Ταξιδιωτική έρευνα: Τι επιλέγουν πλέον οι καταναλωτές ανώτερου εισοδηματικού επιπέδου, αντί για είδη πολυτελείας

Ταξιδιωτική έρευνα: Τι επιλέγουν πλέον οι καταναλωτές ανώτερου εισοδηματικού επιπέδου, αντί για είδη πολυτελείας

Ποια είναι η προτεραιότητα των καταναλωτών για να αποκομίσουν θετικά συναισθήματα.

gynaika-kolympi
Σε έναν συνεχώς εξελισσόμενο, μετα-πανδημικό κόσμο, οι καταναλωτές ανώτερου εισοδηματικού επιπέδου επιλέγουν περισσότερο απρογραμμάτιστες εμπειρίες υψηλής ποιότητας αντί για είδη πολυτελείας σύμφωνα με ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Χιούστον Conrad N. Hilton College of Global Hospitality Leadership.

Ειδικότερα, σε νέα μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Journal of Hospitality and Tourism Research, η κα Minjing Shin, επίκουρη καθηγήτρια στο Hilton College και οι συνάδελφοί της στο Πολυτεχνείο του Χονγκ Κονγκ, διαπίστωσαν ότι οι απρογραμμάτιστες αγορές εμπειριών πολυτελείας αυξάνουν τα θετικά συναισθήματα και την αίσθηση της απόδρασης. Οι ειδικοί στον τομέα της φιλοξενίας ορίζουν την απόδραση, ως μια έντονη εμπειρία που επιτρέπει στα άτομα να αφήνουν προσωρινά την καθημερινότητα πίσω τους, με ευχάριστο τρόπο. Κατά τη διάρκεια του κορωνοϊού, οι άνθρωποι έμειναν σπίτι και όπως ήταν φυσικό, σημειώθηκαν πολλές παρορμητικές αγορές πολυτελών αντικειμένων, ως τρόπος αντιμετώπισης του άγχους, σχολιάζει η κα Shin.

Διαβάστε περισσότερα στο Travel.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ