Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Τουρκία: Αύριο η πρώτη επίσημη δοκιμή της σήραγγας που ενώνει Ασία και Ευρώπη
Τουρκία: Αύριο η πρώτη επίσημη δοκιμή της σήραγγας που ενώνει Ασία και Ευρώπη
Πρόκειται για τη δεύτερη υποθαλάσσια σήραγγα στην είσοδο του Βοσπόρου από την Προποντίδα
Αύριο θα πραγματοποιηθεί η πρώτη επίσημη δοκιμή της "Σήραγγας Ευρασίας", η οποία περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, υποθαλάσσια σήραγγα που θα ενώνει την ασιατική με την ευρωπαϊκή Κωνσταντινούπολη. Τη δοκιμή θα κάνει ο πρόεδρος της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, ο οποίος θα οδηγήσει το υπηρεσιακό αυτοκίνητο της προεδρίας της δημοκρατίας. Το έργο αναμένεται να εγκαινιαστεί επισήμως στις 20 Δεκεμβρίου.
Πρόκειται για τη δεύτερη υποθαλάσσια σήραγγα στην είσοδο του Βοσπόρου από την Προποντίδα. Η πρώτη, που ονομάζεται "Μαρμαράι" και είχε εγκαινιαστεί τον Οκτώβριο του 2013, κατασκευάστηκε για τη σιδηροδρομική σύνδεση της ασιατικής με την ευρωπαϊκή Κωνσταντινούπολη. Το υποθαλάσσιο τμήμα της "Ευρασιατικής Σήραγγας" κατασκευάστηκε σε απόσταση 1,8 χιλιομέτρων νοτίως της Σήραγγας Μάρμαραϊ.
Η Ευρασιατική Σήραγγα είναι έργο συνολικού μήκους 14,6 χιλιομέτρων που ενώνει τα σημεία Καζλίτσεσμε και Γκόζτεπε. Υπολογίζεται ότι το έργο θα μειώσει το χρόνο κάλυψης της απόστασης αυτής οδικώς, από 100 λεπτά σε 15. Το υποθαλάσσιο τμήμα έχει απόσταση 3,4 χιλιομέτρων και ενώνει τα σημεία Σαράϊμπουρνου (ευρωπαϊκή ακτή) και Χάρεμ (ασιατική ακτή) στην είσοδο του Βοσπόρου.
Πρόκειται για τη δεύτερη υποθαλάσσια σήραγγα στην είσοδο του Βοσπόρου από την Προποντίδα. Η πρώτη, που ονομάζεται "Μαρμαράι" και είχε εγκαινιαστεί τον Οκτώβριο του 2013, κατασκευάστηκε για τη σιδηροδρομική σύνδεση της ασιατικής με την ευρωπαϊκή Κωνσταντινούπολη. Το υποθαλάσσιο τμήμα της "Ευρασιατικής Σήραγγας" κατασκευάστηκε σε απόσταση 1,8 χιλιομέτρων νοτίως της Σήραγγας Μάρμαραϊ.
Η Ευρασιατική Σήραγγα είναι έργο συνολικού μήκους 14,6 χιλιομέτρων που ενώνει τα σημεία Καζλίτσεσμε και Γκόζτεπε. Υπολογίζεται ότι το έργο θα μειώσει το χρόνο κάλυψης της απόστασης αυτής οδικώς, από 100 λεπτά σε 15. Το υποθαλάσσιο τμήμα έχει απόσταση 3,4 χιλιομέτρων και ενώνει τα σημεία Σαράϊμπουρνου (ευρωπαϊκή ακτή) και Χάρεμ (ασιατική ακτή) στην είσοδο του Βοσπόρου.
Πρόκειται για διώροφη σήραγγα από όπου θα περνούν μόνο αυτοκίνητα. Μαζί με τις δύο γέφυρες του Βοσπόρου, την υπό κατασκευή τρίτη γέφυρα και τη Σήραγγα Μαρμαράι, η Ευρασιατική Σήραγγα θα είναι η πέμπτη μη θαλάσσια σύνδεση της ασιατικής Κωνσταντινούπολης με την ευρωπαϊκή.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα