Ντουμπάι: Το πρώτο ιπτάμενο ελικοφόρο αυτόνομο μονοθέσιο ταξί (χωρίς ταξιτζή)

Ντουμπάι: Το πρώτο ιπτάμενο ελικοφόρο αυτόνομο μονοθέσιο ταξί (χωρίς ταξιτζή)

Το Εμιράτο έχει θέσει το φιλόδοξο στόχο έως το 2030 το ένα τέταρτο των μεταφορικών μέσων του να είναι αυτόνομα και το εν λόγω ταξί εντάσσεται σε αυτό το ευρύτερο σχέδιο

Το Ντουμπάι σχεδιάζει να προσφέρει ένα διαφορετικό ταξί χωρίς ταξιτζή στους επισκέπτες του που θα το επισκεφθούν από το καλοκαίρι και μετά. Ένα αυτόνομο -χωρίς οδηγό- μονοθέσιο ελικοφόρο ιπτάμενο όχημα, που θυμίζει ελικόπτερο και το οποίο μεταφέρει τον επιβάτη εκεί που θα του πει αυτός.

Το ηλεκτρικό χόβερ-τάξι EHang 184, όπως λέγεται, είναι κινεζικής κατασκευής και σε αυτή τη φάση δοκιμάζεται στην αραβική πόλη από την αρμόδια Αρχή των μεταφορών, με στόχο να είναι λειτουργικό έως τον Ιούλιο και να αποσυμφορήσει σταδιακά την κυκλοφορία στο κέντρο της πόλης.

Το Εμιράτο έχει θέσει το φιλόδοξο στόχο έως το 2030 το ένα τέταρτο των μεταφορικών μέσων του να είναι αυτόνομα και το εν λόγω ταξί εντάσσεται σε αυτό το ευρύτερο σχέδιο, σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο.

Το ρομποτικό ταξί, που διαθέτει τέσσερις έλικες, μπορεί να κινηθεί σε μια προγραμματισμένη πορεία με ταχύτητα έως 100 χιλιομέτρων την ώρα και σε ύψος έως 300 μέτρων. Ο επιβάτης απλώς επιλέγει τον προορισμό του και το ταξί μόνο του απογειώνεται και τον μεταφέρει, ενώ η πορεία του ελέγχεται διαρκώς από ένα επίγειο κέντρο ελέγχου.

Το ιπτάμενο όχημα, προϊόν της κινεζικής εταιρείας παραγωγής drones EHang, μπορεί να επαναφορτισθεί σε δύο ώρες. Τα ταξίδια του είναι δυνατό να διαρκέσουν έως 30 λεπτά. Διαθέτει αισθητήρες μεγάλης ακρίβειας και μπορεί να αντέξει την μεγάλη ζέστη του εμιράτου.

Το Ντουμπάι έχει εξελιχθεί σε σημαντικό τουριστικό προορισμό, προσελκύοντας σχεδόν 15 εκατομμύρια τουρίστες το 2016.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ 

ΣΧΟΛΙΑ (5)

kostas

Οι Κινέζοι έχουν το 75% της παγκόσμιας αγοράς στα εμπορικά drones για αυτό και η τεχνολογία έχει εξαπλωθεί τόσο ραγδαία ώστε να αναγκάσει όλες τις χώρες του κόσμου να γράψουν ξανά τους νόμους μιας και κανείς δεν περίμενε την τεχνολογία αυτή πριν το 2030. Έχετε διανοηθεί την επανάσταση που θα φέρει αυτό το όχημα σε μια χώρα σαν την Ελλάδα με τα δεκάδες νησιά; με ακτίνα 50 χιλιομέτρων σε πόσα νησιά πάς στις κυκλάδες; και μάλιστα μέσα σε μερικά λεπτά;

κινεζικη μπακατελα

Δεν μπορούσαν να δώσουν τουλάχιστον τα σχέδια στους Γιαπωνέζους έστω στους κορεάτες να φτιάξουν κάτι αξιόπιστο;Το βλέπεις στο γιου τιουμπ να το δοκιμάσει ένας μικρόσωμος κινέζος και με δυσκολία χωράει μέσα στην μικρή καμπίνα και να σηκώνεται στον αέρα και να το χειρίζεται.Πως θα χορεσει εκεί μέσα ένας χοντρομπαλας η χοντροκολα αραβικής είτε ευρωπαϊκής καταγωγής διολαδιου η και τριπλάσιος βσρουςψτου κινέζου και πως θα κατορθώσουν τα οχτώ ανεμιστιρακια να τον σηκώσουν στον αέρα;Κάθε ένα από τα 8 ανεμιστηρακια θα κληθεί να σηκώσει πάνω από 15-20 κιλά βάρος επιβάτη και καμπίνας και .Άσε που κάνει και τρομερό θόρυβο και ολομρο ντουμπαη θα μοιάζει σαν πριονιστηριο και θα χρειάζεσαι οτιασπιδες για να βγεις έξω.Επισης η σκόνη και η άμος της ερήμου που θα ρουφήξουν στο εσωτερικο τους τα ανεμιστηρακια και κάποια στιγμή θα τα μπλοκάρουν κάνει εφιαλτικό το γεγονός να μπλοκάρουν κατά τη διάρκεια της πτήσης και να καταλήξει ο επιβάτης να κατεβαίνει τούμπες από τον ουρανό μέσα στο ντρον φέρετρο του

HR

Τι καθεσε και χαραμηζεσε στο τσιπουραδικο. Ψαχνουν για VP of aerobourda engineering.

Κακοπροαίρετος

Απίστευτο σχόλιο !

ΒΑΓ

ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΤΑ ΒΛΕΠΑΜΕ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ !!! ΤΕΛΙΚΑ ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΣ !!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης