Τι πρέπει να τρως πριν την αερόβια, τα βάρη και το τρέξιμο

laspa

Γράφει η Κατερίνα Λάσπα 

Οι γενικοί κανόνες της υγιεινής διατροφής δεν ισχύουν πάντα αναφορικά και με το είδος της γυμναστικής. Ο σωστός προγραμματισμός και η επιλογή των κατάλληλων συστατικών εξασφαλίζουν τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις και τα μέγιστα δυνατά οφέλη από την προπόνησή σου. Φυσικά προπόνηση με προπόνηση διαφέρει και έτσι πρέπει να είναι και η διατροφή σου!

Αεροβική
Η αεροβική γυμναστική επιβάλλει καλό πρόγραμμα αλλά και προσεκτική επιλογή συστατικών. Πριν την προπόνηση, το γεύμα πρέπει να περιέχει ελάχιστα λιπαρά και καθόλου πρόσθετη ζάχαρη, μέτρια ποσότητα πρωτεΐνης αλλά αρκετούς υδατάνθρακες. Ιδανική επιλογή στην περίπτωση αυτή είναι ένα smoothie με γάλα αμυγδάλου, μπανάνα και μούρα, 60 έως 90 λεπτά πριν την προπόνηση. Με τον τρόπο αυτό, θα εξασφαλίσετε επαρκή ενέργεια για τους μυς.

Διαβάστε περισσότερα στο KeepUp

ΣΧΟΛΙΑ (1)

Εκτωρ

Το ότι μια δημοσιογράφος τηλεπερσονα μπορεί να συμβουλεύει περι διατροφής και άσκησης είναι λογικό αφου εχει βημα να μιλησει. Το ότι οποιοσδηποτε μπορει να ακολουθησει τις συμβουλες της είναι εξωφρενικο. Αλλα στην Ελλαδιτσα μπορει ο καθενας να δηλωσει ότι του ερθει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

zaxari

Σύμφωνα όμως με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας η κατανάλωση της ζάχαρης δεν πρέπει να ξεπερνά τις 100 θερμίδες ημερησίως

santorini-krouz2

Επικαλείται έρευνα που έδειξε ότι οι εκπομπές αερίων βρέθηκαν να είναι έως και 17 φορές υψηλότερες σε σχέση με ό,τι θα περίμενε κανείς ακόμα και σε έναν πολυσύχναστο δρόμο με αυτοκίνητα

34