Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Με προϊόντα της γης προσελκύει τουρίστες η Κεντρική Μακεδονία
Με προϊόντα της γης προσελκύει τουρίστες η Κεντρική Μακεδονία
Συμμετέχει στη διοργάνωση «Θεσμοφόρια 2013» στο Μουσείο της Ακρόπολης από την Παρασκευή 24 μέχρι την Κυριακή 26 Μαΐου
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Με τα ποιοτικά της προϊόντα, το λάδι, την πράσινη ελιά, το μέλι και τα φρούτα της επιχειρεί η Κεντρική Μακεδονία να προσελκύσει τουρίστες από όλη την Ελλάδα και όχι μόνο. Στο πλαίσιο αυτό συμμετέχει στη διοργάνωση “Θεσμοφόρια 2013” που διοργανώνει το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων σε συνεργασία με το Μουσείο της Ακρόπολης, το Υπουργείο Τουρισμού και τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού και με τη συμβολή του Κέντρου Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών, από την Παρασκευή 24 μέχρι την Κυριακή 26 Μαΐου, στο Μουσείο της Ακρόπολης.
“Σκοπός μας είναι να κάνουμε τα ποιοτικά αγροτικά μας προϊόντα πρεσβευτές του τουρισμού και να αναδείξουμε την περιοχή μας σε κορυφαίο γαστρονομικό και τουριστικό προορισμό” δηλώνει στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο αντιπεριφερειάρχης Γιάννης Γιώργος και διευκρινίζει ότι τα παραπάνω προϊόντα έχουν επιλεγεί για να συμμετέχουν στο “καλάθι” της Περιφέρειας που θα παρουσιαστεί στη διοργάνωση.
Σε αυτό το “μήκος κύματος” διαμορφώθηκε, εξάλλου, και το “χαλκιδικιώτικο πρωινό”, η πρωτοβουλία της Ένωσης Ξενοδόχων της περιοχής και του Τουριστικού της Οργανισμού προκειμένου να ενσωματωθούν στα μενού των ξενοδοχείων τοπικά προϊόντα και συνταγές. “Ήδη το “χαλκιδικιώτικο πρωινό” υιοθέτησαν 27 ξενοδοχειακές μονάδες της Χαλκιδικής αλλά και κάποιες από τη Θεσσαλονίκη και η ανταπόκριση του κόσμου είναι ιδιαίτερα θετική” τονίζει ο κ. Γιώργος και σημειώνει πως τα “Θεσμοφόρια” είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για ένα "άνοιγμα" στην αγορά της Αθήνας που αφορά σχεδόν τον μισό πληθυσμό της χώρας αλλά και στις υπόλοιπες αγορές.
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
“Σκοπός μας είναι να κάνουμε τα ποιοτικά αγροτικά μας προϊόντα πρεσβευτές του τουρισμού και να αναδείξουμε την περιοχή μας σε κορυφαίο γαστρονομικό και τουριστικό προορισμό” δηλώνει στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο αντιπεριφερειάρχης Γιάννης Γιώργος και διευκρινίζει ότι τα παραπάνω προϊόντα έχουν επιλεγεί για να συμμετέχουν στο “καλάθι” της Περιφέρειας που θα παρουσιαστεί στη διοργάνωση.
Σε αυτό το “μήκος κύματος” διαμορφώθηκε, εξάλλου, και το “χαλκιδικιώτικο πρωινό”, η πρωτοβουλία της Ένωσης Ξενοδόχων της περιοχής και του Τουριστικού της Οργανισμού προκειμένου να ενσωματωθούν στα μενού των ξενοδοχείων τοπικά προϊόντα και συνταγές. “Ήδη το “χαλκιδικιώτικο πρωινό” υιοθέτησαν 27 ξενοδοχειακές μονάδες της Χαλκιδικής αλλά και κάποιες από τη Θεσσαλονίκη και η ανταπόκριση του κόσμου είναι ιδιαίτερα θετική” τονίζει ο κ. Γιώργος και σημειώνει πως τα “Θεσμοφόρια” είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για ένα "άνοιγμα" στην αγορά της Αθήνας που αφορά σχεδόν τον μισό πληθυσμό της χώρας αλλά και στις υπόλοιπες αγορές.
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα