Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Στην Αθήνα χτυπά η «καρδιά» των social media ενός από τα μεγαλύτερα brand στον κόσμο
Στην Αθήνα χτυπά η «καρδιά» των social media ενός από τα μεγαλύτερα brand στον κόσμο
Από την Ελλάδα η Coca-Cola χαράζει τη στρατηγική της στα online κοινωνικά δίκτυα για 26 ευρωπαϊκές χώρες
Το Facebook στην Ελλάδα, όπως και στις περισσότερες αγορές της Ευρώπης, αποτελεί για τις εταιρείες το βασικό κανάλι επικοινωνίας με την πλειοψηφία των καταναλωτών. Ωστόσο, νέες εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram και το Snapchat αναπτύσσονται με ταχείς ρυθμούς και αποκτούν δυναμική.
Ο σύγχρονος καταναλωτής είναι online και ενημερώνεται, αναζητά πληροφορίες και θέτει ερωτήσεις για όσα θέματα τον απασχολούν. Και ένας άμεσος τρόπος είναι να απευθυνθεί στην ίδια την εταιρεία. Η Coca-Cola, απαντώντας σε αυτή την τάση, δημιούργησε την ομάδα του Consumer Interaction Center (CIC). Το social media hub της εταιρείας για την επιχειρησιακή μονάδα της Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης λειτουργεί από το 2014. Σήμερα, το CIC απασχολεί συνολικά 25 άτομα, 8 από τα οποία στην Αθήνα, όπου και χαράζεται η στρατηγική των social media για 23 – και από τον Αύγουστο για 26 - ευρωπαϊκές χώρες.
Στόχος του CIC είναι η ενδυνάμωση της σχέσης ανάμεσα στον κάθε καταναλωτή με το brand, αλλά και τον κάθε πολίτη με την εταιρεία, μέσα από συζητήσεις και εμπειρίες, που θα τροφοδοτούνται από νέα δεδομένα. Η αξία του real time περιεχομένου είναι ουσιαστική και χτίζει μια αμφίδρομη σχέση εμπιστοσύνης, ιδιαιτέρως όταν αυτό αφορά σε ερωτήσεις καταναλωτών. Αναγνωρίζοντας τη σημασία της άμεσης και υπεύθυνης ενημέρωσης, η ομάδα προσπαθεί να απαντά στους καταναλωτές το συντομότερο δυνατόν, το οποίο είναι λιγότερο από τέσσερις ώρες για το 70% των περιπτώσεων.
Ταυτόχρονα, η ομάδα του CIC στην Αθήνα, συνδέεται virtually με τις τοπικές ομάδες και παρακολουθεί θέματα που ενδιαφέρουν τους καταναλωτές διεθνώς και διαμορφώνει τη στρατηγική της εταιρείας για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αξιοποιώντας καλές πρακτικές, καινοτόμες ιδέες και πλατφόρμες από όλο τον κόσμο, αναπτύσσοντας περιεχόμενο που δημιουργεί ενδιαφέρον και συζήτηση.
Ο σύγχρονος καταναλωτής είναι online και ενημερώνεται, αναζητά πληροφορίες και θέτει ερωτήσεις για όσα θέματα τον απασχολούν. Και ένας άμεσος τρόπος είναι να απευθυνθεί στην ίδια την εταιρεία. Η Coca-Cola, απαντώντας σε αυτή την τάση, δημιούργησε την ομάδα του Consumer Interaction Center (CIC). Το social media hub της εταιρείας για την επιχειρησιακή μονάδα της Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης λειτουργεί από το 2014. Σήμερα, το CIC απασχολεί συνολικά 25 άτομα, 8 από τα οποία στην Αθήνα, όπου και χαράζεται η στρατηγική των social media για 23 – και από τον Αύγουστο για 26 - ευρωπαϊκές χώρες.
Στόχος του CIC είναι η ενδυνάμωση της σχέσης ανάμεσα στον κάθε καταναλωτή με το brand, αλλά και τον κάθε πολίτη με την εταιρεία, μέσα από συζητήσεις και εμπειρίες, που θα τροφοδοτούνται από νέα δεδομένα. Η αξία του real time περιεχομένου είναι ουσιαστική και χτίζει μια αμφίδρομη σχέση εμπιστοσύνης, ιδιαιτέρως όταν αυτό αφορά σε ερωτήσεις καταναλωτών. Αναγνωρίζοντας τη σημασία της άμεσης και υπεύθυνης ενημέρωσης, η ομάδα προσπαθεί να απαντά στους καταναλωτές το συντομότερο δυνατόν, το οποίο είναι λιγότερο από τέσσερις ώρες για το 70% των περιπτώσεων.
Ταυτόχρονα, η ομάδα του CIC στην Αθήνα, συνδέεται virtually με τις τοπικές ομάδες και παρακολουθεί θέματα που ενδιαφέρουν τους καταναλωτές διεθνώς και διαμορφώνει τη στρατηγική της εταιρείας για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αξιοποιώντας καλές πρακτικές, καινοτόμες ιδέες και πλατφόρμες από όλο τον κόσμο, αναπτύσσοντας περιεχόμενο που δημιουργεί ενδιαφέρον και συζήτηση.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα