«Ευκολότερη» η αποίκιση του Άρη: Βρήκαν «τεράστια αποθέματα πάγου» που γίνονται «πόσιμο νερό»!

«Οι αστροναύτες θα μπορούσαν να πάνε σε αυτές τις περιοχές απλώς με ένα κουβά και ένα φτυάρι και να πάρουν όλο το νερό που χρειάζονται», λένε οι επιστημονες

Τεράστια αποθέματα νερού σε μορφή πάγου εντόπισαν οι επιστήμονες λίγο κάτω από την επιφάνεια του 'Αρη, σε οκτώ διαφορετικά σημεία. Τα αποθέματα αυτά, που είναι εύκολο να αξιοποιηθούν και να χρησιμοποιηθούν είτε για κατανάλωση πόσιμου νερού, είτε για την μετατροπή του σε οξυγόνο, θα βοηθήσουν σημαντικά μια μελλοντική αποίκιση του γειτονικού πλανήτη.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον γεωλόγο Κόλιν Ντάντας του Κέντρου Αστρογεωλογίας της Γεωλογικής Υπηρεσίας των ΗΠΑ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό "Science", ανέλυσαν φωτογραφίες και άλλα δεδομένα που έχει συλλέξει ο δορυφόρος Mars Reconnaissance Orbiter (MRO) της NASA, ο οποίος βρίσκεται σε τροχιά γύρω από τον 'Αρη από το 2006.

Η ανάλυση των στοιχείων έφερε στο φως οκτώ περιοχές με απότομες πλαγιές με κλίση έως 55 μοίρες, όπου η διάβρωση έχει εκθέσει μια σειρά από θαμμένους παγετώνες. Μερικοί από αυτούς ξεκινούν μόλις ένα έως δύο μέτρα κάτω από την αρειανή επιφάνεια των βράχων και της σκόνης και φθάνουν σε βάθος τουλάχιστον 100 μέτρων.

Αυτά τα σημεία βρίσκονται σε μέσα γεωγραφικά πλάτη, περίπου 55 έως 58 μοίρες βόρεια και νότια του αρειανού ισημερινού (το αντίστοιχο της θέσης της Σκωτίας ή της «μύτης» της Νότιας Αμερικής στη Γη), δηλαδή σε περιοχές με εύκολη πρόσβαση, αρκετά μακριά από τους πιο απρόσιτους πόλους, όπου υπάρχει επίσης άφθονο νερό σε μορφή πάγου.

«Αποτελεί έκπληξη ότι βρέθηκε εκτεθειμένος πάγος στην επιφάνεια αυτών των τοποθεσιών σε μέσα γεωγραφικά πλάτη, τα οποία συνήθως είναι καλυμμένα από ένα στρώμα σκόνης ή ρεγόλιθου» δήλωσε ο Ντάντας.

«Οι αστροναύτες θα μπορούσαν να πάνε σε αυτές τις περιοχές απλώς με ένα κουβά και ένα φτυάρι και να πάρουν όλο το νερό που χρειάζονται» ανέφερε ο ερευνητής Σέιν Μερν του Σεληνιακού και Πλανητικού Εργαστηρίου του Πανεπιστημίου της Αριζόνα.

Οι επιστήμονες γνώριζαν ήδη ότι ο 'Αρης διαθέτει υπόγειο παγωμένο νερό, σχεδόν τελείως καθαρό. Όμως τα νέα στοιχεία δίνουν για πρώτη φορά μια τόσο λεπτομερή εικόνα των αποθεμάτων αυτών.

Οι πάγοι φαίνεται να έχουν σχηματισθεί σχετικά πρόσφατα, μάλλον μετά την πτώση χιονιού, καθώς δεν υπάρχουν πολλοί κρατήρες στην επιφάνεια από πάνω τους. Επιπλέον, εμφανίζουν ορατές διαστρωματώσεις, κάτι που θα βοηθήσει στην κατανόηση των διαχρονικών μεταβολών του κλίματος στον «κόκκινο» πλανήτη.

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΝΤΟΒΟΡΗΣ

ΑΝ ΕΓΝΩΡΙΖΕΝ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΙ ΕΣΤΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ----- ΑΡΗΣ - MARS ------ ΟΥΔΕΠΟΤΕ Θ' ΑΠΟΙΚΗΣΕΤΑΙ ΕΚΕΙ ΑΠ' ΟΠΟΥ ΕΦΥΓΕΝ.

Total recall

Και το σενάριο της παλιάς ταινίας με τον Σβαρτζενέγκερ: Total recall-Ολική επαναφορά με τον Άρη και τους πάγους γίνεται πραγματικότητα! Μήπως οι ταινίες επιστημονικής φαντασίας έχουν κάποια βάση??? Για να καταλάβετε δείτε το βίντεο "Ancient Aliens: Is "Star Trek" Real? (S11, E8) | History" στο YouTube!

Υπερήφανος ημιαγράμματος Έλλην

Τρελαίνομαι για Ελλαδιστανικό χιουμοράκι σε κάθε επιστημονική είδηση.

Ασχετος

Το ανυπέρβλητο πρόβλημα στον Άρη είναι η υψηλή ακτινοβολία τήν οποία δέν μπορούμε να αντιμετωπίσουμε, γιά την επιβίωση τού ανθρώπου..!!

Δρ Φυσικός

1 μετρο κατω απο την επιφάνεια του Αρη, μια χαρα σκαπουλαρεις την ακτινοβολία!

Μπρρρρρρρρ!

Πάγωσα!

*(!)*

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ΠΡΙΝ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΟΥΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ GOOGLE EARTH

Λαμογιέν

Το ΑΕΠ στη Γη είναι 84 δις και το χρέος 230 δις. Δεν πάει άλλο! Όλοι στον Άρη για Restart!!

Τασος

το πρωταθλημα πατιναζ 2024 θα γινει εκει. Κινεζοι θα το κανουν. Που εχουν τεχνογνωσια.

Q

Και ποσο νομιζετε οτι θα διαρκεσει αυτος ο παγος για να υπαρχουν αποθεματα ποσιμου νερου? Εδω στη Γη εχουμε 70% νερο και παλι νερο δεν εχουμε. Ολο θαλασσα γυρω γυρω και εμεις τα τουβλα περιμενουμε απο τις βροχες για να μαζεψουμε νερο. Μετα ειναι και το αλλο. Εχει γινει ελεγχος για μικροβια? Σας περασε απο το νου οτι μπορει να πεσουμε σε μικροβια στα οποια δεν εχει καμια αμυνα ο ανθρωπινος οργανισμος? Ως και η αμμος που υπαρχει εκει ειναι πολυ επικινδυνη για εμας. Εχετε ισχυρα μεταλλα για να φτιαξετε αποικια που να μην την διαβρωσουν οι συνεχεις αμμοθυελλες? Οι στολες θα αντεξουν σε τετοιο περιβαλλον? Ετσι εχει παγο και παμε με τα χιλια? Και ο Ουρανος παγωμενος πλανητης ειναι. Γιατι δεν παμε εκει, να εχουμε και μεγαλυτερα αποθεματα?

εγω

να ξαναπας σχολειο το σκεφτεσε;

Q

Προηγεισαι εσυ. Αλλα πηγαινε σε κανονικο, οχι στα νηπιαγωγεια της ΚΝΕ που το μονο που σας μαθαινουν ειναι πως να προσκυνατε το σφυροδρεπανο.

GS

Τι σχέση έχει η ΚΝΕ με τις βλακείες που γράφεις??? εκτός εάν εκεί φοίτησες και ξέρεις...

NASA

Πάλι καλά που έχουμε και εσένα να τα σκεφτείς όλα αυτά. Έχεις δίκιο σε όλα. Συγνώμη. Ακυρώνουμε όλα τα σχέδιά μας, τις μελέτες και τις αποστολές. Παραιτούμαστε !

Ποια_μικρόβια_λες

Το νερο στον Αρη είναι αποστειρωμένο αφού ως γνωστό ο Αρης δεν έχει ζωή.

@

Στους σταθμούς ανακυκλώνουν το νερό και το ξαναχρησιμοποιούν άρα δεν πρόκειται να το εξαντλήσουν. Αλλά αυτό για τα μικρόβια ισχύει. Εφόσον υπάρχει πάγος θα υπάρχει και νερό, έστω και κάτω από την επιφάνια, και όπου υπάρχει νερό υπάρχει και ζωή. Ζωή μπορεί να υπάρχει ακόμα και χωρίς να την βλέπει ο ήλιος. Φυσικά δεν θα έχει την ενέργεια να κινείται φυσιολογικά και να πολλαπλασιάζεται γρήγορα, μπορεί όμως να είναι σε χειμερία νάρκη. Σίγουρα όλα αυτά θα τα έχουν υπολογίσει, άλλωστε οι στολές είναι αεροστεγείς και τα πάντα αποστειρωμένα.

Vaggelis

τι θερμοκρασια εχει εξω στο Αρη συντροφοι; θα λιωσει ο παγος μου μαζι με την βλακεια μου νωρις; Καλημερες με πολυ γελιο! (οτι εχουμε ειναι η Γη.. αν την καταστρεψουουμε ΤΕΛΟΣ!)

ekpliktos