Check-in με αναγνώριση προσώπου: Η Alibaba άνοιξε στην Κίνα το «ξενοδοχείο του μέλλοντος»

Check-in με αναγνώριση προσώπου: Η Alibaba άνοιξε στην Κίνα το «ξενοδοχείο του μέλλοντος»

Το FlyZoo Hotel, άνοιξε στη Χανγκτζόου, πρωτεύουσα της επαρχίας Τζετζιάνγκ στην ανατολική Κίνα, όπου είναι η έδρα της Alibaba

Check-in με αναγνώριση προσώπου: Η Alibaba άνοιξε στην Κίνα το «ξενοδοχείο του μέλλοντος»
Ένα ‘έξυπνο’ ξενοδοχείο άνοιξε σήμερα ο κινεζικός κολοσσός του διαδικτύου Alibaba, όπου με τη βοήθεια ρομπότ και της τεχνητής νοημοσύνης (AI) έχουν αυτοματοποιηθεί μια σειρά από διαδικασίες όπως το τσεκ-ιν, ο έλεγχος των φώτων και η υπηρεσία δωματίου.

Το FlyZoo Hotel, που άνοιξε στη Χανγκτζόου, πρωτεύουσα της επαρχίας Τζετζιάνγκ στην ανατολική Κίνα, όπου είναι η έδρα της Alibaba, είναι γνωστό ως το πρώτο «ξενοδοχείο του μέλλοντος» της εταιρίας.

Οι πελάτες κάνουν τσεκ-ιν, χρησιμοποιώντας απλά ένα σαρωτή προσώπου. Το σύστημα αναγνώρισης προσώπου που έχει εγκατασταθεί στο ξενοδοχείο δίνει επίσης στους πελάτες τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τον σαρωτή για να ανοίξουν πόρτες και να έχουν πρόσβαση σε άλλες υπηρεσίες του ξενοδοχείου.

Check-in με αναγνώριση προσώπου: Η Alibaba άνοιξε στην Κίνα το «ξενοδοχείο του μέλλοντος»


Οι χρήστες μπορούν επίσης να ελέγχουν τα φώτα, την τηλεόραση και τις κουρτίνες στο δωμάτιο μέσω του ψηφιακού βοηθού της Alibaba που ενεργοποιείται με τη φωνή τους, ενώ χρησιμοποιούνται επίσης ρομπότ να σερβίρουν φαγητό, κοκτέιλ και καφέ.

Η κράτηση του δωματίου και το τσεκ-άουτ μπορεί επίσης να γίνει με μερικά κλικ σε ένα κινητό μέσω μιας εφαρμογής.

«Οι λύσεις που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες να κερδίσουν χρόνο και να απαλλάξει τους υπαλλήλους από επαναλαμβανόμενες εργασίες», δήλωσε ο Γουάνγκ Τσουν, διευθύνων σύμβουλος στο FlyZoo Hotel.

Check-in με αναγνώριση προσώπου: Η Alibaba άνοιξε στην Κίνα το «ξενοδοχείο του μέλλοντος»
Κλείσιμο

Το ξενοδοχείο είναι το τελευταίο παράδειγμα κινεζικής εταιρίας τεχνολογίας που εισέρχεται σε παραδοσιακούς κλάδους όπως η φιλοξενία. Ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου JD.com ανακοίνωσε τον Οκτώβριο τη στρατηγική του να εγκαταστήσει σε ξενοδοχεία έξυπνες ηλεκτρονικές συσκευές που πωλούνται στην πλατφόρμα του, προκειμένου να αυξήσει τις πωλήσεις του. Τον Ιούλιο, η Baidu συνένωσε τις δυνάμεις της με τον όμιλο Intercontinental Hotels Group στο Πεκίνο προσφέροντας στους πελάτες τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν έναν ψηφιακό βοηθό που ενεργοποιείται με τη φωνή προκειμένου να αλλάζουν τη θερμοκρασία στα δωμάτια και να παραγγέλνουν μέσω room service.

«Θέλουμε να εγκαταστήσουμε ένα ‘έξυπνο εγκέφαλο’ για ξενοδοχεία», δήλωσε ο Γουάνγκ. «Στο μέλλον, θα συνεχίζουμε να κάνουμε τα ξενοδοχεία πιο έξυπνα και αυτοματοποιημένα, καθώς και να δημιουργούμε πιο εξατομικευμένες εμπειρίες για τους πελάτες».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης