Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Νορβηγοί πιλότοι παραδέχονται ότι κοιμούνται στο τιμόνι
Νορβηγοί πιλότοι παραδέχονται ότι κοιμούνται στο τιμόνι
Οι μισοί Νορβηγοί πιλότοι παραδέχτηκαν ότι έχουν κοιμηθεί στο τιμόνι του αεροσκάφους που κυβερνούσαν, κάτι που αποδίδουν στους εξουθενωτικούς ρυθμούς εργασίας.
Οι μισοί Νορβηγοί πιλότοι παραδέχτηκαν ότι έχουν κοιμηθεί στο τιμόνι του αεροσκάφους που κυβερνούσαν, κάτι που αποδίδουν στους εξουθενωτικούς ρυθμούς εργασίας.
Από τους 389 πιλότους που απάντησαν στο ερωτηματολόγιο της έρευνας, την οποία διενήργησε το τηλεοπτικό κανάλι NRK, το 2% δήλωσε ότι κοιμάται "συχνά" στο κόκπιτ, χωρίς καν να προειδοποιήσει προηγούμενως το συγκυβερνήτη. Άλλο ένα 48% είπε ότι αυτό συνέβη "μια-δυο" φορές ή "σπάνια".
"Φοβόμαστε ότι αυτό είναι μια ένδειξη ότι οι πιλότοι εξουθενώνονται στη δουλειά", δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Νορβηγικής Ένωσης Πιλότων (NF), Αλεξάντερ Βάσλαντ. "Έχουμε σημάνει το συναγερμό εδώ και πολύ καιρό: για να γίνουμε αποδοτικότεροι απελευθερώσαμε τους κανόνες αυξάνοντας τις ώρες εργασίας και μειώνοντας το χρόνο ανάπαυσης", πρόσθεσε.
Ο Βάσλαντ είπε ότι δεν είναι σπάνιο ένας πιλότος να εργάζεται 60 ώρες εβδομαδιαίως και πολλές φορές να δουλεύει σε καθημερινή βάση για 13 ή και 15 ώρες.
"Το αεροπλάνο παραμένει ασφαλές μέσο μεταφοράς όμως αναμφίβολα αυτοί οι ρυθμοί αποτελούν παράγοντα κινδύνου. Θα χρειαστεί άραγε κάποιο σοβαρό δυστύχημα για να ξυπνήσουμε;", υπογράμμισε.
Ένας πιλότος μάλιστα παραδέχτηκε ότι τόσο ο ίδιος όσο και ο συγκυβερνήτης κοιμήθηκαν μέσα στο κόπκιτ ενώ ένας άλλος είπε ότι δούλευε σχεδόν όλα τα σαββατοκύριακα. "Η κόρη μου έκλαψε από χαρά όταν κατάφερα να την παρακολουθήσω σε έναν ποδοσφαιρικό αγώνα τον Ιούνιο", αποκάλυψε...
Από τους 389 πιλότους που απάντησαν στο ερωτηματολόγιο της έρευνας, την οποία διενήργησε το τηλεοπτικό κανάλι NRK, το 2% δήλωσε ότι κοιμάται "συχνά" στο κόκπιτ, χωρίς καν να προειδοποιήσει προηγούμενως το συγκυβερνήτη. Άλλο ένα 48% είπε ότι αυτό συνέβη "μια-δυο" φορές ή "σπάνια".
"Φοβόμαστε ότι αυτό είναι μια ένδειξη ότι οι πιλότοι εξουθενώνονται στη δουλειά", δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Νορβηγικής Ένωσης Πιλότων (NF), Αλεξάντερ Βάσλαντ. "Έχουμε σημάνει το συναγερμό εδώ και πολύ καιρό: για να γίνουμε αποδοτικότεροι απελευθερώσαμε τους κανόνες αυξάνοντας τις ώρες εργασίας και μειώνοντας το χρόνο ανάπαυσης", πρόσθεσε.
Ο Βάσλαντ είπε ότι δεν είναι σπάνιο ένας πιλότος να εργάζεται 60 ώρες εβδομαδιαίως και πολλές φορές να δουλεύει σε καθημερινή βάση για 13 ή και 15 ώρες.
"Το αεροπλάνο παραμένει ασφαλές μέσο μεταφοράς όμως αναμφίβολα αυτοί οι ρυθμοί αποτελούν παράγοντα κινδύνου. Θα χρειαστεί άραγε κάποιο σοβαρό δυστύχημα για να ξυπνήσουμε;", υπογράμμισε.
Ένας πιλότος μάλιστα παραδέχτηκε ότι τόσο ο ίδιος όσο και ο συγκυβερνήτης κοιμήθηκαν μέσα στο κόπκιτ ενώ ένας άλλος είπε ότι δούλευε σχεδόν όλα τα σαββατοκύριακα. "Η κόρη μου έκλαψε από χαρά όταν κατάφερα να την παρακολουθήσω σε έναν ποδοσφαιρικό αγώνα τον Ιούνιο", αποκάλυψε...
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα