Έρευνα: Μύθος ή όχι το «γκέι» γονίδιο;

gay76

Η μεγαλύτερη μέχρι τώρα έρευνα ρίχνει φως στη γονιδιακή βάση της σεξουαλικότητας

Είναι ή δεν είναι μύθος το «γονίδιο της ομοφυλοφιλίας»;

Το θέμα αυτό απασχολεί την ιατρική κοινότητα από το 1993, όταν ένας επιστήμονας στο αμερικανικό Εθνικό Ινστιτούτο Καρκίνου εξέτασε το οικογενειακό ιστορικό πάνω από 100 γκέι ανδρών διαπιστώνοντας ότι η ομοφυλοφιλία τους, έτεινε να είναι κληρονομική.

Ο ερευνητής Ντιν Χάμερ διαπίστωσε πως πάνω από το 10% των αδελφών των ομοφυλόφιλων ανδρών ήταν γκέι και αυτοί - το ποσοστό του γενικού πληθυσμού που παρουσιάζει αυτή την σεξουαλική τάση είναι 3% . Παράλληλα, θείοι και ξαδέλφια από την πλευρά της μητέρας, είχαν επίσης πολύ μεγαλύτερες πιθανότητες από το μέσο όρο να είναι ομοφυλόφιλοι.Υπάρχουν, πράγματι, ενδείξεις ότι μια περιοχή του χρωμοσώματος Χ (το οποίο οι άνδρες κληρονομούν από τις μητέρες τους και ονομάζεται Xq28), επιδρά στο σεξουαλικό προσανατολισμό.

Την ίδια ώρα, έρευνα που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «Science» και θεωρείται ως η πιο ολοκληρωμένη μέχρι, τώρα δίνει κάποιες σημαντικές πληροφορίες για το θέμα, όπως επισημαίνει το BBC.

Μετά τη μελέτη του DNA περίπου μισού εκατομμυρίου ανθρώπων (ευρωπαικής καταγωγής ) με διάφορες σεξουαλικές εμπειρίες, οι ερευνητές δεν βρήκαν στοιχεία για ένα συγκεκριμένο «gay γονίδιο».

Οι ερευνητές βρήκαν τουλάχιστον πέντε γονιδιακές παραλλαγές που σχετίζονται με τη ομοφυλοφιλική δραστηριότητα, αν και η καθεμία ξεχωριστά μπορεί να επηρεάσει ελάχιστα τη σεξουαλικότητα ενός ατόμου. Η μελέτη, ωστόσο, έδωσε κάποιες ενδείξεις για το πώς η γενετική θα μπορούσε να σχετίζεται με την ομοφυλοφιλία. Μια παραλλαγή, για παράδειγμα, εντοπίστηκε σε μια περιοχή DNA που είναι επίσης η «οικία» των γονιδίων που σχετίζονται με την αίσθηση της όσφρησης, η οποία σύμφωνα με προηγούμενη έρευνα μπορεί να συνδέεται με τις σεξουαλικές προτιμήσεις.

«Η gay σεξουαλική συμπεριφορά έχει να κάνει με πολλά γονίδια, που σημαίνει ότι υπάρχουν πολλές παραλλαγές που συμβάλλουν σ΄αυτή», υποστηρίζει η Αντρέα Γκάνα, ερευνήτρια στο Γενικό Νοσοκομείο της Μασαχουσέτης και στην Ιατρική σχολή του Χάρβαρντ.

«Αυτή η μελέτη παρέχει περαιτέρω στοιχεία ότι η διαφορετικότητα στη σεξουαλική συμπεριφορά αποτελεί φυσικό μέρος της συνολικής ανθρώπινης ποικιλομορφίας».

Οι ερευνητές υπογραμμίζουν ότι η μελέτη τους αφορούσε κυρίως σε σεξουαλικές εμπειρίες και όχι σε σεξουαλικό προσανατολισμό ή ταυτότητα.

Ρoή Ειδήσεων

! Oh my God !

Ε καλά όταν έρθει η ώρα (που με όλους αυτούς τους πρόσφυγες δεν θα αργήσει να έρθει) όλοι αυτοί οι "φιλάνθρωποι" και οι "φιλελεύθεροι" δεν θα αργήσουν να τα φάνε όλα αυτά στην μάπα ιδικά αυτοί που είναι και τα δύο ακόμα χειρότερα που βοηθάνε και στην μείωση των Ελλήνων με την "φιλελεύθερη αγάπη" τους και στην αύξηση των μουσουλμάνων εδώ με την "φιλάνθρωπα αισθήματα" τους.... Είναι όλα θέμα χρόνου μέχρι ο Έλληνας να σκάσει κι να αρχίσει αλλού είδους κηρύγματα κι με το δίκιο του.

Life is a bicth !

Καλά καλα... Λέτε εσείς ότι θέλετε προσπαθήστε να αποκτάτε κάθε μέρα κι άλλα δικαιώματα αποκτώντας το "δίκιο" σας αλλά όταν έρθει η επόμενη γενιά μουσουλμάνων κι Ελλήνων μην ρωτάτε γιατί όλοι οι άλλοι φωνάζουν !

Ουγκισταν @

Εσύ πρέπει να είσαι και το πρώτο τσιράκι της "κυβέρνησης"

Ανοησιες made in....West

Τοση επιμονη καποια δηθεν επιστημονικα κεντρα να αποδειξουν το αφυσικο φυσιολογικο. Οπου βλεπεις πολυ προσπαθεια κατανταει υποπτο. Αν ηταν φυσιολογικο στον ανθρωπινο οργανισμο η ομοφυλοφιλια, δηλαδη θεμα γονιδιων θα ημασταν και αναλογα κατασκευασμενοι για να συνεχιζεται η βιολογικη εξελιξη με διαφορετικους τροπους και οχι μονο με επαφη γυναικας και αντρα. Αρα προκειται για αλλοιωση των γονιδιων ή μεταλλαξη που χαρακτηριζεται ως μη φυσιολογικη και αργοτερα με την επιστημονικη προοδο θα μπορει ο ανθρωπος να παρεμβαινει για να το διορθωνει. Ολα αυτα φυσικα αν ειναι γονιδιακο το θεμα.

Κοινωνίες το μπλέντερ

Το μεγαλύτερο ρόλο παίζουν τα media κ το lifestyle. Όπου κ αν κοιτάξεις, προβάλεται πως το να είσαι γκέι, είναι μοδάτο κ προχώ. Φυσικά, δεν έγινε από μόνο του. Η αλλαγή κ ομογενοποίηση των κοινωνιών με απώλεια κάθε αξίας ή παράδοσης είναι ζητούμενο της παγκοσμιοποίησης.

Κωνσταντίνος

Πάρα πολύ ωραίο άρθρο, με πάρα πολύ ωραία έρευνα! Μάθαμε επιτέλους ότι η στατιστική είναι τελικά η επιστήμη που ασχολείται με τα γονίδια, τα οποία φυσικά μια "ερευνήτρια" της ιατρικής χρησιμοποιεί να "διαβάζει" το DNA. Τα οποία γονίδια ΙΣΩΣ είναι υπεύθυνα για αυτό, ΙΣΩΣ όμως είναι υπεύθυνα και για 5-6 ακόμα αλλα! Φοβερή προσέγγιση...φοβερή "επιστήμη"! Επιτέλους, μάθαμε τελικά ότι τ αδέλφια μας οι ΑΝΩΜΑΛΟΙ, είναι εντελώς φυσιολογικό πράμα...

Q

Mr. Anonymous και Franklin Cameni το 1971 ψάξτε το και σταματηστε να λέτε βλακιες !!! (Π.Θ. μην κρίνεις γιατί δεν σε συμφαιρει !)

....

Παιδιά ψαχτε Mr. Anonymous και Franklin Cameni το 1971 και σταματηστε να λέτε σαν κορόιδα ότι όλα είναι φυσιολογικά !!!

Q

Mr. Anonymous και Franklin Cameni το 1971 ψάξτε το, όχι μόνο στο internet αλλά και σε εγκυκλοπαίδια αν χρειαστεί και μην λέτε βλακιες εκεί στο Π.Θ. !!!

Ιούδας

Ο μόρφου είπε πως η ομοφυλοφιλία είναι αποτέλεσμα της παρά φυσιν συνέζευξης των γονέων κατα τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Το έμβρυο κληρονομεί μαζί με όλα τα καλά των γονεων κ αυτή την επιθυμία -πάθος. Οι γονείς των ομοφυλοφίλων φταίνε. Οποίος γνωρίζει την εκκλησιαστικη διδασκαλία έχει απάντηση για όλα τα θέματα.