Το πρώτο ραντάρ ανίχνευσης θορύβου σε δρόμο του Παρισιού

Το πρώτο ραντάρ ανίχνευσης θορύβου σε δρόμο του Παρισιού

Τοποθετημένο ψηλά πάνω σε ένα φωτιστικό δρόμου στο 20ό διαμέρισμα του ανατολικού Παρισιού, το πρώτο ραντάρ ανίχνευσης θορύβου στη γαλλική πρωτεύουσα θα μετράει το επίπεδο ηχορύπανσης από τα διερχόμενα οχήματα και θα καταγράφει τις πινακίδες κυκλοφορίας

23330072
Το Παρίσι εγκαινίασε σήμερα το πρώτο ραντάρ ανίχνευσης θορύβου στο πλαίσιο ενός σχεδίου για την επιβολή προστίμων σε θορυβώδεις μοτοσικλέτες και άλλα οχήματα σε μία από τις πιο πολύβουες μεγαλουπόλεις της Ευρώπης.

Τοποθετημένο ψηλά πάνω σε ένα φωτιστικό δρόμου στο 20ό διαμέρισμα του ανατολικού Παρισιού, το πρώτο ραντάρ ανίχνευσης θορύβου στη γαλλική πρωτεύουσα θα μετράει το επίπεδο ηχορύπανσης από τα διερχόμενα οχήματα και θα καταγράφει τις πινακίδες κυκλοφορίας.

«Η υψηλή ηχορύπανση κάνει τους ανθρώπους να αρρωσταίνουν. Για την υγεία και την ποιότητα ζωής… αυτό το πρώτο ραντάρ (ανίχνευσης) θορύβου έχει σκοπό να επιβάλλει αυτομάτως πρόστιμα σε οχήματα που κάνουν πολύ θόρυβο», έγραψε ο αναπληρωτής δήμαρχος του Παρισιού Νταβίντ Μπεγιάρντ σε ανάρτησή του στο Twitter.

Μέσα στους επόμενους μήνες, η γαλλική πρωτεύουσα θα εξετάσει εάν το συγκεκριμένο ραντάρ μπορεί να αναγνωρίσει με σαφήνεια τις πινακίδες κυκλοφορίας των θορυβωδών μοτοσικλετών και αυτοκινήτων και στη συνέχεια ο εξοπλισμός θα πρέπει να λάβει την επίσημη έγκριση των αρχών μέχρι το τέλος του 2022.

Κλείσιμο
Στην παρούσα φάση δεν θα επιβληθούν πρόστιμα, κάτι που το Παρίσι σχεδιάζει από τις αρχές του 2023, ενώ η κυβέρνηση εγκαθιστά περισσότερα ραντάρ ανίχνευσης θορύβου σε άλλες γαλλικές πόλεις και δοκιμάζει τις διαδικασίες για την αυτοματοποίηση της επιβολής προστίμων στο πλαίσιο ενός νόμου του 2019 για την κινητικότητα.

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, οι αρχές μπορούν ήδη να επιβάλλουν κυρώσεις σε ιδιοκτήτες θορυβωδών οχημάτων, αλλά η αστυνομία χρειάζεται να έχει τον απαραίτητο εξοπλισμό και να συλλάβει επ’ αυτοφώρω τους οδηγούς. Το νέο σύστημα θα λειτουργεί όπως τα ραντάρ ανίχνευσης της ταχύτητας, με αυτόματη επιβολή προστίμων.

«Το πρόβλημα είναι πως η αστυνομία έχει συχνά άλλα πράγματα να κάνει», δήλωσε η Φανί Μιετλίσκι, επικεφαλής της υπηρεσίας Bruitparif που ανέπτυξε την τεχνολογία ραντάρ ανίχνευσης θορύβου.

Ανάλογα ραντάρ έχουν ήδη εγκατασταθεί στην περιοχή Ιλ-ντε-Φρανς, στα περίχωρα του Παρισιού, στη Νίκαια και στη Λυών από τα τέλη Ιανουαρίου.

Αύριο Τρίτη έχει προγραμματιστεί η εγκατάσταση ενός δεύτερου ραντάρ ανίχνευσης θορύβου στο δυτικό τμήμα του Παρισιού.

Σύμφωνα με έρευνα του Δεκεμβρίου του 2021 από το Money.co.uk, βασισμένης σε στοιχεία του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Περιβάλλοντος, το Παρίσι ήταν μία από τις πιο πολύβουες πόλεις της Ευρώπης με 5,5 εκατομμύρια κατοίκους εκτεθειμένους σε ηχορύπανση άνω των 55 ντεσιμπέλ από την οδική κυκλοφορία, σε σύγκριση με 2,6 εκατ. στο Λονδίνο και 1,7 εκατ. σε Βιέννη και Ρώμη.


Ειδήσεις σήμερα:

H συγκλονιστική αγκαλιά ανάμεσα στη μάνα Τοπαλούδη και τη μάνα της Γαρυφαλλιάς

Ουκρανοί στρατιώτες σκότωσαν δύο Έλληνες ομογενείς κοντά στα σύνορα με την Ρωσία - Η ανακοίνωση του ΥΠΕΞ

Μέτρα για την πανδημία: Χαλάρωση εισηγείται η κυβέρνηση - Και για όρθιους η διασκέδαση - Με πληρότητα άνω του 50% τα γήπεδα
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης