Τα 10 λάθη που κάνουμε τα πρώτα 10 λεπτά στη δουλειά
Τα 10 λάθη που κάνουμε τα πρώτα 10 λεπτά στη δουλειά
Γιατί τα πρώτα λεπτά της εργάσιμης ημέρας είναι ζωτικής σημασίας για την παραγωγικότητα τις επόμενες οκτώ ώρες
Δεν είναι τυχαίο που ο λαός λέει ότι η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται, όπως επίσης δεν είναι τυχαίο και το ότι αν από το πρωί ξεκινήσει στραβά, όλη η μέρα θα πάει χάλια. Σύμφωνα με έρευνα, έχει παρατηρηθεί ότι τα πρώτα λεπτά της εργάσιμης ημέρας είναι καθοριστικής σημασίας για την παραγωγικότητα για τις επόμενες οκτώ ώρες. Αυτά είναι τα 10 λάθη που κάνουμε συνήθως κατά τα πρώτα 10 λεπτά που είμαστε στη δουλειά.
1. Πηγαίνουμε αργοπορημένοι
Τόσο οι εργοδότες, όσο και οι προϊστάμενοι βάζουν στο «μάτι» τους υπαλλήλους που έρχονται αργοπορημένοι στη δουλειά τους. Πολλές φορές μάλιστα συνδέουν την αργοπορία με χαμηλή αποδοτικότητα.
2. Δεν λέμε «καλημέρα» στους συναδέλφους μας
Το να λέμε «καλημέρα» και να χαιρετάμε κατά την άφιξή μας στη δουλειά δίνει ευχάριστο τόνο στον εργασιακό χώρο. Ειδικά ο προϊστάμενος πρέπει να χαιρετάει αν θέλει να έχει καλή συνεργασία και πρόθυμους συναδέλφους.
3. Πίνουμε αμέσως καφέ
Ερευνα υποστηρίζει ότι η καλύτερη ώρα για κατανάλωση καφέ είναι μετά τις 9:30 π.μ. και αυτό γιατί η κορτιζόλη που είναι και η «ορμόνη του άγχους» φθάνει στα ανώτατα επίπεδα μεταξύ 8 με 9 το πρωί.
1. Πηγαίνουμε αργοπορημένοι
Τόσο οι εργοδότες, όσο και οι προϊστάμενοι βάζουν στο «μάτι» τους υπαλλήλους που έρχονται αργοπορημένοι στη δουλειά τους. Πολλές φορές μάλιστα συνδέουν την αργοπορία με χαμηλή αποδοτικότητα.
2. Δεν λέμε «καλημέρα» στους συναδέλφους μας
Το να λέμε «καλημέρα» και να χαιρετάμε κατά την άφιξή μας στη δουλειά δίνει ευχάριστο τόνο στον εργασιακό χώρο. Ειδικά ο προϊστάμενος πρέπει να χαιρετάει αν θέλει να έχει καλή συνεργασία και πρόθυμους συναδέλφους.
3. Πίνουμε αμέσως καφέ
Ερευνα υποστηρίζει ότι η καλύτερη ώρα για κατανάλωση καφέ είναι μετά τις 9:30 π.μ. και αυτό γιατί η κορτιζόλη που είναι και η «ορμόνη του άγχους» φθάνει στα ανώτατα επίπεδα μεταξύ 8 με 9 το πρωί.
4. Απαντάμε σε όλα τα email
Είναι λάθος όταν ανοίγετε το mail σας να απαντάτε σε ό,τι βλέπετε. Καλό θα είναι να τα αξιολογείτε και να απαντάτε μόνο σε όσα είναι επείγοντα.
5. Δεν υπάρχει προγραμματισμός
Είναι πολύ σημαντικό να φτιάξετε ένα πρόγραμμα στο μυαλό σας για το πώς θα δουλέψετε. Γράψτε τι πρέπει να κάνετε και δώστε προτεραιότητα ξεκινώντας με τα πιο σημαντικά.
6. Κάνουμε πρώτα τα εύκολα
Δεν πρέπει να ξεκινάμε με τις πιο εύκολες δουλειές, γιατί όσο περνά η ώρα, η απόδοσή μας μειώνεται. Σύμφωνα με την έρευνα, πρέπει να ξεκινάμε με τις πιο απαιτητικές δουλειές τις πρώτες ώρες που έχουμε και περισσότερες αντοχές.
7. Κάνουμε πολλά πράγματα ταυτόχρονα
Επειδή το πρωί έχουμε πολλή ενέργεια νομίζουμε ότι μπορούμε να κάνουμε ταυτόχρονα εκατομμύρια πράγματα. Οι ειδικοί λένε πως αυτή η τακτική δεν αποδίδει. Καλό θα είναι κάθε φορά να εστιάζετε σε μία μόνο εργασία.
8. Κολλάμε σε άσχημες σκέψεις
Οταν πηγαίνουμε στη δουλειά μας, πρέπει να αφήνουμε πίσω μας σκέψεις που μας απασχολούν. Ενας καβγάς με τον σύντροφό μας ή ένας τσακωμός με ένα συνάδελφο δεν πρέπει να επηρεάζει τη δουλειά μας.
9. Τα πρωινά ραντεβού
Τα πρωινά ραντεβού, λένε οι ερευνητές, είναι χάσιμο χρόνου. Οι πρώτες ώρες στη δουλειά προσφέρονται για εργασίες που απαιτούν υψηλή συγκέντρωση. Οι συναντήσεις εργασίας θα πρέπει να γίνονται σε ώρες που η ενέργεια των εργαζομένων είναι πιο χαμηλή.
10. Η ρουτίνα βοηθάει
Το να έχετε μια ρουτίνα τα πρώτα λεπτά που φτάνετε στη δουλειά δρα σαν αγχολυτικό. Η ρουτίνα βοηθάει στο να μην αγχώνεστε γιατί κυρίως ξέρετε τι πρέπει να κάνετε. Από το να δείτε τα email σας, μέχρι να γράψετε σημαντικά κείμενα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα