Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
«Ελ. Βενιζέλος»: Μέσω Facebook όλες οι πληροφορίες για τις πτήσεις
«Ελ. Βενιζέλος»: Μέσω Facebook όλες οι πληροφορίες για τις πτήσεις
Και δωρεάν και απεριόριστο WiFi στους χώρους του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών - Είναι το πρώτο αεροδρόμιο παγκοσμίως που εγκαινιάζει το «ATH Messenger» και «ATH Free WIFI»
Το πρώτο αεροδρόμιο παγκοσμίως που εγκαινιάζει καινοτόμες ηλεκτρονικές υπηρεσίες και εφαρμογές είναι ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (ΔΑΑ), «Ελευθέριος Βενιζέλος», η διοίκηση του οποίου αποφάσισε να δημιουργήσει νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες για τους επιβάτες μέσω των κοινωνικών δικτύων. Πρόκειται για το «ATH Messenger» και «ATH Free WIFI».
Με στόχο την άμεση και έγκυρη εξυπηρέτηση του κοινού, το αεροδρόμιο θα παρέχει εφεξής απεριόριστη πρόσβαση WiFi στους χώρους του, ενώ οι επιβάτες θα μπορούν να χρησιμοποιούν το Facebook Messenger από το κινητό, το tablet ή το laptop τους για να ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο για την πτήση τους, με τη χρήση των γνωστών hashtags (#) και λέξεις κλειδιά (π.χ. flight & αριθμός πτήσης).
Στέλνοντας ένα Facebook message με την κατάλληλη λέξη κλειδί στο inbox της σελίδας, ο κάθε χρήστης μπορεί με απλό και άμεσο τρόπο να παίρνει ζωντανή ενημέρωση και πληροφορίες για την πτήση του.
Για τη λειτουργία του «ATH Messenger», έχει δημιουργηθεί η σελίδα (www.facebook.com/ATHmessenger) πέραν της υπάρχουσας επίσημης σελίδας που διατηρεί ο ΔΑΑ στο Facebook (www.facebook.com/ATHairport).
Παράλληλα μέχρι τα Χριστούγεννα, οι επιβάτες θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται «live» για τα καταστήματα του αεροδρομίου, τα δρομολόγια των λεωφορείων, για πιθανές απεργίες ή άλλα έκτακτα συμβάντα ή και προσφορές.
Με στόχο την άμεση και έγκυρη εξυπηρέτηση του κοινού, το αεροδρόμιο θα παρέχει εφεξής απεριόριστη πρόσβαση WiFi στους χώρους του, ενώ οι επιβάτες θα μπορούν να χρησιμοποιούν το Facebook Messenger από το κινητό, το tablet ή το laptop τους για να ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο για την πτήση τους, με τη χρήση των γνωστών hashtags (#) και λέξεις κλειδιά (π.χ. flight & αριθμός πτήσης).
Στέλνοντας ένα Facebook message με την κατάλληλη λέξη κλειδί στο inbox της σελίδας, ο κάθε χρήστης μπορεί με απλό και άμεσο τρόπο να παίρνει ζωντανή ενημέρωση και πληροφορίες για την πτήση του.
Για τη λειτουργία του «ATH Messenger», έχει δημιουργηθεί η σελίδα (www.facebook.com/ATHmessenger) πέραν της υπάρχουσας επίσημης σελίδας που διατηρεί ο ΔΑΑ στο Facebook (www.facebook.com/ATHairport).
Παράλληλα μέχρι τα Χριστούγεννα, οι επιβάτες θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται «live» για τα καταστήματα του αεροδρομίου, τα δρομολόγια των λεωφορείων, για πιθανές απεργίες ή άλλα έκτακτα συμβάντα ή και προσφορές.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα