Παιδιά κάνουν πασαρέλα μέσα σε εκκλησία για να βρουν οικογένεια
Ντοκιμαντέρ αποκαλύπτει πώς γίνονται υιοθεσίες σε ορισμένες πολιτείες των ΗΠΑ
Μίνα Αγγελίνη
UPD:
Παιδιά που έχουν νιώσει δύο φορές την απόρριψη - τη μία φορά από τους βιολογικούς τους γονείς και την δεύτερη από τους ανάδοχους γονείς - κάνουν πασαρέλα για να βρουν μία παντοτινή οικογένεια.
Φανταστείτε ένα χώρο όμορφα διακοσμημένο, ένα κόκκινο χαλί στρωμένο στο ξύλινο πάτωμα και δεξιά κι αριστερά, θεατές... Μπορεί να μοιάζει με επίδειξη μόδας, όμως στην πραγματικότητα είναι εκδήλωση που λαμβάνει χώρα σε ευαγγελική εκκλησία της Πενσυλβάνια, με σκοπό τη γνωριμία παιδιών που ψάχνουν για οικογένεια με υποψήφιους γονείς.
Κλείσιμο
«Τα εγκαταλελειμμένα παιδιά στις ΗΠΑ» είναι το ντοκιμαντέρ που προβλήθηκε από την γαλλική τηλεόραση φέρνοντας στο φως άγνωστες και σκληρές πτυχές της πραγματικότητας περί υιοθεσίας. Στις ΗΠΑ, χιλιάδες ανάδοχες οικογένειες εγκαταλείπουν κάθε χρόνο τα παιδιά που υιοθέτησαν. Κι όπως αποκαλύπτει το βίντεο, σε ορισμένες πολιτείες των ΗΠΑ, τα παιδιά κάνουν πασαρέλα για να βρουν οικογένεια...
Στο συγκλονιστικό ντοκιμαντέρ, άνδρες και γυναίκες περιμένουν να δουν τα παιδιά που τα απέρριψε η ανάδοχη οικογένεια για να επιλέξουν ποιο είναι αυτό είναι αυτό που τους κάνει. Τα παιδιά αυτά που δεν έχουν κανέναν να τα προστατέψει, εκθειάζουν τα προσόντα τους περπατώντας σαν να είναι μοντέλα. Το ντοκιμαντέρ που αφήνει με το στόμα ανοιχτό τους τηλεθεατές, προβλήθηκε από το γαλλικό δίκτυο France 5.
Πρόκειται για ένα απίστευτο βίντεο που δείχνει πώς η υπέροχη πράξης της υιοθεσίας μπορεί να χρησιμοποιηθεί με απάνθρωπο τρόπο.
Τα παιδιά αυτά, που έχουν ζήσει την απόρριψη στο πετσί τους, κάνουν πασαρέλα αναζητώντας μία παντοτινή οικογένεια, όπως σχολιάζει χαρακτηριστικά το γαλλικό σκανδαλοθηρικό περιοδικό Closer.
«Δεξιά κι αριστερά , γονείς περιμένουν να δουν ποιο παιδί θα επιλέξουν. Τα παιδιά, αγόρια και κορίτσια, γίνονται μοντέλα για να βρουν μία οικογένεια που θα τους ανοίξει διάπλατα την αγκαλιά της και δεν θα τα εγκαταλείψει όπως έκανε η πρώτη ανάδοχη οικογένεια», επισημαίνει το γαλλικό περιοδικό.
Τα παιδιά προσπαθούν να αρέσουν στους επίδοξους ανάδοχους γονείς βάζοντας το χέρι στην μέση και περπατώντας όλο χάρη στο κόκκινο χαλί... Χαμογελούν... Περπατούν πάνω - κάτω και στη συνέχεια μιλούν για τον εαυτό τους. Παρουσιάζουν τα χόμπι τους, τα όνειρά τους αλλά και τι τους αρέσει και τι όχι. Πολλά από αυτά δεν μπορούν να κρύψουν την ντροπή τους... Τα περισσότερα παιδιά λένε ότι είναι έντιμα κι ότι λατρεύουν την ζωγραφική.
Κι αφού πλέκουν το εγκώμιο του εαυτού τους, στη συνέχεια αφήνουν τους επίδοξους ανάδοχους γονείς να επιλέξουν...
To συγκλονιστικό βίντεο είναι προϊόν έρευνας της Σοφί Ψυχόντνι, η οποία έκανε μελέτη για τα υιοθετημένα παιδιά τις ΗΠΑ που τα εγκατέλειψε η ανάδοχη οικογένεια. Επιπλέον, αποκαλύπτει τους τρόπους με τους οποίους οι επίδοξοι ανάδοχοι γονείς επιλέγουν το παιδί που θέλουν να υιοθετήσουν.
Ερωτηθείσα για την άκρως αμφιλεγόμενη αυτή μέθοδο που εφαρμόζει η Ευαγγελική Σχολή "Diakon" στην Πενσυλβάνια για να βρουν στα ορφανά μία οικογένεια , η ερευνήτρια επισημαίνει: «Τα παιδιά φορούν ωραία ρούχα και με τα μαλλιά φτιαγμένα. Κατά τις συναντήσεις που οργανώνει η Ευαγγελική Εκκλησία, τα παιδιά τρώνε μπισκότα και γνωρίζουν τους επίδοξους ανάδοχους γονείς τους. Στο ρεπορτάζ μου προσπάθησα να μην εκθέσω τα παιδιά, για το λόγο αυτό ο φακός τα τράβαγε από μακριά ή σε πολλά σημεία η εικόνα ήταν θολή για να μην αναγνωρίζονται τα πρόσωπά τους», όπως επισημαίνει η ερευνήτρια.
Κάθε χρόνο στις ΗΠΑ, 25 χιλιάδες παιδιά εγκαταλείπονται από τους ανάδοχους γονείς.
Η TÜV AUSTRIA, στα 30 χρόνια που δραστηριοποιείται στη χώρα μας, ξεχωρίζει για τις κορυφαίες υπηρεσίες που παρέχει, για την υποστήριξη που δίνει στις επιχειρήσεις ώστε να αναπτυχθούν πολύπλευρα, αλλά και για το ότι αποδεικνύει συνεχώς ότι η πιστοποίηση ήταν μόνο η αρχή!
Η Nova σε βάζει στα μεγαλύτερα γήπεδα του κόσμου και σου προσφέρει τη δυνατότητα να απολαύσεις ασυναγώνιστο αθλητικό περιεχόμενο που περιλαμβάνει πλέον όχι μόνο τα κανάλια Novasports αλλά και τα κανάλια Cosmote Sport, όλα στην πλατφόρμα EON της Nova, σε ασυναγώνιστη τιμή και με αναβαθμισμένη εμπειρία θέασης.