Ποιος νεο-πτωχος επιχειρηματίας αναγκάστηκε να πουλήσει την Lamborghini του
Είχε καταφέρει να γίνει ο έβδομος πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο και είχε βάλει πλώρη για την πρωτιά, αλλά τελικά είδε την αυτοκρατορία -και την περιουσία του- να καταρρέουν
Να πουλήσει ένα απόκτημα – τρόπαιο, την Lamborghini Aventador, που χαρακτηρίζεται από την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία σαν το καλύτερο μοντέλο που έχει βγάλει ποτέ, αναγκάστηκε ο άλλοτε δισεκατομμυριούχος Eike Batista.
Πρόκειται για τον Βραζιλιάνο επιχειρηματία που είχε καταφέρει να γίνει ο έβδομος πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο και είχε βάλει πλώρη για την πρωτιά, αλλά τελικά είδε την αυτοκρατορία -και την περιουσία του- να καταρρέουν.
Κλείσιμο
Σύμφωνα με το Business Insider, το αυτοκίνητο πουλήθηκε σε αντιπροσωπεία αντί 1,1 εκατ. δολαρίων. Και αυτό, ενώ ως καινούργιο πωλείται αντί 1,6 εκατ. δολαρίων.
Ο Batista δεν έχασε και πολλά, αλλά από την άλλη, δεν πρόλαβε να ευχαριστηθεί το πανάκριβο αυτοκίνητό του. Λέγεται ότι η Lamborghini είχε μόλις 2.000 χιλιόμετρα όταν πουλήθηκε.
Το 2012, όταν πρωτο-κυκλοφόρησε το συγκεκριμένο μοντέλο, ο Batista ήταν ο έβδομος πλουσιότερος άνθρωπος στη γη. Τότε, έλεγε στο Bloomberg ότι έως το 2015 θα βρισκόταν στην κορυφή της λίστας, παραγκωνίζοντας το Μεξικανό Carlos Slim. “Απλά δώστε μου χρόνο. Σας παρακαλώ, αφήστε με να δουλέψω”, έλεγε.
Όμως, τα πράγματα δεν ήρθαν όπως περίμενε ο Batista. Την ίδια χρονιά, αποδείχθηκε ότι τα κοιτάσματα πετρελαίου της ναυαρχίδας του ομίλου του, της OGX, είχαν πολύ λιγότερο μαύρο χρυσό από ό,τι αναμενόταν.
Ο Batista, που είχε ποντάρει την τύχη ολόκληρο του ομίλου του -του EBX- σε αυτά τα κοιτάσματα, άρχισε να καταρρέει, μαζί με την επιχειρηματική του αυτοκρατορία.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.