Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Μήνυση-«μαμούθ» από τη Systemgraph
Μήνυση-«μαμούθ» από τη Systemgraph
Σοκ στους ιντερνετικούς κύκλους της Ελλάδας προκαλεί η μήνυση που έκανε η εταιρεία Systemgraph σε ιδιώτη, που εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του για το service που του παρείχαν. Η εταιρεία μιλά για συκοφαντία και αξιώνει ποσό 200.000 ευρώ ως αποζημίωση.
Σοκ στους ιντερνετικούς κύκλους της Ελλάδας προκαλεί η μήνυση που έκανε
η εταιρεία Systemgraph σε ιδιώτη, που εξέφρασε
τη δυσαρέσκειά του για το service που του παρείχαν.
Πιο συγκεκριμένα, πελάτης που είχε αγοράσει iMac παρατηρεί σκούρες σκιές στην οθόνη του. Απευθύνεται στο κατάστημα απ’ όπου και αγόρασε τον υπολογιστή και τον στέλνουν στην εταιρεία SystemGraph, ως εξουσιοδοτημένο μεταπωλητή προϊόντων της εταιρείας Apple στην Ελλάδα.
Ο πελάτης πηγαίνει το μηχάνημα στο σέρβις της Systemgraph, μένει ικανοποιημένος από την εξυπηρέτηση και σε τρεις μέρες παίρνει το μηχάνημα πίσω, χωρίς να πληρώσει χρήματα επισκευής, καθώς καλύπτεται από την εγγύηση. Συνειδητοποιεί ότι το μηχάνημα δεν έχει φτιαχτεί, αντιθέτως η κατάστασή του έχει χειροτερέψει (βάσει των λεγομένων του).
Ξαναπηγαίνει στο σέρβις της εταιρείας, αυτήν τη φορά συνοδευμένος από ένα φίλο, και σε κλίμα έντασης ζητά να του αλλάξουν τον υπολογιστή με κάποιον νέο, διότι προφανώς είναι ελαττωματικός. Η εταιρεία του εξηγεί ότι, δυστυχώς, θα πρέπει να απευθυνθεί στα καταστήματα απ’ όπου και αγόρασε τον υπολογιστή, διότι βάσει νόμου ο πωλητής οφείλει να αντικαταστήσει τον υπολογιστή και όχι το σέρβις της εταιρείας.
O πελάτης πολύ δυσαρεστημένος εξηγεί ότι ο πωλητής τον έχει στείλει εκεί. Η εταιρεία ζητά από τον πελάτη εγγραφο αίτημα αντικατάστασης συσκευής και παραλαμβάνει το έγγραφο, αλλά όχι το μηχάνημα. Ο πελάτης ενημερώνει ότι θα πάει στον Συνήγορο του Καταναλωτή και ανεβάζει στο Διαδίκτυο την περιγραφή της ιστορίας του
Διαβάστε εδώ
Πιο συγκεκριμένα, πελάτης που είχε αγοράσει iMac παρατηρεί σκούρες σκιές στην οθόνη του. Απευθύνεται στο κατάστημα απ’ όπου και αγόρασε τον υπολογιστή και τον στέλνουν στην εταιρεία SystemGraph, ως εξουσιοδοτημένο μεταπωλητή προϊόντων της εταιρείας Apple στην Ελλάδα.
Ο πελάτης πηγαίνει το μηχάνημα στο σέρβις της Systemgraph, μένει ικανοποιημένος από την εξυπηρέτηση και σε τρεις μέρες παίρνει το μηχάνημα πίσω, χωρίς να πληρώσει χρήματα επισκευής, καθώς καλύπτεται από την εγγύηση. Συνειδητοποιεί ότι το μηχάνημα δεν έχει φτιαχτεί, αντιθέτως η κατάστασή του έχει χειροτερέψει (βάσει των λεγομένων του).
Ξαναπηγαίνει στο σέρβις της εταιρείας, αυτήν τη φορά συνοδευμένος από ένα φίλο, και σε κλίμα έντασης ζητά να του αλλάξουν τον υπολογιστή με κάποιον νέο, διότι προφανώς είναι ελαττωματικός. Η εταιρεία του εξηγεί ότι, δυστυχώς, θα πρέπει να απευθυνθεί στα καταστήματα απ’ όπου και αγόρασε τον υπολογιστή, διότι βάσει νόμου ο πωλητής οφείλει να αντικαταστήσει τον υπολογιστή και όχι το σέρβις της εταιρείας.
O πελάτης πολύ δυσαρεστημένος εξηγεί ότι ο πωλητής τον έχει στείλει εκεί. Η εταιρεία ζητά από τον πελάτη εγγραφο αίτημα αντικατάστασης συσκευής και παραλαμβάνει το έγγραφο, αλλά όχι το μηχάνημα. Ο πελάτης ενημερώνει ότι θα πάει στον Συνήγορο του Καταναλωτή και ανεβάζει στο Διαδίκτυο την περιγραφή της ιστορίας του
Διαβάστε εδώ
http://maga.gr/2010/10/09/apple_greece_tragedy/
αλλά και το σχόλιο του σε σχετικού θέματος φόρουμ εδώ
http://xxx.avclub.gr/forum/showpost.php?p=1382169&postcount=1
Στη συνέχεια η εταιρεία αντιδρά στο ίδιο φόρουμ
http://xxx.avclub.gr/forum/showpost.php?p=1391595&postcount=12
και μετά ανακοινώνεται από το δικηγόρο του ιδιώτη ότι έχει μηνυθεί από την εταιρεία για συκοφάντηση, όπου ζητείται το ποσό των 200.000 ευρώ
Η συνέχεια στα δικαστήρια, όπου θα διαπιστωθεί επακριβώς τι συνέβη.
Αξίζει πάντως να διευκρινιστεί προς τους αναγνώστες μας, κατόπιν και σχετικής ενημέρωσης που υπήρξε από την εταιρεία iSquare ΑΕ, του ομίλου Infoquest, ότι η εταιρεία η Systemgraph δεν είναι η επίσημη αντιπρόσωπος της Apple στην Ελλάδα, αλλά εξουσιοδοτημένος μεταπωλητής.
Όπως ήδη αναφέραμε, επίσημος αντιπρόσωπος της Apple στην Ελλάδα είναι η iSquare ΑΕ, του ομίλου Infoquest.
αλλά και το σχόλιο του σε σχετικού θέματος φόρουμ εδώ
http://xxx.avclub.gr/forum/
Στη συνέχεια η εταιρεία αντιδρά στο ίδιο φόρουμ
http://xxx.avclub.gr/forum/
και μετά ανακοινώνεται από το δικηγόρο του ιδιώτη ότι έχει μηνυθεί από την εταιρεία για συκοφάντηση, όπου ζητείται το ποσό των 200.000 ευρώ
Η συνέχεια στα δικαστήρια, όπου θα διαπιστωθεί επακριβώς τι συνέβη.
Αξίζει πάντως να διευκρινιστεί προς τους αναγνώστες μας, κατόπιν και σχετικής ενημέρωσης που υπήρξε από την εταιρεία iSquare ΑΕ, του ομίλου Infoquest, ότι η εταιρεία η Systemgraph δεν είναι η επίσημη αντιπρόσωπος της Apple στην Ελλάδα, αλλά εξουσιοδοτημένος μεταπωλητής.
Όπως ήδη αναφέραμε, επίσημος αντιπρόσωπος της Apple στην Ελλάδα είναι η iSquare ΑΕ, του ομίλου Infoquest.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα