Βραβείο για το τηλεφωνικό κέντρο του «Ελ.Βενιζέλος»

Βραβείο για το τηλεφωνικό κέντρο του «Ελ.Βενιζέλος»

Νέα βράβευση για το τηλεφωνικό κέντρο του αεροδρομίου της Αθήνας, καθώς απάντησε σε χιλιάδες κλήσεις με ταχύτητα και εγκυρότητα

pl09
Με το ασημένιο βραβείο, στο πλαίσιο του ετήσιου διαγωνισμού «Teleperformance Greece CRM Grand Prix Customer Service Awards - 2018», βραβεύθηκε το τηλεφωνικό κέντρο του αεροδρομίου της Αθήνας, καθώς απάντησε σε χιλιάδες κλήσεις με ταχύτητα και εγκυρότητα.

Πρόκειται για νέα σημαντική διάκριση, για ακόμα μια χρονιά, για το τηλεφωνικό κέντρο του αεροδρομίου.

Σχολιάζοντας τη νέα διάκριση του ΔΑΑ στο σκέλος της ικανοποίησης και της εξυπηρέτησης του κοινού, ο διευθυντής Υπηρεσιών Αεροσταθμού, Γιώργος Ζερβούδης, τόνισε «Είμαστε πολύ χαρούμενοι με το ασημένιο βραβείο που έλαβε το τηλεφωνικό κέντρο μας στο διαγωνισμό της Teleperformance CRM Grand Prix 2018. Πολλά συγχαρητήρια αξίζουν στους ανθρώπους μας που δίνουν καθημερινά τον καλύτερο εαυτό τους σε ιδιαίτερα απαιτητικές συνθήκες προκειμένου να ανταποκριθούν στις κλήσεις του επιβατικού κοινού, με ευγένεια, προθυμία και απόλυτο επαγγελματισμό. Το Τηλεφωνικό Κέντρο μας που λειτουργεί σε 24ωρη βάση, έλαβε εντός του 2018 περισσότερες από 380.000 κλήσεις, ενώ, ταυτόχρονα, μέσω της επίσημης διεύθυνσης e-mail του αεροδρομίου, εξυπηρετήθηκαν ηλεκτρονικά 5.500 ερωτήματα».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης