έχουν μειώσει σημαντικά αυτό το πλεονέκτημα αλλά δεν το έχουν μηδενίσει. Ο Ρόσμπεργκ πήρε χτες την 26η pole στην καριέρα του. Πιθανόν δε θα τα κατάφερνε αν δεν έκανε τετακέ ο Αλόνσο στην τελευταία προσπάθεια μπροστά από το Χάμιλτον. Για 6η φορά σε 11 αγώνες φέτος τα ασημί βέλη βρίσκονται στην πρώτη σειρά της εκκίνησης.
Ο Ρόσμπεργκ περιμένει μάχη για τη νίκη με το Χάμιλτον και τις Red Bull πιθανόν οι Ταύροι να είναι πιο επικίνδυνοι στη βροχή. Ο Χάμιλτον ήταν σίγουρος για την pole χτες: "Δεν το περίμενα ποτέ να βγω από τη στροφή 9 και να δω τον Αλόνσο μπροστά μου γυρισμένο. Θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ από τη δεύτερη θέση. Μια καλή εκκίνηση θα βοηθούσε είναι καιρός να κάνω μια".
Ο Ρικιάρντο αισθάνονταν πως θα μπορούσε να πάρει την pole αν δεν υπήρχε η κίτρινη σημαία ο Φερστάπεν έκοψε για να έχει άδειο δρόμο μπροστά του και έχασε για 0.8sec την τελευταία προσπάθεια οπότε στη Red Bull έχουν μείνει με μια αίσθηση ανικανοποίητου χτες. Να δούμε αν θα καταφέρουν ν' αλλάξουν σήμερα την εικόνα αυτή.
Στη Ferrari αντίθετα είδαν το Ράικονεν να αποκλείεται από το Q3. Ο Φινλανδός ήταν ταχύτερος όλων με τη λήξη του Q2 αλλά βρέθηκε στην 14η θέση όταν οι υπόλοιποι ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους σε μια πίστα που στέγνωνε: "Κρίμα είχαμε καλό μονοθέσιο σήμερα. Δεν έχει διαφορά για ποιο λόγο συνέβη ότι συνέβη. Είχαμε την ταχύτητα αλλά τι να κάνω τώρα; Πρέπει να διδαχτούμε απ' αυτό και να είμαστε καλύτεροι την επόμενη φορά. Ο χρόνος μου ήταν καλός αλλά μετά από 30 sec βρισκόμασταν στο πουθενά". Ο Φέτελ έχει επικεντρώσει την προσοχή τους στις Red Bull για σήμερα: "Οι αντίπαλοί μας είναι ακριβώς μπροστά μας πιστεύω ότι μπορούμε στον αγώνα να πάμε πιο γρήγορα".
Χτες η μέρα είχε εντυπωσιακές αντιθέσεις από 51 βαθμούς Κελσίου στο οδόστρωμα στις ελεύθερες δοκιμές μέχρι καταρρακτώδη βροχή στις κατατακτήριες. Σήμερα οι 10 πρώτοι οδηγοί θα εκκινήσουν με την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli. Αν δε βρέξει θα έχουμε λογικά στρατηγική 2 pit stop. Η μαλακή γόμα σύμφωνα με την Pirelli αντέχει περίπου 29 γύρους ανά σετ σε σύνολο 70 γύρων ενώ η πολύ μαλακή 14 γύρους. Οπότε η στρατηγική που αναμένεται είναι οι οδηγοί να βάλουν δυο σετ μαλακής γόμας σε δυο πιτ στοπ κατά τη διάρκεια του αγώνα. Δεν αποκλείεται όμως κάποιοι να επιχειρήσουν 3 αλλαγές χρησιμοποιώντας 3 σετ πολύ μαλακής γόμας και μόνο ένα σετ μαλακής στην τελευταία αλλαγή. Στα ελεύθερα ο Ράικονεν συμπλήρωσε 31 γύρους μ' ένα σετ μαλακής γόμας και ο Φέτελ 23 με ένα σετ πολύ μαλακής γόμας. Πολύ δύσκολα θα δούμε σήμερα τη μέση γόμα να χρησιμοποιείται.
FREE PRACTICE 3 – Ταχύτεροι χρόνοι |
Rosberg 1m20.261s Supersoft New |
Verstappen 1m20.263s Supersoft New |
Ricciardo 1m20.726s Supersoft New |
QUALIFYING TOP 10 |
Rosberg 1m19.965s Supersoft New |
Hamilton 1m20.108s Supersoft New |
Ricciardo 1m20.280s Supersoft New |
Verstappen 1m20.557s Supersoft New |
Vettel 1m20.874s Supersoft New |
Sainz 1m21.131s Supersoft New |
Alonso 1m21.211s Supersoft New |
Button 1m21.597s Supersoft New |
Hulkenberg 1m21.823s Supersoft New |
Bottas 1m22.182s Supersoft New |
Περισσότεροι γύροι ανά γόμα |
SOFT Raikkonen 31 |
SUPERSOFT Vettel 23 |
MEDIUM Hulkenberg 14 |
MEDIUM Perez 14 |
Καλύτερος χρόνος ανά γόμα |
SOFT Hamilton 1m21.960s |
MEDIUM Perez 1m23.893s |
SUPERSOFT Rosberg 1m19.965s |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr