Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Η Toyota ανακαλεί περισσότερα από 1,6 εκατ. αυτοκίνητα με προβλήματα στους αερόσακους
Η Toyota ανακαλεί περισσότερα από 1,6 εκατ. αυτοκίνητα με προβλήματα στους αερόσακους
Η Ευρώπη επηρεάζεται ιδιαίτερα καθώς τα 946.000 από αυτά που ανακαλούνται βρίσκονται στην γηραιά ήπειρο και πρόκειται κυρίως για μοντέλα Avensis και Corolla
Η Toyota ανακοίνωσε σήμερα την ανάκληση περισσότερων από 1,6 εκατομμυρίων αυτοκινήτων στον κόσμο για προβλήματα των αερόσακων, σε ένα νέο σκληρό πλήγμα που δοκιμάζει η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έπειτα από άλλες δύο μαζικές ανακλήσεις από τον Σεπτέμβριο.
Στη μία περίπτωση η Toyota ανακαλεί για το συνεργείο 1,06 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Η Ευρώπη επηρεάζεται ιδιαίτερα καθώς τα 946.000 από αυτά που ανακαλούνται βρίσκονται στην γηραιά ήπειρο και πρόκειται κυρίως για μοντέλα Avensis και Corolla.
Η ανάκληση αυτή έχει στόχο την αντικατάσταση του συστήματος αερόσακου. «Θα μπορούσε να προκληθεί ένα εσωτερικό βραχυκύκλωμα» και να προκληθεί ζημιά στο σύστημα, εξηγεί ο όμιλος σε ενημερωτικό σημείωμα που έδωσε στο AFP.
«Σε ορισμένες περιπτώσεις, θα μπορούσε να ανάψει το προειδοποιητικό σήμα» και ο ή οι αερόσακοι όπως και οι μηχανισμοί που επιτρέπουν στις ζώνες να κλειδώνουν σε μια βίαιη σύγκρουση και να αποφεύγεται η εκτίναξη προς τα μπροστά του επιβαίνοντος «θα μπορούσαν να απενεργοποιηθούν».
«Σε άλλες περιπτώσεις, τα συστήματα αυτά θα μπορούσαν να αναπτυχθούν κατά λάθος», προσθέτει η Toyota.
«Οι συνθήκες αυτές μπορούν δυνάμει να αυξήσουν τον κίνδυνο τραυματισμού ή ατυχήματος», διευκρινίζει η αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία δεν έχει ωστόσο ενημερωθεί για κάποιο περιστατικό στην Ιαπωνία. Για τις άλλες χώρες δεν είναι σε θέση να δώσει στοιχεία.
Η Toyota γνωστοποίησε εξάλλου μια άλλη ανάκληση που αφορά 600.000 αυτοκίνητα, τα 255.000 εκ των οποίων στην Ευρώπη.
Στα οχήματα αυτά, τα οποία αφορούσαν και προηγούμενες ανακλήσεις, θα πρέπει να εγκατασταθεί μια νέα αεραντλία αερόσακου στην πλευρά του συνοδηγού.
Το σημερινό σύστημα, το οποίο είχε κατασκευαστεί από την Takata, «παρουσιάζει έναν κίνδυνο ανώμαλης ανάπτυξης στην περίπτωση ατυχήματος». Η ιαπωνική αυτή εταιρεία κατασκευής εξαρτημάτων κήρυξε πτώχευση τον Ιούνιο του 2017 λόγω ελαττωματικών αερόσακών της, που ευθύνονταν για περίπου 20 θανάτους στον κόσμο και περίπου εκατό εκατομμύρια ανακλήσεις από διάφορους κατασκευαστές.
Η Toyota συνηθίζει τις ανακλήσεις, καθώς προτιμάει να μεριμνά εκ των προτέρων έπειτα από προβλήματα αιφνίδιας επιτάχυνσης που παρουσιάστηκαν το 2009-2010 στις ΗΠΑ.
Ωστόσο η εικόνα της θα μπορούσε να αμαυρωθεί από την πρόσφατη σειρά. Από τον Σεπτέμβριο, η εταιρεία έχει προειδοποιήσει περισσότερους από ένα εκατομμύριο ιδιοκτήτες υβριδικών οχημάτων για έναν ενδεχόμενο κίνδυνο πυρκαγιάς.
Έναν μήνα αργότερα, είχε ανακαλέσει 2,43 εκατομμύρια οχήματα, μεταξύ των οποίων και Prius.
Στη μία περίπτωση η Toyota ανακαλεί για το συνεργείο 1,06 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Η Ευρώπη επηρεάζεται ιδιαίτερα καθώς τα 946.000 από αυτά που ανακαλούνται βρίσκονται στην γηραιά ήπειρο και πρόκειται κυρίως για μοντέλα Avensis και Corolla.
Η ανάκληση αυτή έχει στόχο την αντικατάσταση του συστήματος αερόσακου. «Θα μπορούσε να προκληθεί ένα εσωτερικό βραχυκύκλωμα» και να προκληθεί ζημιά στο σύστημα, εξηγεί ο όμιλος σε ενημερωτικό σημείωμα που έδωσε στο AFP.
«Σε ορισμένες περιπτώσεις, θα μπορούσε να ανάψει το προειδοποιητικό σήμα» και ο ή οι αερόσακοι όπως και οι μηχανισμοί που επιτρέπουν στις ζώνες να κλειδώνουν σε μια βίαιη σύγκρουση και να αποφεύγεται η εκτίναξη προς τα μπροστά του επιβαίνοντος «θα μπορούσαν να απενεργοποιηθούν».
«Σε άλλες περιπτώσεις, τα συστήματα αυτά θα μπορούσαν να αναπτυχθούν κατά λάθος», προσθέτει η Toyota.
«Οι συνθήκες αυτές μπορούν δυνάμει να αυξήσουν τον κίνδυνο τραυματισμού ή ατυχήματος», διευκρινίζει η αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία δεν έχει ωστόσο ενημερωθεί για κάποιο περιστατικό στην Ιαπωνία. Για τις άλλες χώρες δεν είναι σε θέση να δώσει στοιχεία.
Η Toyota γνωστοποίησε εξάλλου μια άλλη ανάκληση που αφορά 600.000 αυτοκίνητα, τα 255.000 εκ των οποίων στην Ευρώπη.
Στα οχήματα αυτά, τα οποία αφορούσαν και προηγούμενες ανακλήσεις, θα πρέπει να εγκατασταθεί μια νέα αεραντλία αερόσακου στην πλευρά του συνοδηγού.
Το σημερινό σύστημα, το οποίο είχε κατασκευαστεί από την Takata, «παρουσιάζει έναν κίνδυνο ανώμαλης ανάπτυξης στην περίπτωση ατυχήματος». Η ιαπωνική αυτή εταιρεία κατασκευής εξαρτημάτων κήρυξε πτώχευση τον Ιούνιο του 2017 λόγω ελαττωματικών αερόσακών της, που ευθύνονταν για περίπου 20 θανάτους στον κόσμο και περίπου εκατό εκατομμύρια ανακλήσεις από διάφορους κατασκευαστές.
Η Toyota συνηθίζει τις ανακλήσεις, καθώς προτιμάει να μεριμνά εκ των προτέρων έπειτα από προβλήματα αιφνίδιας επιτάχυνσης που παρουσιάστηκαν το 2009-2010 στις ΗΠΑ.
Ωστόσο η εικόνα της θα μπορούσε να αμαυρωθεί από την πρόσφατη σειρά. Από τον Σεπτέμβριο, η εταιρεία έχει προειδοποιήσει περισσότερους από ένα εκατομμύριο ιδιοκτήτες υβριδικών οχημάτων για έναν ενδεχόμενο κίνδυνο πυρκαγιάς.
Έναν μήνα αργότερα, είχε ανακαλέσει 2,43 εκατομμύρια οχήματα, μεταξύ των οποίων και Prius.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα