H Atcom εμπλουτίζει την αγοραστική εμπειρία στα φυσικά καταστήματα

H Atcom εμπλουτίζει την αγοραστική εμπειρία στα φυσικά καταστήματα

Αναπτύσσει νέα πλατφόρμα επιβράβευσης αγορών για την Καλογήρου, μέσω του Microsoft Dynamics CRM και τεχνολογίας Beacons

H Atcom εμπλουτίζει την αγοραστική εμπειρία στα φυσικά καταστήματα
Τον εμπλουτισμό της αγοραστικής εμπειρίας των πελατών του εμπιστεύεται ο όμιλος επιχειρήσεων Λεμονή στην Atcom, με την ανάπτυξη του προγράμματος επιβράβευση αγορών (loyalty) για τη φίρμα Καλογήρου, στο πλαίσιο της συνολικής ψηφιακής στρατηγικής που η εταιρεία έχει θέσει σε εφαρμογή σε συνεργασία με την Atcom. 

Στόχος του έργου είναι η κατανόηση, η καταγραφή και η ενοποίηση της φυσικής και online συμπεριφοράς πελατών και επισκεπτών, με αποτέλεσμα τη στοχευμένη επικοινωνία και την αναβάθμιση της καταναλωτικής τους εμπειρίας.

Κλείσιμο
«Η διαθέσιμη σήμερα τεχνολογία μπορεί να μετατραπεί σε πραγματικό σύμμαχο των επιχειρήσεων ειδικά στον κλάδο του λιανικού εμπορίου. Η γνώση που μπορούμε να συλλέξουμε τόσο από το online όσο και από το φυσικό κατάστημα μπορεί να αποτελέσει τη βάση για μία εμπορική στρατηγική με απτά οφέλη για τις εταιρείες και τους πελάτες τους», διευκρινίζει ο Κώστας Θεοτοκάς, διευθύνων σύμβουλος της Atcom.

Η Atcom -σε συνέχεια της εκδήλωσης Atcom Next όπου παρουσίασε για πρώτη φορά τέτοιου είδους εφαρμογές και εγκαταστάσεις- με το έργο αυτό στόχο έχει να επαναπροσδιορίσει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση loyalty στρατηγικών στην εποχή του omnichannel. Σε αυτό το πλαίσιο, το πρόγραμμα επιβράβευσης των καταστημάτων Καλογήρου θα λειτουργεί κεντρικά σε μια εφαρμογή για φορητές συσκευές, που θα αποτελεί την digital loyalty card, συγκεντρώνοντας όλες τις συναλλαγές του χρήστη με το brand καθώς και όλα τα προνόμια που προκύπτουν από αυτές. 

Η συγκεκριμένη εφαρμογή θα συνδέεται με το Microsoft Dynamics CRM, επιτρέποντας στην εταιρεία να αποκτήσει καλύτερη γνώση για τις προτιμήσεις και τη συμπεριφορά των πελατών της, ώστε να δίνεται ώθηση για ακόμη πιο στοχευμένη και προσωποποιημένη επικοινωνία με τους καταναλωτές, οδηγώντας σε μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα του συνόλου των ενεργειών μάρκετινγκ και πωλήσεων της εταιρείας σε κάθε διαθέσιμο κανάλι επικοινωνίας.

«Κοινός μας στόχος με την Atcom είναι να συμβάλλουμε στην ενίσχυση της παραγωγικότητας των επιχειρήσεων, μέσα από καινοτόμες λύσεις, όπως είναι το Microsoft Dynamics CRM, το οποίο προωθεί την καλύτερη διαχείριση των έργων τους, αξιοποιώντας παράλληλα στο μέγιστο την επικοινωνία με τους πελάτες τους», σχολίασε ο Ευάγγελος Χρυσοχόος, εμπορικός διευθυντής της Microsoft Ελλάς.

Παράλληλα, μέσω της τεχνολογίας Beacons και πρωτοπόρων διαδραστικών εφαρμογών ο καταναλωτής έρχεται σε πρώτο πλάνο, καθώς ενισχύεται η αμφίδρομη επικοινωνία μαζί του, ενώ μεγιστοποιούνται οι δυνατότητες για προσωποποιημένη εξυπηρέτησή του σε πραγματικό χρόνο εντός και εκτός των φυσικών καταστημάτων Καλογήρου.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης