Βρετανοί επιστήμονες μπορεί να βρήκαν θεραπεία για όλους τους καρκίνους

Οι εν λόγω επιστήμονες ανακάλυψαν τυχαία ανοσοποιητικό κύτταρο που μπορεί να οδηγήσει στη θεραπεία όλων των καρκίνων

Ένα νέο είδος ανοσοποιητικού κυττάρου που εξοντώνει σχεδόν όλα τα καρκινικά κύτταρα, ανακαλύφθηκε τυχαία από Βρετανούς επιστήμονες, οι οποίοι -αν και είναι ακόμη νωρίς- αισιοδοξούν ότι ίσως στο μέλλον η ανακάλυψη τους αποδειχθεί ιστορική για τη θεραπεία του καρκίνου. Αλλά αυτό θα πρέπει να επιβεβαιωθεί μετά από κλινικές δοκιμές σε ανθρώπους.

Οι ερευνητές της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου του Κάρντιφ, με επικεφαλής τον καθηγητή 'Αντριου Σιούελ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό ανοσολογίας "Nature Immunology", ανέλυαν δείγματα από μια τράπεζα αίματος της Ουαλίας, αναζητώντας ανοσοποιητικά κύτταρα που μπορούν να καταπολεμήσουν τα βακτήρια, όταν βρήκαν ένα νέο τύπο Τ-κυττάρου με σημαντικές αντικαρκινικές ικανότητες.

Το εν λόγω κύτταρο διαθέτει ένα άγνωστο έως τώρα είδος υποδοχέα (TCR), που του επιτρέπει να αναγνωρίζει και να στρέφεται εναντίον των καρκινικών κυττάρων αποκλειστικά, αγνοώντας τα υγιή κύτταρα, μέσω ενός μηχανισμού που δεν είναι ακόμη σαφής στους επιστήμονες. Οι εργαστηριακές μελέτες που ακολούθησαν, έδειξαν ότι αυτά τα ανοσοκύτταρα καταστρέφουν τους καρκίνους του δέρματος, του αίματος, του εντέρου, του μαστού, των οστών, του προστάτη, των ωοθηκών, των νεφρών και του τραχήλου της μήτρας.

Ο δρ Σιούελ δήλωσε ότι είναι «άκρως ασυνήθιστο» να βρίσκεται ένα κύτταρο με τόσες αντικαρκινικές δυνατότητες, πράγμα που δίνει ελπίδες ακόμη και για μια καθολική θεραπεία του καρκίνου στο μέλλον, σύμφωνα με το BBC και τις βρετανικές «Ιντιπέντεντ» και «Τέλεγκραφ».

«Ήταν μια τυχαία ανακάλυψη, κανείς δεν ήξερε ότι αυτό το κύτταρο υπήρχε. Η ανακάλυψη μας εγείρει την προοπτική μιας καθολικής θεραπείας για τον καρκίνο, ένα μοναδικό Τ-κύτταρο που θα είναι ικανό να καταστρέφει πολλούς διαφορετικούς τύπους καρκίνου στον πληθυσμό. Έως τώρα κανείς δεν πίστευε ότι κάτι τέτοιο θα ήταν δυνατό», τόνισε ο Βρετανός ανοσολόγος.

Δεν απέκλεισε την πιθανότητα να υπάρχουν άνθρωποι που, χάρη σε αυτό ακριβώς το είδος ανοσοκυττάρου, έχουν ήδη τέλεια ανοσία απέναντι σε οποιονδήποτε καρκίνο. «Το κύτταρο αυτό μπορεί να είναι πολύ σπάνιο ή μπορεί να το έχουν πολλοί άνθρωποι, αλλά για κάποιο λόγο να μην είναι ενεργοποιημένο. Απλώς δεν γνωρίζουμε ακόμη», ανέφερε.

Έως σήμερα υπάρχουν ορισμένες νέου τύπου αντικαρκινικές ανοσοθεραπείες, όπως οι CAR-T και TCR-T, αλλά έχουν σχετική αποτελεσματικότητα μόνο σε λίγα είδη καρκίνου, ιδίως στη λευχαιμία, ενώ δεν έχουν ιδιαίτερα οφέλη για τους συμπαγείς όγκους, που είναι και συχνότεροι. Επίσης είναι αρκετά εξατομικευμένες θεραπείες, πράγμα που αποτελεί πλεονέκτημα όσον αφορά την καταλληλότητα τους για συγκεκριμένα άτομα, αλλά και μειονέκτημα όσον αφορά το εύρος των ασθενών που μπορούν να επωφεληθούν.

Το νέο κύτταρο προσκολλάται σε ένα μόριο (MR1) των καρκινικών κυττάρων, που είναι κοινό στους ανθρώπους. Αυτό σημαίνει ότι όχι μόνο μια μελλοντική θεραπεία μπορεί να «δουλεύει» για τους περισσότερους καρκίνους, αλλά και για όλους σχεδόν τους ανθρώπους.

Τα πρώτα πειράματα σε ποντίκια, όπου εισήχθησαν τα νέα Τ-κύτταρα, άφησαν «ενθαρρυντικά» αποτελέσματα εξάλειψης των καρκινικών όγκων. Ο Σιούελ δήλωσε ότι η πρόοδος αναμένεται να είναι γρήγορη, όσον αφορά τη δοκιμή και ανάπτυξη μιας πιθανής νέας θεραπείας. Οι πρώτες δοκιμές σε καρκινοπαθείς τελικού σταδίου αναμένεται να ξεκινήσουν φέτος τον Νοέμβριο, εφόσον οι επόμενες εργαστηριακές δοκιμές δείξουν ότι η θεραπεία είναι ασφαλής.

Δείτε βίντεο: Βρετανοί επιστήμονες μπορεί να βρήκαν θεραπεία για όλους τους καρκίνους
Βρετανοί επιστήμονες μπορεί να βρήκαν θεραπεία για όλους τους καρκίνους

Χαπυ εντ

Δεν ειμαι οπαδος των θεωριων συνομοσιας, ουτε αμυαλος αλλα δεν νομιζω να «επιτραπει» να ιαθουν οι καρκινοι απο μια μεθοδο και μονο. Σιγα οι πολυεθνικες μην το επιτρεψουν...αυτο θα γινει μονο οταν ο κομπος φθασει στο χτενι...

Αφού είναι από Κάρντιφ...

..είναι 99.9% ΜΟΥΦΑ

Ζενεβ

Κάνεις που κάνεις αντιγραφή και επικόλληση, ένα σύνδεσμο να διαβάσουμε την πηγή δεν μπορείς να βάλεις;

ΘΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ

είναι εκατοντάδες τα δις που θα χάσουν οι εταιρείες...

αποκλείεται

να πας μπροστά με τα μυαλά που κουβαλάς.

Νικος

Μην μπερδεύεσαι … Με την νέα θεραπεία θα βγάλουν τα διπλά διότι θα είναι πολύ ακριβή. Αλλά το θέμα δεν είναι τα χρήματα. Το θέμα είναι ότι θα αυξηθεί ο πληθυσμός με ότι αυτό συνεπάγεται.

Δαρβίνος

Έχει πλάκα η προσπάθεια του ανθρώπου να πεθαίνει υγιής. Ασπρίσαν τα μαλλιά μας και το μοτίβο παραμένει το ίδιο. 6-7 φορές τον χρόνο ανακοινώνουν ότι νίκησαν τον καρκίνο. Αυτή είναι η πρώτη του 2020, θα ακολουθήσουν και άλλες. Ο καρκίνος είναι εδώ παράλληλα με την ζωή και στην ιατρική επιστήμη δεν θεωρείται καν ασθένεια.

Batman

Μπράβο στους ανθρώπους που το ανακαλύψανε και όλοι μας πιστεύω ευχόμαστε να είναι επιτυχείς οι εργαστηριακές και κλινικές δοκιμές και να δωθεί ένα τέλος σε αυτή την πολύ άσχημη και καταστρεπτική ασθένεια.

ΑΝΝΑ

ΑΜΗΝ

sdf

Εχέφρων

Για την αριστερά και για το νεοναζισμό θα βρουν τίποτα άραγε μπας και γιατρευτούμε από αυτά τα καρκινώματα τουλάχιστον εμείς οι ραγιάδες ή δεν θα προλάβουμε;

Την

έγραψες...δεν άντεξες.

Μακάρι

ΜΑΚΑΡΙ!!! Να σταματήσει η μάστιγα αυτή επιτέλους!