Δικαίωμα η πρόσβαση στα social media από το γραφείο, λένε οι νέοι εργαζόμενοι

Δικαίωμα η πρόσβαση στα social media από το γραφείο, λένε οι νέοι εργαζόμενοι

Η νέα γενιά που εισέρχεται στο εργατικό δυναμικό – οι λεγόμενοι και Millennials – ασκεί μεγάλη επιρροή στη μελλοντική διαμόρφωση του εργασιακού περιβάλλοντος, αναφέρει έρευνα του του ConsumerLab της Ericsson, διαπιστώνοντας πως οι νέοι θεωρούν τη διαπροσωπική επικοινωνία κατά τη διάρκεια της εργασίας τους ως δικαίωμα και όχι ως παροχή.

Δικαίωμα η πρόσβαση στα social media από το γραφείο, λένε οι νέοι εργαζόμενοι
Η νέα γενιά που εισέρχεται στο εργατικό δυναμικό – οι λεγόμενοι και Millennials – ασκεί μεγάλη επιρροή στη μελλοντική διαμόρφωση του εργασιακού περιβάλλοντος, αναφέρει έρευνα του του ConsumerLab της Ericsson, διαπιστώνοντας πως οι νέοι θεωρούν τη διαπροσωπική επικοινωνία κατά τη διάρκεια της εργασίας τους ως δικαίωμα και όχι ως παροχή.

Ωστόσο, οι νέοι επαγγελματίες αν και επιθυμούν να παραμένουν διασυνδεδεμένοι μέσω των social media ενώ εργάζονται, εμφανίζονται να δίνουν μεγάλη σημασία στην ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής.  

Η έρευνα «νέοι επαγγελματίες στη δουλειά» εστιάζει στους εργαζόμενους ηλικίας από 22 έως 29 ετών στις ΗΠΑ, που έχουν ανώτατη μόρφωση και οι οποίοι είναι φιλόδοξοι, διορατικοί και φαντάζονται τους εαυτούς τους σε ηγετικές θέσεις στο μέλλον. Ποιοί είναι, πώς μοιάζει η ιδανική εταιρεία για αυτούς, ποιες είναι οι στάσεις και η συμπεριφορά τους και συγκεκριμένα η σχέση τους με την επικοινωνία και την τεχνολογία;

Κάποια σημαντικά ευρήματα αυτής της αναφοράς είναι ότι οι Millennials χειρίζονται καλά την προσωπική τους ζωή εν ώρα εργασίας. Παρόλα αυτά, δεν αφήνουν απαραιτήτως τη δουλειά να εισέλθει στην προσωπική τους ζωή. Αν και είναι πρόθυμοι να έχουν καλές αποδόσεις, είναι σχεδόν αδύνατο γι’ αυτούς να αφήσουν την προσωπική τους ζωή πίσω, αφού ελέγχουν τακτικά το facebook, συμμετέχουν σε ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων και στέλνουν και λαμβάνουν κείμενα στις συσκευές τους καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Αυτό μάλιστα εκλαμβάνεται ως δικαίωμα και όχι ως παροχή.

Το 45% των Millennials χρησιμοποιούν τα προσωπικά τους τηλέφωνα, που πληρώνουν μόνοι τους, στη δουλειά. Αυτό σημαίνει πως πληρώνουν το τηλέφωνο και για χρήση που σχετίζεται με θέματα της δουλειάς τους. Αντίθετα, το 23% των Millennials έχουν κινητά τηλέφωνα (κυρίως smartphones) που είναι πλήρως ή εν μέρει πληρωμένα από τους εργοδότες τους.
Κλείσιμο

Η ιδανική εταιρεία, στα μάτια των νέων, τουλάχιστον σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνα του ConsumerLab της Ericsson, προσφέρει:
  • Ικανοποιητική εργασία.
  • Δυνατότητα multitasking.
  • Προσήλωση στον στόχο – να έχουν την ευθύνη του πότε και από πού δουλεύεις την ευκαιρία να δουλεύουν σε ομάδες και με άτομα τις ηλικίας τους.
  • Επίπεδη οργάνωση.
  • Αφοσιωμένο, προδραστικό διευθυντή.
  • Ξεκάθαρες κατευθύνσεις και προοπτικές -συνεχή ανατροφοδότηση.
  • Διαφάνεια.
  • Σεβασμό στην ισορροπία ανάμεσα στην εργασίας και τη ζωή.
  • Στενή σχέση με τον διευθυντή.
  • Σύγχρονη τεχνολογία, ειδικά στον τομέα της επικοινωνίας.

Τέλος, οι νέοι επαγγελματίες εμφανίζονται να είναι ανυπόμονοι. Οντας κομμάτι της αποκαλούμενης γενιάς του facebook, επιζητούν άμεση ικανοποίηση. Αυτό τους χαρακτηρίζει από χαμηλή ανοχή σε μεθόδους επικοινωνίας που είναι αργές ή που δε τους παρέχουν άμεση ανατροφοδότηση.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης