Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Φωτογραφίες: Γέφυρα μετατρέπεται σε τούνελ και συνδέει την Δανία με την Σουηδία
Φωτογραφίες: Γέφυρα μετατρέπεται σε τούνελ και συνδέει την Δανία με την Σουηδία
Η γέφυρα Όρεσουντ, είναι μια γέφυρα οκτώ χιλιομέτρων, που καταλήγει σε ένα τεχνητό νησί, όπου μετατρέπεται σε τούνελ μήκους τεσσάρων χιλιομέτρων
Ένα θαύμα της μηχανικής αποτελεί η γέφυρα Όρεσουντ, που συνδέει την Κοπεγχάγη με την πόλη Μάλμε στη Σουηδία. Η γέφυρα άρχισε να λειτουργεί τον Ιούλιο του 2000, έχει μήκος οκτώ χιλιόμετρα και καταλήγει σε ένα τεχνητό νησί, όπου μετατρέπεται σε τούνελ μήκους τεσσάρων χιλιομέτρων.
Η μοναδική αυτή γέφυρα, καθώς και το τούνελ, σχεδιάστηκαν από την εταιρεία Cowi, που έχει την έδρα της στη Δανία, βασικός αρχιτέκτονας ήταν ο George Rotne. Η γέφυρα και το τούνελ διασχίζουν το στενό του Όρεσουντ και η διαχείρισή τους γίνεται από κοινού από την Δανία και την Σουηδία, ενώ για την διέλευση της γέφυρας πληρώνονται διόδια.
Η γέφυρα Όρεσουντ είναι καλωδιωτή και διαθέτει δύο πυλώνες ύψους 204 μέτρων, οι οποίοι στηρίζουν το άνοιγμά της, που έχει μήκος 490 μέτρα. Στο άνω επίπεδο της γέφυρας υπάρχει αυτοκινητόδρομος ενώ κάτω από την γέφυρα περνάει σιδηρόδρομος. Τα περισσότερα τμήματα της γέφυρας κατασκευάστηκαν στην στεριά και μεταφέρθηκαν στο σημείο με πλωτούς γερανούς, ενώ οι δύο πυλώνες της κατασκευάστηκαν επί τόπου.
Η μοναδική αυτή γέφυρα, καθώς και το τούνελ, σχεδιάστηκαν από την εταιρεία Cowi, που έχει την έδρα της στη Δανία, βασικός αρχιτέκτονας ήταν ο George Rotne. Η γέφυρα και το τούνελ διασχίζουν το στενό του Όρεσουντ και η διαχείρισή τους γίνεται από κοινού από την Δανία και την Σουηδία, ενώ για την διέλευση της γέφυρας πληρώνονται διόδια.
Η γέφυρα Όρεσουντ είναι καλωδιωτή και διαθέτει δύο πυλώνες ύψους 204 μέτρων, οι οποίοι στηρίζουν το άνοιγμά της, που έχει μήκος 490 μέτρα. Στο άνω επίπεδο της γέφυρας υπάρχει αυτοκινητόδρομος ενώ κάτω από την γέφυρα περνάει σιδηρόδρομος. Τα περισσότερα τμήματα της γέφυρας κατασκευάστηκαν στην στεριά και μεταφέρθηκαν στο σημείο με πλωτούς γερανούς, ενώ οι δύο πυλώνες της κατασκευάστηκαν επί τόπου.
Η γέφυρα και το τούνελ ενώνονται με το τεχνητό νησί Peberholm, το οποίο έχει μετατραπεί σε έναν μικρό παράδεισο με περισσότερα από 500 είδη φυτών και πολλά πουλιά, καθώς και ένα σπάνιο είδος βατράχου.
Οι περισσότεροι ταξιδιώτες επιλέγουν τον σιδηρόδρομο παρά τον αυτοκινητόδρομο για τις μετακινήσεις τους στις δύο χώρες και το ταξίδι με το τρένο από την πρωτεύουσα της Δανίας στο Μάλμε της Σουηδίας έχει διάρκεια μόλις 35 λεπτά!
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα