Έτοιμο για παραγγελίες το ιπτάμενο αυτοκίνητο AeroMobil

Η ακτίνα δράσης του στο δρόμο φθάνει τα 100 χιλιόμετρα και στον αέρα τα 750 χιλιόμετρα, ενώ η ταχύτητά του στο δρόμο αγγίζει επίσης τα 100 χιλιόμετρα

Το AeroMobil Flying Car, ένα υβρίδιο αυτοκινήτου και αεροπλάνου, είναι πλέον έτοιμο να δεχθεί παραγγελίες από ενδιαφερόμενους αγοραστές, όπως ανακοινώθηκε σε έκθεση στο Μονακό, όπου παρουσιάσθηκε.
 
Όμως όποιος το θέλει, θα πρέπει να καταβάλει 1,2 έως 1,5 εκατομμύρια ευρώ, όπως αποκάλυψε η ομώνυμη κατασκευάστρια εταιρεία με έδρα τη Σλοβακία.

Τα πρώτα αυτοκινητο-πλάνα αναμένεται να παραδοθούν στους πελάτες εντός του 2020.
 
Η εταιρεία - μία από τις πολλές που ετοιμάζουν παρεμφερή υβριδικά μέσα μετακίνησης- σχεδιάζει να παράγει σε πρώτη φάση έως 500 τέτοια ιπτάμενα οχήματα, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς.
   
Το διθέσιο AeroMobil, που έχει σχήμα σταγόνας και υβριδικό κινητήρα, διαθέτει τόσο τέσσερις ρόδες όσο και δύο φτερά αεροπλάνου, τα οποία διπλώνουν, όπως ενός εντόμου, στα πλευρά του οχήματος μέσα σε τρία μόνο λεπτά. Έτσι, μετατρέπεται γρήγορα από αεροπλάνο σε αυτοκίνητο και αντίστροφα.
   
Η ακτίνα δράσης του στο δρόμο φθάνει τα 100 χιλιόμετρα και στον αέρα τα 750 χιλιόμετρα, ενώ η ταχύτητά του στο δρόμο αγγίζει επίσης τα 100 χιλιόμετρα.
   
Όμως υπάρχουν ορισμένες προϋποθέσεις για να είναι κανείς ιδιοκτήτης ενός τέτοιου μέσου. Θα πρέπει να το απογειώνει από κάποιο αεροδρόμιο ή άλλο μέρος με αεροδιάδρομο (και όχι από το δρόμο έξω από το σπίτι του, κάτι που είναι παράνομο), ενώ θα πρέπει προφανώς να διαθέτει τόσο άδεια οδηγού όσο και πιλότου. Ακόμη, το αυτοκινητο-πλάνο θα υπόκειται στους κανονισμούς που διέπουν τόσο τα αυτοκίνητα όσο και τα αεροπλάνα (και σίγουρα θα αποτελεί ιδανικό τεκμήριο εισοδήματος για τους εφοριακούς...).
         
Για να κυκλοφορήσουν τέτοια οχήματα, θα πρέπει να διασκεδασθούν οι φόβοι των δημοσίων αρχών και της κοινής γνώμης για τα θέματα ασφάλειας. Οι κυβερνήσεις, που ήδη πρέπει να ρυθμίσουν τη χρήση και λειτουργία των μη επανδρωμένων ιπτάμενων οχημάτων (drones) και των αυτόνομων οχημάτων χωρίς οδηγό, τώρα θα έχουν ένα πρόσθετο πονοκέφαλο: τα αυτοκινητο-πλάνα.
   
Ένα βασικό πρόβλημα είναι πώς θα είναι δυνατό να ελεγχθεί η ταυτόχρονη εναέρια κυκλοφορία εκατοντάδων τέτοιων αυτοκινητο-πλάνων πάνω από τις πόλεις. Όμως οι αναλυτές προβλέπουν ότι, σε πρώτη φάση, μέσα μεταφοράς όπως το AeroMobil θα χρησιμοποιούν για λόγους αναψυχής (και επίδειξης) μόνο άνθρωποι με υψηλό εισόδημα και κάποια μεγάλη έκταση γης εκτός πόλης. Μια μαζική αγορά για τον μέσο καταναλωτή θα αργήσει να υπάρξει - αν υπάρξει ποτέ.

ΣΧΟΛΙΑ (3)

dinos

Σλοβάκοι, τώρα σοβαρός λαός. Αντί να βγάλουν πρωθυπουργό έναν αγωνιστή που να τους τάζει διορισμό στο δημόσιο, να τους τάζει αυξήσεις και επιδόματα, να τους μιλάει για τα απαράγραπτα δικαιώματα τους, κάθονται και φτιάχνουν βλακείες. Ακούς εκεί, ιπτάμενα αυτοκίνητα.

dina

Εδώ βλέπουμε ότι υπάρχουν ακόμη άτομα που νομίζουν ότι ο χώρος που επιλέγεται για να στηθεί μια βιομηχανία - στην περίπτωση μας η πάμφθηνη υπανάπτυκτη Σλοβακία -έχει την παραμικρή σχέση με το προιόν.

dinos

Μάθε πρώτα πόσες εξαγωγές έχει η Σλοβακία και πόσες η Ελλάδα. Τέσσερις φορές περισσότερες από εμάς. Και ο πληθυσμός της είναι περίπου ο μισός.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

kersti

Η Πρόεδρος Κέρστι Καλγιουλάιντ μίλησε σε μια ανοιχτή εκδήλωση για το κοινό με θέμα «Creating e-solutions to grow economies: The Estonian Experience" και δέχθηκε ερωτήσεις για τα «μυστικά» που οδήγησαν την Εσθονία να γίνει πρότυπο ηλεκτρονικής διαχείρισης στον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα, στα 25 χρόνια της ανεξαρτησίας της

pc_main01

Αντιφατική τοποθέτηση του Νίκου Παππά: Στις 11 Μαϊου υπέγραψε την τροπολογία για να επιβληθεί το ψηφιακό χαράτσι του 2%, σήμερα είπε ότι η επιβολή του τέλους πρέπει να επανεξεταστεί ώστε οι πολίτες να εξοικειωθούν με τη νέα τεχνολογία

55
arxaiotita

Το μοναδικό Μουσείο Τηλεπικοινωνιών της Ελλάδας μάς ξεναγεί στην ιστορία της επικοινωνίας με VR τεχνολογία – Σπάνιο οπτικοακουστικό υλικό από τα αρχεία του ΟΤΕ, το πρώτο στούντιο τηλεόρασης και η εξέλιξη των δικτύων μέχρι τα σύγχρονα smartphones 

twitter_mesa

Oι 336 εκατομμύρια μηνιαίοι ενεργοί χρήστες του Twitter θα πρέπει να περιμένουν και άλλες αλλαγές τους επόμενους μήνες -Η εταιρεία αναζητά τρόπους για να κάνει πιο πολιτισμένο το διάλογο στην πλατφόρμα της

4