Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Κινηματογραφικό 3D στο σπίτι
Κινηματογραφικό 3D στο σπίτι
Ενώ η ελληνική αγορά των οικιακών ηλεκτρονικών συσκευών μετρά σημαντικές απώλειες από την αρχή τους έτους, η LG φιλοδοξεί να φέρει την τρισδιάστατη θέαση πιο κοντά στον μέσο καταναλωτή...
Ενώ η ελληνική αγορά των οικιακών ηλεκτρονικών συσκευών μετρά σημαντικές απώλειες από την αρχή τους έτους -που σύμφωνα με τις πιο… αισιόδοξες προβλέψεις θα ανέλθουν στο 25% το πρώτο εξάμηνο του 2011 σε σύγκριση με τις αντίστοιχες περσινές πωλήσεις, η LG φιλοδοξεί να φέρει την τρισδιάστατη θέαση πιο κοντά στον μέσο καταναλωτή.
Με το λογότυπο 3D να φιγουράρει πλέον στο ήμισυ των νέων επίπεδων τηλεοράσεων της κορεατικής φίρμας και την υιοθέτηση του κινηματογραφικού μοντέλου τρισδιάστατης θέασης, η LG επιχειρεί να χαμηλώσει το κόστος και να βελτιώσει την 3D τηλεοπτική εμπειρία , ξεπερνώντας κάποια από τα προβλήματα που συνοδεύουν το πρότυπο με τα ενεργά γυαλιά. Παράλληλα, όπως και το σύνολο των μεγάλων κατασκευαστών, θέλει να μεταφέρει τη διαδικτυακή πλοήγηση στη (μεγάλη) οθόνη της τηλεόρασης, προσφέροντας μέσω εφαρμογών απευθείας πρόσβαση σε υπηρεσίες on line βίντεο, κοινωνικής δικτύωσης και ενημέρωσης.
Η σημαντικότερη αλλαγή όσον αφορά την τρισδιάστατη τηλεοπτική θέαση αφορά τα γυαλιά που θα συνοδεύουν τα νέα LED μοντέλα τηλεοράσεων της LG και θα είναι ίδια με αυτά που χρησιμοποιούνται τα τελευταία χρόνια στον κινηματογράφο. Πολύ χαμηλού κόστους (μόλις 2 αντί των 70 ευρώ που κοστίζει ένα ζευγάρι με ενεργούς φακούς), μειωμένου βάρους, χωρίς περιορισμούς στη γωνία και το εύρος θέασης, απαλλαγμένα από μπαταρίες και το σύνηθες τρεμόπαιγμα της εικόνας, που σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να κουράσει τον θεατή. Δίχως να έχουν γίνει ακόμα γνωστές οι τιμές των νέων της μοντέλων τηλεοράσεων, που αναμένονται στην αγορά στο τέλος Απριλίου, εκτιμάται ότι το 42 ιντσών entry level μοντέλο στην κατηγορία των 3D θα κοστίζει οριακά κάτω από το φράγμα των χιλίων ευρώ, σε μια εποχή, βέβαια, που κάθε νέα αγορά έχει μπει στο… ψυγείο για τα περισσότερα νοικοκυριά.
Όλα τα νέα 3D μοντέλα της LG θα διαθέτουν σύστημα μετατροπής του συμβατικά προβαλλόμενου υλικού σε τρισδιάστατο, απαντώντας έτσι στο σημαντικότερο πρόβλημα (παραβλέποντας το κόστος) προώθησης της νέας τεχνολογίας προς τον οικιακό χρήστη, που είναι η ουσιαστική έλλειψη περιεχομένου.
Τέλος, υιοθετώντας την πλατφόρμα netcast 2.0 και ένα πρωτοποριακό τηλεχειριστήριο (Magic Motion), το οποίο λειτουργεί όπως και το ποντίκι του υπολογιστή και επιτρέπει τα απευθείας «κλικ» και τη μετακίνηση του κέρσορα, οι Κορεάτες θέλουν να μεταφέρουν την εμπειρία της διαδικτυακής πλοήγησης και επικοινωνίας στην οθόνη της τηλεόρασης. Το μοντέλο των εφαρμογών και της on line διάθεσής τους εφαρμόζεται πλέον και στις τηλεοράσεις από την LG, με όλες τις περαιτέρω ευκολίες που συνεπάγεται η δικτύωση της συσκευής, όπως το μοίρασμα και η αναπαραγωγή υλικού μέσω τοπικού δικτύου και φορητών συσκευών (βλ. αποθηκευτικά μέσα, έξυπνα τηλέφωνα και ταμπλέτες).
Με το λογότυπο 3D να φιγουράρει πλέον στο ήμισυ των νέων επίπεδων τηλεοράσεων της κορεατικής φίρμας και την υιοθέτηση του κινηματογραφικού μοντέλου τρισδιάστατης θέασης, η LG επιχειρεί να χαμηλώσει το κόστος και να βελτιώσει την 3D τηλεοπτική εμπειρία , ξεπερνώντας κάποια από τα προβλήματα που συνοδεύουν το πρότυπο με τα ενεργά γυαλιά. Παράλληλα, όπως και το σύνολο των μεγάλων κατασκευαστών, θέλει να μεταφέρει τη διαδικτυακή πλοήγηση στη (μεγάλη) οθόνη της τηλεόρασης, προσφέροντας μέσω εφαρμογών απευθείας πρόσβαση σε υπηρεσίες on line βίντεο, κοινωνικής δικτύωσης και ενημέρωσης.
Η σημαντικότερη αλλαγή όσον αφορά την τρισδιάστατη τηλεοπτική θέαση αφορά τα γυαλιά που θα συνοδεύουν τα νέα LED μοντέλα τηλεοράσεων της LG και θα είναι ίδια με αυτά που χρησιμοποιούνται τα τελευταία χρόνια στον κινηματογράφο. Πολύ χαμηλού κόστους (μόλις 2 αντί των 70 ευρώ που κοστίζει ένα ζευγάρι με ενεργούς φακούς), μειωμένου βάρους, χωρίς περιορισμούς στη γωνία και το εύρος θέασης, απαλλαγμένα από μπαταρίες και το σύνηθες τρεμόπαιγμα της εικόνας, που σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να κουράσει τον θεατή. Δίχως να έχουν γίνει ακόμα γνωστές οι τιμές των νέων της μοντέλων τηλεοράσεων, που αναμένονται στην αγορά στο τέλος Απριλίου, εκτιμάται ότι το 42 ιντσών entry level μοντέλο στην κατηγορία των 3D θα κοστίζει οριακά κάτω από το φράγμα των χιλίων ευρώ, σε μια εποχή, βέβαια, που κάθε νέα αγορά έχει μπει στο… ψυγείο για τα περισσότερα νοικοκυριά.
Όλα τα νέα 3D μοντέλα της LG θα διαθέτουν σύστημα μετατροπής του συμβατικά προβαλλόμενου υλικού σε τρισδιάστατο, απαντώντας έτσι στο σημαντικότερο πρόβλημα (παραβλέποντας το κόστος) προώθησης της νέας τεχνολογίας προς τον οικιακό χρήστη, που είναι η ουσιαστική έλλειψη περιεχομένου.
Τέλος, υιοθετώντας την πλατφόρμα netcast 2.0 και ένα πρωτοποριακό τηλεχειριστήριο (Magic Motion), το οποίο λειτουργεί όπως και το ποντίκι του υπολογιστή και επιτρέπει τα απευθείας «κλικ» και τη μετακίνηση του κέρσορα, οι Κορεάτες θέλουν να μεταφέρουν την εμπειρία της διαδικτυακής πλοήγησης και επικοινωνίας στην οθόνη της τηλεόρασης. Το μοντέλο των εφαρμογών και της on line διάθεσής τους εφαρμόζεται πλέον και στις τηλεοράσεις από την LG, με όλες τις περαιτέρω ευκολίες που συνεπάγεται η δικτύωση της συσκευής, όπως το μοίρασμα και η αναπαραγωγή υλικού μέσω τοπικού δικτύου και φορητών συσκευών (βλ. αποθηκευτικά μέσα, έξυπνα τηλέφωνα και ταμπλέτες).
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα