Μαριάντζελα Παράβαλου - Βασίλης Τρίκαρδος: Με τα κοσμήματά τους κατακτούν το Μπέβερλι Χιλς

Μαριάντζελα Παράβαλου - Βασίλης Τρίκαρδος: Με τα κοσμήματά τους κατακτούν το Μπέβερλι Χιλς

Οι δημιουργίες τους με πολύτιμους και ημιπολύτιμους λίθους φιγουράρουν σε ορισμένες  από τις πιο γνωστές μπουτίκ του κόσμου

Μαριάντζελα Παράβαλου - Βασίλης Τρίκαρδος: Με τα κοσμήματά τους κατακτούν το Μπέβερλι Χιλς
Στο βιβλίο του Πάολο Κοέλιο με τίτλο ο «Αλχημιστής», ο κεντρικός ήρωας ονόματι Σαντιάγκο ακολουθεί το πεπρωμένο του και μέσα από ένα επίμονο ταξίδι ανακαλύπτει ότι όταν επιθυμείς κάτι πολύ το σύμπαν συνωμοτεί ώστε να το αποκτήσεις. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του έρχεται αντιμέτωπος με την αγάπη, τον κίνδυνο, τις ευκαιρίες και την καταστροφή, μαθαίνοντας πολλά για τον εαυτό του και τον κόσμο. Γνωρίζει ανθρώπους διαφορετικών νοοτροπιών, αλλά και τη Φατιμά, μια όμορφη γυναίκα από την Αραβία, η οποία του εξηγεί ότι αν ακολουθήσει την καρδιά του, θα βρει αυτό που ψάχνει.

Με μια παραλλαγή, η οποία έχει πολλά κοινά χαρακτηριστικά με τον ήρωα του διάσημου Βραζιλιάνου συγγραφέα, ξεκίνησε και τη δική του περιπέτεια ο Ελληνας «αλχημιστής» Βασίλης Τρίκαρδος μαζί με τη σύζυγό του Μαριάντζελα Παράβαλου, μεταμορφώνοντας τα παραδοσιακά σύμβολα της Καθολικής Εκκλησίας, τα γνωστά ροζάρια, σε κορυφαία σχέδια μόδας.

Κλείσιμο


Η εικόνα του γοητευτικού άνδρα που κρατά αγκαλιά το νεογέννητο παιδί του με στοργή και θαυμασμό δεν είναι συνηθισμένη, πόσο μάλλον όταν αυτή εκτυλίσσεται μέσα σε ένα γραφείο στην Κηφισιά, ανάμεσα σε συζητήσεις για μπίζνες και νέες επιχειρηματικές συμφωνίες, στο οποίο μάλιστα ο μικρός μπόμπιρας έχει σχεδόν μετακομίσει.

Για τον διάσημο πρώην περιζήτητο εργένη της Αθήνας και νυν φρεσκομπαμπά Βασίλη Τρίκαρδο, όμως, κάθε στιγμή με τον μικρό γιο του είναι πολύτιμη. Η μαγεία του έρωτα, τα έντονα συναισθήματα και η δημιουργία το 2011 της Angelo di Spiritο Rosa, μιας πρωτότυπης εταιρείας κοσμημάτων με πολύτιμους και ημιπολύτιμους λίθους, που τριπλασίασε τα κέρδη της μέσα σε τρία χρόνια,  κερδίζοντας συνάμα την εμπιστοσύνη κορυφαίων καταστημάτων ανά τον κόσμο, κάνουν εκείνον και τη σύζυγό του πανευτυχείς. Οι δημιουργίες της εταιρείας τους φιγουράρουν από το 2012 σε δύο από τις πιο γνωστές high fashion boutiques, τη «Luisa Via Roma» στη Ρώμη και την «Banner» στο Μιλάνο, ενώ πέρυσι και φέτος προστέθηκαν η «Madison» στο Μπέβερλι Χιλς και άλλες επώνυμες της Πορτογαλίας, αλλά και της Ελλάδας και συγκεκριμένα στην Κηφισιά, στο Κολωνάκι και τη Γλυφάδα και βέβαια στα Ματογιάννια στη Μύκονο, στις Σπέτσες, στο «Blue Palace» της Κρήτης και στην Κέρκυρα.



Η συμμετοχή της Angelo di Spirito Rosa απέσπασε το πρώτο βραβείο συσκευασίας στα πρώτα Clio Image Awards σε συνεργασία με τη «βίβλο της μόδας» WWD


Θείο δώρο

Το νέο μέλος της οικογένειας που ήρθε στον κόσμο πριν από δύο μήνες είναι για την πανέμορφη Μαριάντζελα Παράβαλου και τον Βασίλη Τρίκαρδο θείο δώρο αλλά και γούρι, μια που τις ημέρες που ο μικρός γεννιόταν το πανευτυχές ζευγάρι, που ενώθηκε πριν από τρία χρόνια με τα δεσμά του γάμου σε μια παραμυθένια τελετή, κέρδισε με την εταιρεία του μια πολύ σημαντική διάκριση στην άλλη άκρη του Ατλαντικού. Η συμμετοχή της Angelo di Spirito Rosa απέσπασε το πρώτο βραβείο συσκευασίας στα Clio Image Awards σε συνεργασία με τη «βίβλο της μόδας» WWD (Women’s Wear Daily), από την οποία ενημερώνονται έμποροι λιανικής πώλησης, σχεδιαστές, χρηματιστές και αναλυτές της Wall Street, διεθνείς μεγιστάνες έως και στελέχη μέσων ενημέρωσης και διαφήμισης. Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε στο «Pierre Hotel» της Νέας Υόρκης και είχε κορυφαίες συμμετοχές όπως αυτές του οίκου Ralph Lauren, της Estee Lauder κ.ά., αλλά και της Σάρα Τζέσικα Πάρκερ, η οποία τιμήθηκε για την προσφορά της στον χώρο της μόδας. Το γεγονός ότι μια νέα ελληνική εταιρεία βρέθηκε στη short list και τελικά διακρίθηκε ήταν μια πραγματική έκπληξη, αποτελεί όμως το επιστέγασμα μιας μεθοδικής προσπάθειας που ξεκίνησε από το μηδέν, με πολλή όρεξη και μεράκι από τους δύο νέους επιχειρηματίες μεσούσης της κρίσης.




Κοσμήματα της εταιρείας Angelo di Spiritο Rosa

«Μέσα σε έναν μήνα είχαμε σχεδιάσει την εταιρεία και κάναμε το πρώτο sold out», σημειώνει ο Βασίλης Τρίκαρδος. Ο γιος του γνωστού επιχειρηματία Γιάννη Τρίκαρδου, που δραστηριοποιείται στον χώρο των χημικών και των πλαστικών, και η κόρη του άλλοτε ισχυρού επιχειρηματία της εταιρείας Κωτσόβολος, Μαρίνου Παράβαλου, είναι η ψυχή της Angelo di Spirito Rosa. Η εταιρεία τους, όμως, δεν αποτελεί κλασικό κοσμηματοπωλείο για πολλούς λόγους. Η λιανική πώληση γίνεται μόνο μέσω Διαδικτύου και τηλεφωνικών παραγγελιών, ενώ η χονδρική, στην οποία πέφτει και το μεγαλύτερο βάρος, μέσα από κορυφαίες μπουτίκ, θέτοντας υψηλά στάνταρ.

«Ηθελα να ασχοληθώ με το κόσμημα και ειδικά με το ροζάριο που λατρεύω και επιθυμώ να το προσαρμόσω στις σύγχρονες τάσεις της μόδας, ανάλογα με το ύφος και τα χρώματα της κάθε εποχής. Εχω ζήσει στην Ιταλία και έχω διαπιστώσει ότι δεν υπάρχει ώρα της ημέρας που να μην μπορεί να φορεθεί αυτό το κόσμημα», μας εξηγεί η Μαριάντζελα Παράβαλου  που σχεδιάζει τα κοσμήματα, έχει τον έλεγχο της ποιότητας των πρώτων υλών και συμμετέχει στην προώθησή τους στην ελληνική και διεθνή αγορά. Με πτυχίο πάνω στο Μάρκετινγκ Μόδας στη Νέα Υόρκη, η επιχειρηματίας δηλώνει αυτοδίδακτη στο σχέδιο κοσμήματος, ενώ σήμερα συνεχίζει τις σπουδές της στη μόδα στην Ακαδημία Τέχνης στο Πανεπιστήμιο του Σαν Φρανσίσκο. Ο Βασίλης Τρίκαρδος έχει ένα πιο επιχειρηματικό background. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Λονδίνο και παραμένει ένα από τα ενεργότερα μέλη του διοικητικού συμβουλίου των οικογενειακών επιχειρήσεων, αν και, όπως παραδέχεται, εδώ και αρκετούς μήνες το μεγαλύτερο μέρος της ενέργειάς του διοχετεύεται στον «Αγγελο του ροζ πνεύματος» όπως είναι η ελεύθερη μετάφραση της Angelo di Spirito Rosa, η οποία σχεδιάστηκε και εμπνεύστηκε εξ ολοκλήρου από τη σύζυγό του. Το «Angelo» παραπέμπει στο όνομά της και το «Rosa» στο αγαπημένο της χρώμα. Ετσι ξεκίνησε η συλλογή, η οποία εμπλουτίστηκε πολύ γρήγορα και σήμερα περιλαμβάνει πολλές διαφορετικές σειρές κατάλληλες για κάθε περίσταση.    


 
Η Μαριάντζελα Παράβαλου και ο Βασίλης Τρίκαρδος ενώθηκαν με τα δεσμά του γάμου πριν από τρία χρόνια, σε μια παραμυθένια τελετή


Κολιέ για τον λαιμό και την πλάτη που απευθύνονται σε κάθε ηλικία, υπέροχα βραχιόλια-δαχτυλίδια, αξεσουάρ για τα μαλλιά, όλα αμπαλαρισμένα σε μια φινετσάτη και ξεχωριστή συσκευασία μέσα σε γυάλινα μπουκάλια με φελλό που φτιάχνεται σε όλα τα στάδια με το χέρι και αποτελεί ολόκληρη ιεροτελεστία. Το κόσμημα-ροζάριο «εμφιαλώνεται» μέσα στα κομψά μπουκάλια, δημιουργώντας εκπληκτικά και πρωτότυπα δώρα. «Το μήνυμα είναι ότι ένα δώρο μπορεί να γίνει φάρμακο για την ψυχή», υποστηρίζουν οι δημιουργοί του δίνοντας έμφαση στη λεπτομέρεια. Ακόμη και η ετικέτα που συνοδεύει κάθε μπουκάλι και αποτελεί την ταυτότητα του κοσμήματος παίρνει την αίσθηση του παλιού υλικού αφού πρώτα έχει βουτηχθεί μέσα σε τσάι. «Είναι μια διαδικασία που διδάχτηκα από τον Ολλανδό παππού μου. Ηταν συλλέκτης τέχνης και ζωγράφος με πάρα πολλές αντίκες. Εκείνο που θυμάμαι είναι ότι ακόμη και τα καινούρια σημειωματάρια που είχε του άρεσε να τα βουτάει στο τσάι για να τους δίνει το χρώμα της ώχρας και να φαίνονται παλιά»,  εξηγεί ο Βασίλης Τρίκαρδος. Ολες οι συσκευασίες έχουν πιστοποιητικά αυθεντικότητας των υλικών, καθώς στην Angelo di Spirito Rosa δεν θα συναντήσεις ποτέ faux bijoux. Το τελευταίο διάστημα στην αυθεντικότητα του κοσμήματος της εταιρείας προστέθηκε μία ακόμη εγγύηση. Πρόκειται για μια αυτοκόλλητη ετικέτα που βρίσκεται στο πίσω μέρος του μπουκαλιού με το βραβείο από τα Clio Awards, καθώς η εταιρεία ήδη έχει πέσει θύμα αντιγραφών στο design αλλά και στη συσκευασία.

Δυνατό χαρτί

Ο Βασίλης Τρίκαρδος όσον αφορά στη συσκευασία, ένα από τα πολύ δυνατά χαρτιά της εταιρείας, δηλώνει πολύ αυστηρός. Ηδη μεγάλο δικηγορικό γραφείο των Αθηνών επεξεργάζεται τα στοιχεία των αντιγραφών από ελληνικές και ξένες εταιρείες για να αποφασίσει ποια θα είναι τα επόμενα βήματα. Για εκείνον, όμως, το σημαντικότερο είναι άλλο. «Να χτίσουμε ένα ισχυρό brand, ισάξιο τoυ διεθνούς ανταγωνισμού. Δεν με ενδιαφέρει να πουλήσω ευκαιριακά και να κόψω ταχύτητα σε 3 έως 5 χρόνια, αλλά τα κοσμήματα της επιχείρησης να τα αγοράζουν οι πελάτες μας και να είναι περήφανοι που τα φορούν», λέει.

Δεν κρύβει τον θαυμασμό του για την πορεία και το διεθνές άνοιγμα της Folli Follie, ενώ μας εκμυστηρεύεται και μία από τις κρυφές συνήθειές του, την οποία γνωρίζουν πολύ καλά οι καταστηματάρχες που συνεργάζεται: του αρέσει να κρύβεται μέσα στα καταστήματα που η Αngelo Di Spirito Rosa έχει δικές της βιτρίνες και να παρατηρεί τις αντιδράσεις και τις συζητήσεις των πελατών την ώρα που αγοράζουν τα κοσμήματα. Το επόμενο βήμα της εταιρείας βρίσκεται ήδη στο μυαλό του και αυτό είναι να εμπλουτιστεί η παραγωγή με νέα προϊόντα.

Η φετινή χρονιά θα είναι ένα ισχυρό τεστ για την εταιρεία, αφού στο πελατολόγιό της έχουν προστεθεί νέοι νησιωτικοί προορισμοί στους οποίους τα ροζάρια κάνουν θραύση. Είναι ενδεικτικό ότι πέρυσι στη Μύκονο και στις Σπέτσες οι παραγγελίες που έγιναν από την αρχή της χρονιάς διπλασιάστηκαν προτού καν τελειώσει η σεζόν. Οσο για φέτος, είναι ήδη διπλάσιες της περσινής.      
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης