LIVE

Κορωνοϊός

Τρεις ασκήσεις για δυνατή πλάτη και «ίσια» σπονδυλική στήλη

210513130455_siouka

H αλήθεια είναι πως καθίσαμε αρκετά στον καναπέ την περίοδο που μας πέρασε. Μήπως όμως ήρθε η ώρα, μαζί με την επιστροφή στα θρανία, να ανακτήσουμε τη φόρμα μας; Η pilates instructor Κατερίνα Σιούκα μας προτείνει να ξεκινήσουμε ενδυναμώνοντας την σπονδυλική στήλη με ένα σύντομο πρόγραμμα ασκήσεων

Καραντίνα, καναπές, τηλεκπαίδευση. Το τρίπτυχο της καθιστικής ζωής. Επιτέλους όμως ήρθε η επιστροφή στα θρανία. Με τι όρεξη όμως και ποια συγκέντρωση;
Οι πολλές ώρες σε καθιστή θέση ή απλά αραχτοί στον καναπέ μπορει να έχουν επιπτώσεις στην υγεία της σπονδυλικής μας στήλης. Έτσι κάποια μυοσκελετικά θέματα όπως η σκολίωση, η κύφωση εμφανίζονται ή εντείνονται.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε 3 απλές ασκήσεις ενδυνάμωσης που μπορείτε να κάνετε κάθε μέρα για να κρατήσετε υγιή την σπονδυλική σας στήλη. Ή ακόμη και να επαναφέρετε τυχόν ανισορροπίες. Καλό είναι να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας εάν έχετε ήδη κάποια ευπάθεια στη σπονδυλική στήλη.

Άσκηση 1η
Λειτουργεί και σαν ζέσταμα.
Ξαπλωμένοι κρατάμε το ένα πόδι λυγισμένο και το άλλο τεντωμένο. Ανεβοκατεβάζουμε το τεντωμένο πόδι μαζί με τον κορμό ενεργοποιώντας την κοιλιά μας. Επαναλαμβάνουμε για 10 – 12 φορές και αλλάζουμε πλευρά.

Διαβάστε περισσότερα στο ygeiamou.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης