Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Γιατί στο Σικάγο βάζουν φωτιές στις γραμμές των τρένων;
Γιατί στο Σικάγο βάζουν φωτιές στις γραμμές των τρένων;
Πρόκειται για μία μέθοδος που χρησιμοποιείται για να αποφευχθεί η διακοπή της λειτουργίας των τρένων τους κρύους μήνες
Ένας έξυπνος και λειτουργικός, πλην όμως, επικίνδυνος τρόπος για να μην παγώνουν οι γραμμές των τρένων στο Σικάγο εφαρμόζει τα τελευταία χρόνια η διεύθυνση του προαστιακού της περιοχής.
Σύμφωνα με το Reuters, oι υπάλληλοι της εταιρείας «Metra» ανάβουν μικρές φωτιές στις σιδηροδρομικές γραμμές για να αντέχουν το τσουχτερό κρύο.
Αυτή η μέθοδος χρησιμοποιείται συνήθως για να αποφευχθεί η διακοπή της λειτουργίας των τρένων τους κρύους μήνες.
Βλέποντας το επίμαχο βίντεο, οι φωτιές τοποθετούνται ανά διαστήματα έτσι ώστε οι διερχόμενοι συρμοί να ζεσταίνονται και πριν προλάβουν να παγώσουν, να θερμαίνονται εκ νέου.
Σε σχετικό άρθρο, το αμερικανικό δίκτυο «Fox News» εξηγεί ότι η μέθοδος θέρμανσης των τρένων, είναι παλιά και εφαρμόζεται από την «Metra», ένα σιδηροδρομικό δίκτυο προαστιακού.
«Υπάρχουν διακόπτες θέρμανσης που είναι τοποθετημένοι δίπλα στις γραμμές του τρένου για να διατηρούνται ζεστοί όλο το χειμώνα. Δίπλα στους διακόπτες, υπάρχουν καυστήρες αερίου ακριβώς», όπως επισημαίνει ο Μάικλ Γκίλις, Διευθυντής Επικοινωνίας της Metra.
«Είναι σαν να έχουμε μια εστία κουζίνας ή εστία γκαζιού», προσθέτει.
Συνολικά διαθέτουμε περίπου 500 διακόπτες στο σύστημά μας και θέλουμε να τους κρατάμε ζεστούς και να κρατάμε την υγρασία μακριά τους γιατί δεν θέλουμε να παγώσουν», όπως επισημαίνει.
Κάτι τέτοιο βοηθά στη διατήρηση της ασφαλούς λειτουργίας ων τρένων.
Η Metra δημιουργήθηκε το 1984 ενώ οι νέοι σιδηρόδρομοι διαθέτουν πιο σύγχρονους διακόπτες που δεν χρησιμοποιούν καυστήρες αερίου.
«Χρησιμοποιούμε κάτι σαν φυσητήρες ζεστού αέρα, σαν πιστολάκι μαλλιών, για να κρατάμε τους διακόπτες ζεστούς. Και σε άλλ σημεία, χρησιμοποιούμε ένα ηλεκτρικό μέταλλο, σαν σίδερο για μπούκλες, για να διατηρήσουμε τον διακόπτες σε μορφή μετάλλου», προσθέτει.
Ειδήσεις σήμερα:
Φον ντερ Λάιεν: Εάν όλοι οι εμβολιασμένοι στην ΕΕ έκαναν ενισχυτική δόση θα αποφεύγαμε περίπου 1 εκατ. νοσηλείες
Εσπευσμένα στην Εντατική βρέφος 3 μηνών με κορωνοϊό στην Πάτρα
Survivor - spoiler: Αποχωρεί ο Γιωρίκας Πηλίδης
Σύμφωνα με το Reuters, oι υπάλληλοι της εταιρείας «Metra» ανάβουν μικρές φωτιές στις σιδηροδρομικές γραμμές για να αντέχουν το τσουχτερό κρύο.
Αυτή η μέθοδος χρησιμοποιείται συνήθως για να αποφευχθεί η διακοπή της λειτουργίας των τρένων τους κρύους μήνες.
Here's a look at small fires being lit on railway tracks in Chicago so that they don’t freeze. This method is routinely used to avoid the disruption of train services during the cold winter months pic.twitter.com/zdDAkbWCjY
— Reuters (@Reuters) January 28, 2022
Βλέποντας το επίμαχο βίντεο, οι φωτιές τοποθετούνται ανά διαστήματα έτσι ώστε οι διερχόμενοι συρμοί να ζεσταίνονται και πριν προλάβουν να παγώσουν, να θερμαίνονται εκ νέου.
Σε σχετικό άρθρο, το αμερικανικό δίκτυο «Fox News» εξηγεί ότι η μέθοδος θέρμανσης των τρένων, είναι παλιά και εφαρμόζεται από την «Metra», ένα σιδηροδρομικό δίκτυο προαστιακού.
«Υπάρχουν διακόπτες θέρμανσης που είναι τοποθετημένοι δίπλα στις γραμμές του τρένου για να διατηρούνται ζεστοί όλο το χειμώνα. Δίπλα στους διακόπτες, υπάρχουν καυστήρες αερίου ακριβώς», όπως επισημαίνει ο Μάικλ Γκίλις, Διευθυντής Επικοινωνίας της Metra.
#BREAKING #USA #IL
— loveworld (@LoveWorld_Peopl) January 26, 2022
🔴 CHICAGO: RAILWAY TRACKS ON FIRE! 🔥
It is -15 Celsius (10.5 Fahrenheit) in Chicago, and the city's Rail Network sets the tracks on fire to prevent frost and snow from blocking the switches. #Flash #Video #Illinois #Chicago #Railway #Fire #Incendio pic.twitter.com/jcMVvZNgVD
«Είναι σαν να έχουμε μια εστία κουζίνας ή εστία γκαζιού», προσθέτει.
Συνολικά διαθέτουμε περίπου 500 διακόπτες στο σύστημά μας και θέλουμε να τους κρατάμε ζεστούς και να κρατάμε την υγρασία μακριά τους γιατί δεν θέλουμε να παγώσουν», όπως επισημαίνει.
Κάτι τέτοιο βοηθά στη διατήρηση της ασφαλούς λειτουργίας ων τρένων.
Η Metra δημιουργήθηκε το 1984 ενώ οι νέοι σιδηρόδρομοι διαθέτουν πιο σύγχρονους διακόπτες που δεν χρησιμοποιούν καυστήρες αερίου.
«Χρησιμοποιούμε κάτι σαν φυσητήρες ζεστού αέρα, σαν πιστολάκι μαλλιών, για να κρατάμε τους διακόπτες ζεστούς. Και σε άλλ σημεία, χρησιμοποιούμε ένα ηλεκτρικό μέταλλο, σαν σίδερο για μπούκλες, για να διατηρήσουμε τον διακόπτες σε μορφή μετάλλου», προσθέτει.
Ειδήσεις σήμερα:
Φον ντερ Λάιεν: Εάν όλοι οι εμβολιασμένοι στην ΕΕ έκαναν ενισχυτική δόση θα αποφεύγαμε περίπου 1 εκατ. νοσηλείες
Εσπευσμένα στην Εντατική βρέφος 3 μηνών με κορωνοϊό στην Πάτρα
Survivor - spoiler: Αποχωρεί ο Γιωρίκας Πηλίδης
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα