LIVE

Κορωνοϊός

Θέμα κακής τύχης ο καρκίνος;

Σύμφωνα με έρευνα η εμφάνιση καρκίνου δεν οφείλεται στον τρόπο ζωής ή στα γονίδια - «Πρόκειται για ένα παιχνίδι της τύχης», δήλωσε γενετιστής του Πανεπιστημίου Τζον Χόπκινς στις ΗΠΑ

Κάπνισμα, κακή διατροφή, λίγη άσκηση, γονίδια; Όχι, ο καρκίνος δεν αποδίδεται σε όλα τα παραπάνω, αλλά στην... κακή τύχη.

Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από έρευνα του Αντικαρκινικού Κέντρου Κίμελ του Πανεπιστημίου Τζον Χόπκινς στις ΗΠΑ, σύμφωνα με την οποία τα δύο τρίτα των καρκίνων που εμφανίζονται σε ενήλικους αποτελούν τυχαίες μεταλλάξεις στα κύτταρα των ιστών.

Όπως επισημαίνει το περιοδικό Science μόνο το ένα τρίτο των καρκίνων μπορεί να συνδέεται με τους κληρονομικούς παράγοντες ή τον τρόπο ζωής.

Επομένως, το 60% των καρκίνων αποδίδεται καθαρά στην κακή τύχη του ασθενούς! Βέβαια, αυτό δε σημαίνει πως η κακή διατροφή και οι λοιποί παράγοντες δεν αυξάνουν τον κίνδυνο εμφάνισης της νόσου.

Ωστόσο, μόλις το 20% των περιπτώσεων οφείλεται αποκλειστικά στο κάπνισμα, στην υπερβολική έκθεση στον ήλιο, την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ ή την παχυσαρκία.

Ο γενετιστής Μπερτ Βογκελστάιν και ο μαθηματικός Κρίστινα Τομαζέτι που ανέλυσαν 31 διαφορετικούς τύπους καρκίνου ακολουθώντας μαθηματικά πρότυπα, κατέληξαν ότι μόνο οι εννιά τύποι συνδέονται με τον τρόπο ζωής ή τις γενετικές ανωμαλίες, ενώ 22 συνδέονται «αποκλειστικά με την κακή τύχη».

«Όλοι οι καρκίνοι είναι δημιουργήματα της κακής τύχης, του περιβάλλοντος και της κληρονομικότητας. Καταφέραμε να δημιουργήσουμε ένα πρότυπο το οποίο μας επιτρέπει να βρούμε σε ποιο ποσοστό ευθύνεται κάθε παράγοντας στην ανάπτυξη του καρκίνου», δήλωσε στο περιοδικό ο Βογκελαστάιν, ο οποίος είναι καθηγητής Ογκολογίας στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Τζονς Χόπκινς.

Την ίδια ώρα, τόνισε πως «συχνά η μακροζωία κάποιων ανθρώπων χωρίς να προσβληθούν από καρκίνο, παρά την έκθεσή τους σε καρκινογόνες ουσίες όπως ο καπνός, αποδίδεται στα “καλά τους γονίδια”, αλλά στην αλήθεια πρόκειται για ένα παιχνίδι της τύχης».

Παράλληλα, οι δύο επιστήμονες υποστηρίζουν ότι σε πολλές περιπτώσεις ο καρκίνος δεν μπορεί να προβλεφθεί, αλλά η έρευνα πρέπει να εστιάσει στην έγκαιρη διάγνωση ώστε να σταματήσει η  νόσος στα αρχικά της στάδια, ενώ η χειρουργική επέμβαση μπορεί να αποβεί σημαντική.

Ρoή Ειδήσεων

GL

Ρε τον ηλίθιο τον Πλάτωνα...κακώς μίλησε γι' αλληλεπίδραση ψυχής και σώματος τελικά...αμ ο ανόητος Ιπποκράτης? Που έλεγε ότι το φάρμακο σου είναι η τροφή σου (και στο επίπεδο της πρόληψης)? Αποδεικνύεται από τους μεγάλους ερευνητές ότι δεν έχει σημασία που: 1. Η ατμόσφαιρα είναι μολυσμένη (και με ραδιενέργεια) 2. Τα τρόφιμα και τα ποτά είναι δηλητήρια στο σύνολο τους και στην καλύτερη περίπτωση δεν έχουν τις θρεπτικές ουσίες που είχαν στο παρελθόν. 3. Το νερό είναι δηλητήριο (χλώριο, φθόριο) 4. Υπάρχει παντού γύρω μας ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία. 5. Ζούμε με στρες που είναι μια διαδικασία παραγωγής ελεύθερων ριζών 6. Τα δήθεν φάρμακα που πλασάρονται από τις εγκληματίες φαρμακοβιομηχανίες και που δυστυχώς λαμβάνουμε όλοι σε μικρή ηλικία (εμβόλια, αντιβίωση,κλπ) είναι τουλάχιστον επιζήμια για τον οργανισμό μας. Για να μην μιλήσουμε για την ιστορία των βιομηχανιών αυτών που στην καλύτερη θα έπρεπε ν ανασταλεί η λειτουργία τους. Για να μην μακρυγορώ όλα αυτά δεν έχουν καμία σημασία γιατί οι γενετικές μεταλλάξεις είναι αποτέλεσμα τύχης όπως υποστηρίζει η δυτική ιατρική...συμπέρασμα: συνεχίστε να καταναλώνετε άφοβα μακντοναλντς, κοκα, φάρμακα, να παράγετε μόλυνση, ακτινοβολία, να αγχώνεστε και γενικά να διατηρείτε τον τρόπο ζωής σας (που βολεύει τ' αφεντικά μας) κι έχει ο θεός (τύχη). Ούτε η εκκλησία δεν τα λέει καλύτερα... Δυστυχώς γι' αυτούς τους ξεφτίλες υπάρχει και η άλλη πλευρά, της ολιστικής ιατρικής που δεν αναγνωρίζει ασθένειες αλλά ασθενείς των οποίων η ίαση τους προέρχεται μέσω της αλλαγής τρόπου ζωής, (διατροφή, αποτοξίνωση, συνήθειες, συναισθήματα,κλπ,) μια δυναμική διαδικασία που διαρκεί ολόκληρη ζωή.

μην κοβεις σχολια.

Ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟΣ. -ΕΧΕΙ ΛΟΓΙΚΗ ΕΞΗΓΗΣΗ. προφανως ο "γενετιστης"ειναι ασχετος κι επειδη δεν εχει επιχειρηματα επικαλειται την "τυχη"----------------ΜΑ ΑΝ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΑΞΙΑ ΟΙ ΕΡΕΥΝΕΣ.

ΕΛΕΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣ

ΔΕΝ υπαρχει τυχη , δεν ειναι τιποτα τυχαιο.Ο γενετιστης ειναι παρανοικος.

Χρηστιανος

Εγώ πιστεύο πος ο καρκίνος είναι εβρυμα του αντιχριστου και της Αμερηκης

@

ασε ρε "χρηστιανε"το ανοητο παραληρημα.Χριστιανος με γιωτα Ι Ι .

δημοσ

o αδερφος μου ειναι καρκινοπαθης και ο αδερφος του πατερα μου το ιδιο . διαγνωστηκαν ταυτοχρονα και οι δυο με λιποσαρκωμα μυξοειδες στον ιδιο βαθμο αν αυτο δεν ειναι κληρονομικοτητα τοτε ειμαστε πολυ γκαντεμηδες

Το εγώ του Ελληνάρα έχει άποψη

Μου αρέσει που ο καθένας άσχετος έχει άποψη για επιστημονικά θέματα, χωρίς να τα έχει αγγίξει καν στη φαντασία του. Και όχι μόνο έχει άποψη, αλλά κάνει και πνεύμα (έτσι τουλάχιστον νομίζει)... Το εγώ του Ελληνάρα. - Το άρθρο δε λέει κάτι καινούριο, ούτε ο συγκεκριμένος γενετιστής λέει κάτι που δεν ήταν γνωστό. Με λίγα λόγια, δεν πρόκειται κανονικά για είδηση, πόσο μάλλον να κάνει και καμία εντύπωση. - Αφ' ενός δεν είναι ίδια η αιτιοπαθογένεια όλων των μορφών καρκίνου. Έπειτα το μεγαλύτερο ποσοστό των περιπτώσεων καρκίνου, εκτός από περιβαλλοντικούς παράγοντες (πχ ιοί, ακτινοβολία κλπ) σχετίζεται και με μεταλλάξεις οι οποίες εξ ορισμού είναι τυχαία γεγονότα. - Πού να εξηγήσεις τόσο απλά πράγματα στο μέσο Ελληνάρα που πίνει μπάφο κι έχει και άποψη, τρομάρα του... Ο καρακομπλεξικός Ελληνάρας γνωρίζει τα πάντα κι έχει άποψη λέμε! Ζήτω οι βλάκες.

ρε ρατσιστη ελεος

ΚΑΤΗΓΟΡΕΙς ΤΟΥς ΣΧΟΛΙΑΣΤΕς ΛΟΓΩ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΕΠΕΙΔΗ ΛΕΝΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥΣ ?? ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΡΩΤΗΣΕ ?? ΑΝΤΕ απο δω -τουρκε .

δεξι εξτρεμ

Φταιει ο ΣΥΡΙΖΑ.

ianos

Όταν δεν θες να δεχθείς το μέγεθος της άγνοιας του ανθρώπου και τα οφθαλμοφανη αποτελέσματα ενός στεσσογονου και αδιεξοδου τρόπου ζωής φταίει η τύχη

Παύλος

Ο παππούς μου πέθανε στα 103 και ως τότε έπινε κάθε μέρα τσίπουρο και κάπνιζε άφιλτρα τσιγάρα. Τον χτύπησε αυτοκίνητο χτύπησε στο κεφάλι και μετά από 1 μήνα απεβίωσε...

Μανος

Ειναι δυνατον σοβαρος επιστημονας να πιστευει στην τυχη και στην μοιρα αυτοι οι αμερικανοι γινονται και πιο γελοιοι οσο περνανε τα χρονια μηπως το διπλωμα του γενετιστη το εξαγορασε απο καποιον αλλον ;;

@

Τοσα ξέρεις τοσα λες

α

Εννοει οτι ολα οσα ξερουμε μεχρι τωρα δεν εχουν επαρκη επεξηγηματικη ικανοτητα, οχι οτι υπάρχει ΤΥΧΗ

κακο ματι

Ε, ναι, ο Θεος παιζει ζαρια, δεν το ξερεις? Ουτε για κβαντομηχανικη δεν εχεις ποτε ακουσει?

μετανοειτε αμαρτωλοι!

Ο καρκινος ειναι θελημα Θεου.