8 λεπτά χρειάζεσαι για να κάψεις λίπος (αλλά θα τα δώσεις όλα)!

gymnastics

Μην τα θέλουμε και όλα δικά μας. Και να γυμναστούμε 8 λεπτά και να μην ιδρώσουμε; Γίνεται; Δεν γίνεται!

Αν δεν έχεις ακούσει μέχρι τώρα ποτέ την προπόνηση 10-20-30, ήρθε η ώρα να μάθεις γι’αυτήν. Στην ουσία αυτό που κάνεις είναι να ξεκινάς για 30 δεύτερα με άσκηση χαλαρής έντασης, να συνεχίζεις για 20 δεύτερα με μέτριας έντασης και να τελειώνεις με 10 δεύτερα με υψηλής έντασης άσκηση. Επανέλαβε την όλη διαδικασία για 8 λεπτά (δηλαδή 8 φορές).

Πρόκειται για ένα είδος προπόνησης η οποία είναι γρήγορη (ιδανική για εσένα την πολυάσχολη που βρίσκεις πάντα τη δικαιολογία της έλλειψης χρόνου για να μην γυμνάζεσαι) και πολύ αποτελεσματική.

Διαβάστε αναλυτικά στο KeepUp

ΣΧΟΛΙΑ (1)

αντωνησ

Έτσι λέτε μ@λ@κ!ες στα ψώνια που θέλουν να βγουν στην παραλία και μετά εγκεφαλικά στα γυμναστήρια.... Θέλει λίγη σοβαρότητα η γυμναστική.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

depressed

Σύμφωνα με έρευνα του Βασιλικού Οργανισμού Γενικών Γιατρών, οι μισοί ασθενείς υποστηρίζουν ότι η ψυχική υγεία του ανησυχεί περισσότερο – Έπονται οι ασθένειες του αναπνευστικού, τα μυοσκελετικά και τα προβλήματα στον μεταβολισμό