H Μπρίτζετ Τζόουνς «γυρίζει σελίδα» στο ημερολόγιό της και γίνεται φεμινίστρια του κινήματος #MeToo
H Μπρίτζετ Τζόουνς «γυρίζει σελίδα» στο ημερολόγιό της και γίνεται φεμινίστρια του κινήματος #MeToo
Ο συμπαθής χαρακτήρας των βιβλίων και των ταινιών ξαναγυρνά στη ζωή με μια συλλογή δοκιμίων της Χέλεν Φίλντινγκ
Τον συμπαθή χαρακτήρα της Μπρίτζετ Τζόουνς, που έγινε γνωστή από τη διάσημη σειρά ταινιών με πρωταγωνίστρια την Ρενέ Ζελβέγκερ, επαναφέρει στη ζωή η δημιουργός του, η συγγραφέας Χέλεν Φίλντινγκ.
Σε μια συλλογή φεμινιστικών δοκιμίων με την υπογραφή της συγγραφέως, η Μπρίτζετ επανεξετάζει τις καταχωρίσεις του ημερολογίου της από τις δύο προηγούμενες δεκαετίες και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπιζε τους άνδρες που την εκμεταλλεύονταν.
Με μια νέα κριτική ματιά, μετά την αστραπιαία διάδοση του κινήματος #MeToo, η Τζόουνς βάζει στο μικροσκόπιο συμπεριφορές ανδρών με τους οποίους συνεργάστηκε στο παρελθόν, όπως τα αφεντικά της στον εκδοτικό οίκο και στο τηλεοπτικό κανάλι, τα οποία πάντα την αντιμετώπιζαν με άκρως σεξιστικό και υποτιμητικό τρόπο.
Οι Sunday Times δημοσίευσαν ένα από τα δοκίμια της συλλογής με τίτλο «Feminists Don't Wear Pink (And Other Lies)», στο οποίο ο χαρακτήρας της Τζόουνς αναφέρεται συγκεκριμένα στον κ. Φιτζχέρμπερτ (ή «Φιτζπέρβερτ» για όποιον έχει δει την ταινία), τον προϊστάμενό της στον εκδοτικό οίκο. «Αποδεχόμουν το γεγονός ότι, για να κρατήσω τη δουλειά μου, θα έπρεπε να αφήνω το αφεντικό μου να καρφώνει με το βλέμμα του το στήθος μου, να μου μιλάει χωρίς να ξέρει τον όνομά μου, και να μου ζητάει να ντυθώ προκλητικά για να εκφωνήσω έναν ηλίθιο λόγο», αναφέρει η Μπρίτζετ.
Και συνεχίζει διερωτώμενη: «Γιατί ανεχόμουν την εποχή που έγραφα αυτά τα ημερολόγια, τόσα πράγματα τα οποία δεν γνώριζα καν πώς ήταν δικαίωμά μου να μην ανέχομαι;»
Σε μια συλλογή φεμινιστικών δοκιμίων με την υπογραφή της συγγραφέως, η Μπρίτζετ επανεξετάζει τις καταχωρίσεις του ημερολογίου της από τις δύο προηγούμενες δεκαετίες και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπιζε τους άνδρες που την εκμεταλλεύονταν.
Με μια νέα κριτική ματιά, μετά την αστραπιαία διάδοση του κινήματος #MeToo, η Τζόουνς βάζει στο μικροσκόπιο συμπεριφορές ανδρών με τους οποίους συνεργάστηκε στο παρελθόν, όπως τα αφεντικά της στον εκδοτικό οίκο και στο τηλεοπτικό κανάλι, τα οποία πάντα την αντιμετώπιζαν με άκρως σεξιστικό και υποτιμητικό τρόπο.
Οι Sunday Times δημοσίευσαν ένα από τα δοκίμια της συλλογής με τίτλο «Feminists Don't Wear Pink (And Other Lies)», στο οποίο ο χαρακτήρας της Τζόουνς αναφέρεται συγκεκριμένα στον κ. Φιτζχέρμπερτ (ή «Φιτζπέρβερτ» για όποιον έχει δει την ταινία), τον προϊστάμενό της στον εκδοτικό οίκο. «Αποδεχόμουν το γεγονός ότι, για να κρατήσω τη δουλειά μου, θα έπρεπε να αφήνω το αφεντικό μου να καρφώνει με το βλέμμα του το στήθος μου, να μου μιλάει χωρίς να ξέρει τον όνομά μου, και να μου ζητάει να ντυθώ προκλητικά για να εκφωνήσω έναν ηλίθιο λόγο», αναφέρει η Μπρίτζετ.
Και συνεχίζει διερωτώμενη: «Γιατί ανεχόμουν την εποχή που έγραφα αυτά τα ημερολόγια, τόσα πράγματα τα οποία δεν γνώριζα καν πώς ήταν δικαίωμά μου να μην ανέχομαι;»
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα