Ακράτεια: Η Νο1 άσκηση που βελτιώνει την κατάσταση

210622183219_akrateia_ouron_woman

Η ακράτεια ούρων είναι μια συχνή και αμήχανη κατάσταση για πολλούς ανθρώπους – Υπάρχουν, όμως, αρκετοί τρόποι που βελτιώνουν τα συμπτώματα και την ποιότητα ζωής των ασθενών - Εμείς σας παρουσιάζουμε μια απλή και αποτελεσματική άσκηση που μπορεί να βελτιώσει την κατάσταση θεαματικά

Η ακράτεια ούρων επηρεάζει εκατομμύρια άνδρες και γυναίκες κάθε ηλικίας, ενώ εκτιμάται ότι αφορά και το 2-3% των εφήβων. Σχεδόν το 25% των γυναικών βιώνουν ακράτεια ούρων λόγω στρες για τουλάχιστον ένα χρόνο μετά τον τοκετό, με αρκετές από αυτές να αναφέρουν ότι το φαινόμενο αυτό τις αποτρέπει από το να συμμετάσχουν σε κοινωνικές εκδηλώσεις και δραστηριότητες.

Επίσης, η ακράτεια επηρεάζει το 11-34% των ηλικιωμένων ανδρών, με το πρόβλημα πλέον να θεωρείται ευρέως διαδεδομένο. Υπάρχει, όμως, μια πολύτιμη άσκηση που μπορεί να κάνει κάποιος για να περιορίσει ή να αντιμετωπίσει το πρόβλημα.

Ασκήσεις του πυελικού εδάφους
Το πυελικό έδαφος αποτελείται από μύες που στηρίζουν την ουροδόχο κύστη και το έντερο. Αν αυτοί οι μύες αποδυναμωθούν, μπορεί να παρουσιαστεί διαρροή ούρων κατά το βήξιμο, το γέλιο ή το φτάρνισμα. Οι ασκήσεις του πυελικού εδάφους, λοιπόν, γνωστές και ως ασκήσεις Kegel, στοχεύουν στην ενδυνάμωση των μυών που υποστηρίζουν τα όργανα αυτά, στη βελτίωση του ελέγχου της ουροδόχου κύστης και στην πρόληψη της διαρροής ούρων.

Διαβάστε περισσότερα στο ygeiamou.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης