Το γερμανικό supercar εφοδιάζεται με υφασμάτινη οροφή, όπως είναι η πρακτική της Audi. Ο ηλεκτρο-υδραυλικός μηχανισμός χρειάζεται 20 sec για να την ανοίξει ή να την κλείσει, σε ταχύτητες έως 50 km/h.
Ο ατμοσφαιρικός V10 της Audi, χωρητικότητας 5,2 lt., κινεί το R8 Spyder και σε συνδυασμό με το 7τάχυτο S tronic του χαρίζει επιτάχυνση 0-100 σε 3,6 sec και τελική ταχύτητα 318 km/h. Εμφανίζει μέγιστη ισχύ 540 PS και ροπή 55,1 kgm (στις 6.500 rpm). Η τετρακίνηση quattro διανέμει τη διαθέσιμη ροπή στον μπροστινό και τον πίσω άξονα, σε ποσοστό έως 100%.
Αν και ελάχιστοι ιδιοκτήτες ενός ανάλογου αυτοκινήτου ασχολούνται σχετικά, η μέση κατανάλωση είναι 11,7 lt/100 km και οι ρύποι 277 g/km. Η εκτεταμένη χρήση αλουμινίου (σε ποσοστό 79,6%) και ανθρακονήματος επιτρέπουν το βάρος του R8 Spyder να παραμένει λίγο πάνω από τα 1.600 kg.
