7 τρόποι για να αγαπήσεις τη γυμναστική (ακόμα κι αν τη συχαίνεσαι)

workout01

Ξέρεις ότι πρέπει να γυμνάζεσαι αλλά δεν θέλεις να το κάνεις για κανένα λόγο. Δυστυχώς η γυμναστική είναι υγεία και χρειάζεται. Ακόμα και μερικά λεπτά άσκησης την ημέρα θα σου δώσουν ενέργεια και ζωή.

Δες τι μπορείς να κάνεις για να αγαπήσεις τη γυμναστική που τόσο μισείς.

1. Προσπάθησε να βρεις κάποιες ασκήσεις που σου αρέσει να κάνεις Φυσικά και πρέπει να γυμνάζεις όλο το σώμα σου αλλά αν πραγματικά μισείς κάποια άσκηση απλά μην την κάνεις. Δεν χρειάζεται να κάνεις κοιλιακούς για γραμμωμένη κοιλιά ούτε χρειάζεται να κάνεις προβολές για γυμνασμένους γλουτούς και οπίσθια. Μπορείς να πετύχεις τα ίδια αποτελέσματα με κάποιες άλλες ασκήσεις.

2. Βρες άλλες δραστηριότητες που μπορεί να γυμνάσουν το σώμα σου Μπορεί να συχαίνεσαι το γυμναστήριο αλλά τι θα έλεγες για μια βόλτα σε κάποιο όμορφο πάρκο μαζί με την κολλητή σου. Γυρίστε το απλό περπάτημα σε δυναμικό περπάτημα (powerwalking) και γυμναστείτε μαζί χωρίς καν να το καταλάβετε.

Διαβάστε περισσότερα στο: www.keepup.gr

ΣΧΟΛΙΑ (1)

Αγυμναστος

Με την κοπελα της φωτογραφιας ευχαριστως θα γυμναζομουν ωρες ολοκληρες.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

190521155341_man_geni

Πέρα από σύμβολο ανδρισμού το μουστάκι φαίνεται ότι παρέχει προστασία και από τον καρκίνο στα χείλη σύμφωνα με νέα έρευνα

190520204036_SYMMETRIA_antimetopisi-kitaritidas-1

Η λέξη κυτταρίτιδα στο μυαλό των περισσότερων γυναικών σημαίνει άλυτο πρόβλημα. Τα δεδομένα αλλάζουν όμως, χάρη στις μεθόδους εξελιγμένης τεχνολογίας. Μπορούμε, τελικά, να αντιμετωπίσουμε την κυτταρίτιδα; Ναι, μπορούμε!

190520140026_NAFLD-NASH-1280x720

Oι άνθρωποι που πάσχουν από διαβήτη τύπου 2 διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο εμφάνισης μη αλκοολικής λιπώδους νόσου του ήπατος και πρέπει να παρακολουθούνται στενά, υποστηρίζει νέα επιστημονική μελέτη