Το τηλεσκόπιο TESS βρήκε μια κοντινή υπερ-Γη που είναι πιθανώς φιλόξενη για ζωή

tess

O εξωπλανήτης GJ357d, στην κατεύθυνση του αστερισμού της Ύδρας, έχει μέγεθος περίπου διπλάσιο του δικού μας πλανήτη και εξαπλάσια μάζα - Είναι ο πρώτος πιθανώς κατοικήσιμος εξωπλανήτης που ανακαλύπτεται από το TESS

Το τηλεσκόπιο TESS (Transiting Exoplanet Survey Satellite) της Αμερικανικής Διαστημικής Υπηρεσίας (NASA) συνεχίζει τις ανακαλύψεις του, εντοπίζοντας αυτή τη φορά μια σχετικά κοντινή υπερ-Γη, σε απόσταση 31 ετών φωτός από τη Γη.

Μάλιστα, ο εξωπλανήτης GJ357d, στην κατεύθυνση του αστερισμού της Ύδρας, ο οποίος έχει μέγεθος περίπου διπλάσιο του δικού μας πλανήτη και εξαπλάσια μάζα, είναι πιθανό να διαθέτει συνθήκες φιλόξενες για ζωή, ακόμη και νερό στην επιφάνεια του, κάτι που πάντως θα πρέπει να επιβεβαιωθεί στο μέλλον. Είναι ο πρώτος πιθανώς κατοικήσιμος εξωπλανήτης που ανακαλύπτεται από το TESS.

Η διεθνής ομάδα επιστημόνων, που έκανε τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό αστρονομίας και αστροφυσικής "Astronomy & Astrophysics", βρήκε ότι ο GJ357d χρειάζεται σχεδόν 56 μέρες για μια πλήρη περιφορά γύρω από το άστρο του (αυτή είναι η διάρκεια του έτους του), κινούμενος περίπου στο ένα πέμπτο της απόστασης της Γης από τον Ήλιο. Η σύνθεση του είναι προς το παρόν άγνωστη.

TESS Helps Reveal Multiple Planets, Including Promising World

Η Ντιάνα Κοσακόφσκι του γερμανικού Ινστιτούτου Αστρονομίας Μαξ Πλανκ στη Χαϊδελβέργη δήλωσε ότι «ο GJ357d δέχεται περίπου την ίδια ποσότητα αστρικής ενέργειας από το άστρο του, με αυτή που δέχεται ο 'Αρης από τον Ήλιο. Αν αυτός ο πλανήτης έχει πυκνή ατμόσφαιρα, κάτι που θα χρειασθεί περαιτέρω μελέτες για να προσδιορισθεί, θα μπορεί να παγιδέψει αρκετή θερμότητα για να ζεστάνει τον πλανήτη και παράλληλα να επιτρέψει την ύπαρξη νερού στην επιφάνεια του».

Μαζί με τον εν λόγω εξωπλανήτη, βρέθηκαν άλλοι δύο, ο GJ357b, ένας πλανήτης περίπου 22% μεγαλύτερος από τη Γη, ο οποίος κινείται υπερβολικά κοντά στο μητρικό άστρο του, έχοντας θερμοκρασία περίπου 254 βαθμών Κελσίου στην επιφάνεια του (γι' αυτό χαρακτηρίσθηκε «καυτή Γη»), καθώς και ο GJ357c, τουλάχιστον τρεισήμισι φορές μεγαλύτερος από τη Γη και με πιθανή θερμοκρασία 127 βαθμών, σύμφωνα με τη NASA.

Οι τρεις εξωπλανήτες κινούνται γύρω από το άστρο GJ357, ένα νάνο που έχει το ένα τρίτο του μεγέθους και της μάζας του Ήλιου μας, ενώ είναι κατά 40% ψυχρότερος.

Best of Network

Kristiana legisi

Μπορείτε να μου στείλετε μια φωτογραφία του διδιμου πλανήτη γη

Starshade mission

Παρά την ειρωνικότητα του σχολίου σου θα σου απαντήσω ότι φωτογραφίες των εξωπλανητών, θα μπορείς να δείς όταν σε αρκετή απόσταση από το διαστημικό τηλεσκόπιο και τον Ήλιο-Άστρο του εκάστοτε εξωπλανήτη τοποθετηθεί ενα αστρικό σκίαστρο-Starshade mission, που θα επιτρέψει την απευθείας φωτογράφιση του πλανήτη αποκόπτοντας πολύ απο απο την ηλιακή φωτεινότητα του άστρου του, που αυτή την στιγμή δεν επιτρέπει την φωτογραφία του, λόγω υπερβολικού φωτός. Για να καταλάβεις τι εννοώ στην πράξη, δοκίμασε να βγάλεις selfi φωτογραφία με τον Ήλιο η που να έχεις πίσω απο το κεφάλι σου τον Ήλιο και μετά δοκίμασε το ίδιο αλλά κάτω απο μια ομπρέλλα που να κρύβει τον Ήλιο. Για περισσότερες λεπτομέρειες αναζήτησε στο google για: Starshade mission

Και φαντάσου να πάμε καταλάθος στον πλανήτη LV-223

Arcana Arcanorum

LV-223 Zeta Reticuli! Δεν επιλέχθηκε τυχαία το πλανητικό σύστημα, Zeta Reticuli για τις ταινίες ALIEN. Επίσης συσχετίζετε και με το εδάφιο της βίβλου: Leviticus 22:3 και έτσι καταλήγουμε και πάλι στο θρυλικό Lazer SHAMIR που δόθηκε στην ανθρωπότητα από τους μηχανικούς για την κατασκευή του Ναού...

James Webb

Περιμένουμε με ανυπομονησία την εκτόξευση του φασματικού τηλεσκοπίου James Webb τον Μάρτιο του 2021 έπειτα απο τις 2 αναβολές εκτόξευσης που είχε λόγω βελτιώσεων. Το James Webb θα αναλύσει τα ευρήματα του Κέπλερ και του TESS και θα μπορεί να αναλύει φασματοσκοπικά τις επιφάνειες των πλανητών που βρίσκονται γύρω απο άλλους Ηλιους-άστρα όπως ο δικός μας Ηλιος και θα μπορεί να ανιχνεύει στις επιφάνειες των πλανητών αυτών που βρίσκονται σε μακρυνά Ηλιακά συστήματα, την ύπαρξη οξυγόνου, μεθανίου, χλωροφύλλης και βιολογικής δραστηριότητας! Το James Webb με άλλα λόγια θα οδηγήσει στην επανάσταση της κατανόησης για την θέση και τον ρόλο μας στο σύμπαν και όλο αυτό θα φέρει την ανθρωπότητα ποιο κοντά στην συνεργασία για την διαστημική της επέκταση προς το άπειρο σύμπαν. Ο μικρόκοσμος θα ξυπνήσει και θα αντιληφθεί τον μακρόκοσμο ωριμάζοντας μέσα απο αυτήν την τεράστια συνειδητοποίηση! Όλα τα άστρα του ουρανού είναι Ηλιακά συστήματα και όταν τα κοιτάτε να αντιλαμβάνεστε την μικρότητα της Γης και το μεγαλείο του σύμπαντος, γιατί εκεί έξω δεν είστε μόνο εσείς ο μοναδικός πλανήτης με ζωή στο διάστημα, αλλά είστε η μεγαλύτερη απόδειξη οτι η ζωή υπάρχει στο διάστημα, εφόσον και η δική σας Γη είναι ένας κοινός πλανήτης, γύρω απο έναν κοινό Ήλιο-αστέρι που βρίσκετε σε έναν κοινό Γαλαξία που φέρει τρισεκατομμύρια πλανήτες και Ηλιακά συστήματα και που Γαλαξίες σαν και αυτόν είναι αμέτρητοι... Open your mind...

Ισως

να μην είναι και τόσο κοινός ο πλανήτης μας

Θόδωρος

Όχι και κοντινή, βρε παιδιά. 31 έτη φωτός σημαίνει ότι ακόμα κι αν μπορούσαμε να ταξιδέψουμε με 300.000 χλμ το δευτερόλεπτο θα φτάναμε εκεί σε 31 χρόνια.....

φφ

και για να γίνει πιο κατανοητό αν ταξιδεύεις με 300 χλμ θα φτάσεις σε 31.000 χρόνια.

φφ

Γράψε λάθος γιατί τα 300 χλμ είναι ανά ώρα ενώ η ταχύτητα φωτός ανα δευτερόλεπτο οπότε θέλεις 31.000 χρόνια Χ 60 λεπτά Χ 60 δευτερόλεπτα = μόλις 111.6 εκατομμύρια χρόνια! Δίπλα είναι.

γσπ

Αντε να παμε να κανουμε και αυτον τον πλανητη σαν τα μουτρα μας. Οτι ιθαγενεις βρουμε θα τους κανουμε εργατες και οτι αλλο χρησιμο θα το εξαντλησουμε. Μετα θα αρχισουμε να μαλλωνουμε μεταξυ μας, θα πατησουμε παλι τα κουμπια και θα παμε στον επομενο.

γτπ

Εσυ φίλε ιθαγενή ,πρέπει να το έχεις καψει τελείως..Να είσαι σιγουρος πως εαν πάμε εκεί,εσένα θα σε αφήσουμε εδω.

google_ar

Δημοσίευμα, που βασίστηκε σε εκτενή έρευνα, υποστηρίζει ότι η Google βάζει, μυστικά, σε μαύρη λίστα ορισμένους διαδικτυακούς τόπους - Εκπρόσωπος της Google αρνήθηκε κατηγορηματικά ότι η εταιρεία «μαγειρεύει» τα αποτελέσματα στη μηχανή αναζήτησης

cat

Η Cat® Phones λανσάρει το Cat S52, ένα λεπτό και συνάμα σκληροτράχηλο κινητό. Το Cat S52 μπορεί να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των καταναλωτών συνδυάζοντας ανθεκτικότητα που πληροί στρατιωτικές προδιαγραφές και pocket-friendly σχεδιασμό, σε μέγεθος μικρότερο από αυτό ενός συμβατικού τηλεφώνου.