Οι χρήστες ηλεκτρονικού τσιγάρου είναι πιο ευάλωτοι σε πνευμονία

Ο ατμός των ηλεκτρονικών τσιγάρων φαίνεται να βοηθά τα βακτήρια που προκαλούν πνευμονία, να προσκολληθούν στα κύτταρα των πνευμόνων, αυξάνοντας έτσι τον κίνδυνο πνευμονίας, σύμφωνα με μια νέα βρετανική επιστημονική έρευνα.

Η μελέτη, που βασίστηκε σε πειράματα με ανθρώπινα κύτταρα, ποντίκια και 17 ανθρώπους, δείχνει ότι ο ατμός του ηλεκτρονικού τσιγάρου έχει επίδραση παρόμοια με τον καπνό του παραδοσιακού τσιγάρου ή με τη ρύπανση του αέρα από τα σωματίδια λόγω καύσης των ορυκτών καυσίμων. Τόσο ο καπνός όσο και η ατμοσφαιρική ρύπανση είναι ήδη γνωστό ότι κάνουν τους ανθρώπους πιο ευάλωτους σε λοιμώξεις των πνευμόνων από πνευμονοκοκκικά βακτήρια.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον καθηγητή Ιατρικής Τζόναθαν Γκριγκ του Πανεπιστημίου Queen Mary του Λονδίνου, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό «European Respiratory Journal» της Ευρωπαϊκής Πνευμονολογικής Εταιρείας, προειδοποίησαν ότι το άτμισμα, ιδίως σε βάθος χρόνου, μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο πνευμονικής λοίμωξης.

«Μερικοί άνθρωποι πιθανώς ατμίζουν, επειδή θεωρούν το ηλεκτρονικό τσιγάρο απολύτως ασφαλές ή επειδή προσπαθούν να κόψουν το κάπνισμα. Όμως η νέα μελέτη προσθέτει νέες ενδείξεις ότι η εισπνοή ατμού έχει τη δυνατότητα να προκαλέσει αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία, καθώς εκθέτει τα κύτταρα των αεραγωγών των πνευμόνων σε υψηλές συγκεντρώσεις δυνητικά τοξικά ουσιών» δήλωσε ο δρ Γκριγκ.

Η καθηγήτρια Μίνα Γκάγκα, πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Πνευμονολογικής Εταιρείας και επικεφαλής του Πνευμονολογικού Τμήματος του Νοσοκομείου «Σωτηρία», δήλωσε: «Τα ηλεκτρονικά τσιγάρα είναι ακόμη πολύ καινούρια και δεν έχουμε αρκετά στοιχεία για το πώς επηρεάζουν το ανθρώπινο σώμα. Μελέτη όπως αυτή μας παρέχουν μια έγκαιρη προειδοποίηση για το ποιοι μπορεί να είναι οι κίνδυνοι».

«Οι αρνητικές επιπτώσεις του καπνίσματος δεν είναι ορατές αμέσως, συνήθως εκδηλώνονται μετά από χρόνια έκθεσης. Συνεπώς πρέπει να κάνουμε περισσότερες έρευνες και να παρακολουθήσουμε τους χρήστες σε βάθος χρόνου για να δούμε ποιες μπορεί να είναι οι μακροπρόθεσμες επιπτώσεις στην υγεία τους» προσέθεσε.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

SM

Το ποιο ασφαλές τσιγάρο είναι το τελευταίο σου. Δεν υπάρχει κανένα μη επιβλαβες τσιγάρο, είτε πρόκειται για φυσικό είτε για ηλεκτρονικό. Το ηλεκτρονικό λειτουργεί με υγρά τα οποία είναι και τοξικά, άρα πόση ασφάλεια μπορεί να παρέχει. Σαν καπνιστής φυσικού τσιγαρου έχω να πω καλύτερα είναι να το πετάξουμε μια και έξω, δίχως υποκαταστατα, δύσκολο μεν εφικτό δε.

με την βοηθεια του συριζα

Αρχισε η προπαγανδα της PHILIP MORRIS

lol

Η προπαγάνδα ρε φίλε. Μα είναι δυνατόν; Καλό κάνει το κάπνισμα του υγρού. Θα το πουλάνε σε φαρμακεία σε λίγο. Φήμες λενε οτι θα το δίνουν και σε νεογέννητα

βγηκαν τα τρολλακια του παπαστρατου

lol08/02/201811:47@ απο το να καπνίζεις τσιγάρο εθελοντή υποστηρικτη της philip morris και της ψευδοκυβερνησης μειοψηφίας 1000 φορες υγρο θανατου

belly

Διεθνούς φήμης Έλληνες και ξένοι ομιλητές θα μεταφέρουν σε όλους τους συμμετέχοντες το «Νέο Γίγνεσθαι» με τις πιο πρόσφατες επιστημονικές εξελίξεις στη Μαιευτική

fertility

Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Μπέρκλεϊ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο American Journal of Epidemiology, συνέκριναν τους πρόωρους τοκετούς πριν και μετά το κλείσιμο οκτώ μονάδων ηλεκτροπαραγωγής με ορυκτά καύσιμα, που έλαβαν χώρα στην Καλιφόρνια μετά το 2001

ygeia_main01

Πάνω από το 34% των παιδιών του δημοτικού και γυμνασίου έχουν βάρος υψηλότερο του φυσιολογικού και χαρακτηρίζονται υπέρβαρα ή παχύσαρκα. Με άλλα λόγια, ένα στα τρία ελληνόπουλα έχει πρόβλημα με το βάρος του.