Γκάμπριελ: Η VW κινδυνεύει να αμαυρώσει την αξία του «Made In Germany»

Γκάμπριελ: Η VW κινδυνεύει να αμαυρώσει την αξία του «Made In Germany»

O Γερμανός αντιπρόεδρος προειδοποίησε ότι το σκάνδαλο της VW ρίχνει την σκιά του στην πολύτιμη και με υψηλό status ένδειξη «Μade in Germany»

Γκάμπριελ: Η VW κινδυνεύει να αμαυρώσει την αξία του «Made In Germany»
Από τα πιο επίσημα γερμανικά χείλη, αυτά του αντιπροέδρου της κυβέρνησης Σίγκμαρ Γκάμπριελ έρχεται να επιβεβαιωθεί μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η γερμανική οικονομία και βιομηχανία από το σκάνδαλο της VW.

Όπως είπε ο κ. Γκάμπριελ το dieselgate της VW είναι ικανό να αμαυρώσει την αξία της ένδειξης Made In Germany, με άλλα λόγια την αξία της Γερμανίας ως παγκόσμιο brand.

«Η βιομηχανική παραγωγή της χώρας βασίζεται στην ποιότητα στην οποία κανείς μπορεί να βασίζεται. Αυτό δημιούργησε μία θετική εικόνα για την Γερμανία, που είναι καλό για όλους μας» είπε ο κ. Γκάμπριελ ο οποίος παράλληλα είναι και υπουργός Οικονομίας της χώρας σε ομιλία του σήμερα στο Βερολίνο.

Και συνέχισε λέγοντας ότι «όταν αυτό δεν δουλεύει, όπως έγινει πρόσφατα με την VW, τότε ρισκάρουμε να προκαλέσει συλλογική βλάβη στην ετικέτα "Made In Germany" το οποίο προφανώς ξεπερνά την συγκεκριμένη εταιρία».

Πάντως η Γερμανική κυβέρνηση προσπάθησε να υποβαθμίσει τις επιπτώσεις από την πεντάμηνη ήδη κρίση της VW στην ευρύτερη οικονομία της χώρας, αφήνοντας μόνο την ίδια την εταιρία να υποφέρει από το σκάνδαλο, καθώς σημειώνει πτώση του μεριδίου αγοράς της στην Ευρώπη για πέμπτο συνεχόμενο μήνα.
Κλείσιμο

Πάντως οι δηλώσεις του Γκάμπριελ έρχονται σε αντίθεση με εκείνες του υπουργού Μεταφορών της Γερμανίας Αλεξάντερ Ντομπρίντ ο οποίους λίγες ώρες πριν στο κοινοβούλιο είχε δηλώσει ότι όλα πηγαίνουν καλά με το πρόγραμμα απόσυρσης της εταιρίας το οποίο προχωρά σε κανονικούς ρυθμούς. 

Το σχόλιο του υπουργού Μεταφορών έρχεται να καθησυχάσει τους καταναλωτές, καθώς το πρόγραμμα επισκευών της εταιρίας είχε ξεκινήσει μάλλον με αργούς ρυθμούς, καθώς όπως είπε η ίδια η εταιρία είχε εγκαταστήσει το νέο λογισμικό σε 4.300 αυτοκίνητα στην Γερμανία από τα 2,4 εκατομμύρια τα οποία έχουν επηρεαστεί. Ενώ σε ολόκληρη την Ευρώπη υπάρχουν 8,5 εκατομμύρια μοντέλα τα οποία χρειάζονται και αυτά την αλλαγή του λογισμικού. 
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης