Τουρκικά ξενοδοχεία: Ανεβαίνουν οι πληρότητες, αλλά οι τιμές παραμένουν χαμηλές

cappadocia-12

Ανεβαίνει ο τουρισμός στη χώρα

Ισχυρή αύξηση των πληροτήτων τους, της τάξης του 23,5%, παρουσίασαν τα ξενοδοχεία της Τουρκίας τον Φεβρουάριο, με αποτέλεσμα να διαμορφωθούν σε 62,5%, σύμφωνα με στοιχεία της ένωσης ξενοδόχων Τουρκίας, TÜROB, βάσει δεδομένων από την STR.

Οι τιμές των ξενοδοχείων της χώρας αυξήθηκαν κατά 1,9% σε σχέση με τον Φεβρουάριο του 2017 και διαμορφώθηκαν σε 57,4 ευρώ κατά μέσο όρο.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της TÜROB, Timur Bayındır, οι τιμές δωματίων οι οποίες σημείωσαν βουτιά το 2016, δεν ανακάμπτουν σε ικανοποιητικά επίπεδα.

Ο κυριότερος παράγοντας που θα ανεβάσει τις τιμές των ξενοδοχειακών δωματίων θα είναι η ανάκαμψη του συνεδριακού τουρισμού, τόνισε, καλωσορίζοντας τις πρωτοβουλίες παροχής κινήτρων από την τουρκική κυβέρνηση στα επαγγελματικά ταξίδια στη χώρα και ιδιαίτερα στην Κωνσταντινούπολη.

Ενώ η Κωνσταντινούπολη είχε τη μεγαλύτερη αύξηση στα επίπεδα πληροτήτων των ευρωπαϊκών προορισμών (+35,1%), οι τιμές των δωματίων της αυξήθηκαν μόλις κατά 3,3% στα 68,7 ευρώ.Οι πληρότητες διαμορφώθηκαν τον Φεβρουάριο σε 65,1%.

Ενώ η Τουρκία είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός στον κόσμο, κατατάσσεται στη 12η θέση όσον αφορά τα τουριστικά έσοδα, είπε σε δηλώσεις του ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, κ. Hüseyin Yayman.

Τα κυριότερα δομικά προβλήματα του τουρισμού της Τουρκίας, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι ο εξαιρετικά υψηλός αριθμός all inclusive ξενοδοχείων, η υπερβολική έμφαση που δίνεται στον καλοκαιρινό τουρισμό παρά στον 12μηνο και η διαφοροποίηση των τουριστικών αγορών χωρίς να χαθούν οι ευρωπαϊκές.

ΣΧΟΛΙΑ (2)

ΝΙΚΟΣ

ΤΩΡΑ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΑ ΕΣΟΔΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΧΑΜΗΛΕΣ ΤΟ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΘΩ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ;

mm

O πιο δημοφιλής προορισμός στον κόσμο σε αριθμό επισκεπτών είναι η Γαλλία. Ακολουθούν ΗΠΑ, Κίνα, Ισπανία, και Ιταλία γενικώς, και γενικώς με αυτή τη σειρά. Στα καλύτερά της η Τουρκία ήταν αμέσως μετά. Από τότε έχει πτώση.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

gondola

Ο δήμαρχος της πόλης σκέφτεται να προτείνει πρόστιμα ύψους από 50 έως 500 ευρώ - Ήδη απαγορεύεται να τρωει κανείς περπατώντας ή σε σκαλιά - Σκέφτονται να «κόψουν» και τη μουσική στις βάρκες

6
walderlust

Το πρώτο Digital Travel Show που σχεδίασε και υλοποιεί η Marketing Greece, βρέθηκε στην Κρήτη και για 15 ημέρες αποκάλυψε όλους τους λόγους για τους οποίους ο ταξιδιώτης θα πρέπει να προσθέσει το δημοφιλές νησί στο bucket list των διακοπών του

1
Greek-olive-tree

To γεγονός αυτό θα μπορούσε να αξιοποιηθεί στο πλαίσιο των προγραμμάτων προβολής του ελληνικού τουρισμού είτε για τη προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών είτε για την περαιτέρω ενίσχυση των εξαγωγών μας στις ΗΠΑ