Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Όριο ηλικίας και στην πασαρέλα: Διάσημοι οίκοι μόδας λένε «όχι» στα ανήλικα μοντέλα
Όριο ηλικίας και στην πασαρέλα: Διάσημοι οίκοι μόδας λένε «όχι» στα ανήλικα μοντέλα
Διάσημοι οίκοι μόδας δεν θα προσλαμβάνουν ανήλικα μοντέλα
«Όχι» στα ανήλικα μοντέλα θα λένε διάσημοι οίκοι μόδας όπως οι Gucci, Saint Laurent, Balenciaga και Alexander McQueen.
Ο παγκόσμιος κολοσσός μόδας «Kering», με ιδιοκτήτη τον Γάλλο μεγιστάνα, Φρανσουά Ανρί Πινό δεσμεύτηκε ότι, εφεξής θα προσλαμβάνει για τις διαφημιστικές του καμπάνιες μόνο άτομα άνω των 18 ετών.
Ο γαλλικός όμιλος Kering στον οποίο ανήκουν πολλοί καταξιωμένοι οίκοι μόδας, διευκρινίζει ότι, από το 2020, θα υπογράφει συμβόλαια με μοντέλα ηλικίας μόνο 18 ετών και άνω στα ντεφιλέ και τις φωτογραφίσεις των προιόντων του.
«Θεωρούμε ότι έχουμε ευθύνη να εφαρμόζουμε τις καλύτερες δυνατές πρακτικές στον κλάδο των προιόντων πολυτελείας και ελπίζουμε να δημιουργήσουμε ένα κίνημα που θα ενθαρρύνει και άλλους να ακολουθήσουν το παράδειγμα αυτό», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, «Kering», Φρανσουά-Ανρί Πινό.
Στο χώρο της μόδας έχουν αναφερθεί πολλά κρούσματα νευρικής ανορεξίας, και μάχη με την κατάθλιψη σε μοντέλα νεαρής ηλικίας.
Λαμβάνοντας υπόψη τις ανησυχητικές αυτές τάσεις στο χώρο της μόδας, ο παγκόσμιος όμιλος μόδας Kering έλαβε τα μέτρα. Ωστόσο, εναπόκειται στην κάθε κάθε εταιρεία τι δρόμο θα ακολουθήσει. Υπάρχουν πολλές εταιρείες που επιλέγουν να δουλεύουν με κορίτσια κάτω των 18 ετών για πολλούς και διάφορους λόγους. Εξάλλου, υπάρχει υπερπροσφορά από ανήλικα μοντέλα που προέρχονται από την Ανατολική Ευρώπη και από την Αφρική, όπως επισημαίνει το αμερικανικό δίκτυο CNN.
«Kατά την άποψή μας, η ψυχολογική ωριμότητα των μοντέλων, ηλικίας άνω των 18 ετών, είναι πιο κατάλληλη για τους ρυθμούς και τις απαιτήσεις του επαγγέλματος», δηλώνει η Μαρί Κλερ Νταβό, αρμόδια για θέματα διεθνών σχέσεων στον οίκο «Kering».
Ο παγκόσμιος κολοσσός μόδας «Kering», με ιδιοκτήτη τον Γάλλο μεγιστάνα, Φρανσουά Ανρί Πινό δεσμεύτηκε ότι, εφεξής θα προσλαμβάνει για τις διαφημιστικές του καμπάνιες μόνο άτομα άνω των 18 ετών.
Ο γαλλικός όμιλος Kering στον οποίο ανήκουν πολλοί καταξιωμένοι οίκοι μόδας, διευκρινίζει ότι, από το 2020, θα υπογράφει συμβόλαια με μοντέλα ηλικίας μόνο 18 ετών και άνω στα ντεφιλέ και τις φωτογραφίσεις των προιόντων του.
«Θεωρούμε ότι έχουμε ευθύνη να εφαρμόζουμε τις καλύτερες δυνατές πρακτικές στον κλάδο των προιόντων πολυτελείας και ελπίζουμε να δημιουργήσουμε ένα κίνημα που θα ενθαρρύνει και άλλους να ακολουθήσουν το παράδειγμα αυτό», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, «Kering», Φρανσουά-Ανρί Πινό.
Στο χώρο της μόδας έχουν αναφερθεί πολλά κρούσματα νευρικής ανορεξίας, και μάχη με την κατάθλιψη σε μοντέλα νεαρής ηλικίας.
Λαμβάνοντας υπόψη τις ανησυχητικές αυτές τάσεις στο χώρο της μόδας, ο παγκόσμιος όμιλος μόδας Kering έλαβε τα μέτρα. Ωστόσο, εναπόκειται στην κάθε κάθε εταιρεία τι δρόμο θα ακολουθήσει. Υπάρχουν πολλές εταιρείες που επιλέγουν να δουλεύουν με κορίτσια κάτω των 18 ετών για πολλούς και διάφορους λόγους. Εξάλλου, υπάρχει υπερπροσφορά από ανήλικα μοντέλα που προέρχονται από την Ανατολική Ευρώπη και από την Αφρική, όπως επισημαίνει το αμερικανικό δίκτυο CNN.
«Kατά την άποψή μας, η ψυχολογική ωριμότητα των μοντέλων, ηλικίας άνω των 18 ετών, είναι πιο κατάλληλη για τους ρυθμούς και τις απαιτήσεις του επαγγέλματος», δηλώνει η Μαρί Κλερ Νταβό, αρμόδια για θέματα διεθνών σχέσεων στον οίκο «Kering».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα