Έργο Ludus με ελληνική συμμετοχή

Έργο Ludus με ελληνική συμμετοχή

Τη δημιουργία παιχνιδιών που θα μπορούν να αξιοποιηθούν από την εκπαίδευση και τις επιχειρήσεις, έχει ως στόχο ο 2ος Πανευρωπαϊκός Διαγωνισμός Καλύτερου Ηλεκτρονικού Εκπαιδευτικού Παιχνιδιού, ο οποίος πραγματοποιείται από τις 7 Φεβρουαρίου έως τις 15 Απριλίου 2011 στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου LUDUS, το οποίο υλοποιείται και με συμμετοχή ελληνικών φορέων.

Έργο Ludus με ελληνική συμμετοχή
Τη δημιουργία παιχνιδιών που θα μπορούν να αξιοποιηθούν από την εκπαίδευση και τις επιχειρήσεις, έχει ως στόχο ο 2ος Πανευρωπαϊκός Διαγωνισμός Καλύτερου Ηλεκτρονικού Εκπαιδευτικού Παιχνιδιού, ο οποίος πραγματοποιείται από τις 7 Φεβρουαρίου έως τις 15 Απριλίου 2011 στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου LUDUS, το οποίο υλοποιείται και με συμμετοχή ελληνικών φορέων.

Το έργο LUDUS, που έχει διάρκεια 36 μήνες (Μάιος 2009-Απρίλιος 2012), χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα South East Europe Τransnational Cooperation (SEE) και σε αυτό συμμετέχουν οκτώ εταίροι από έξι χώρες. Από ελληνικής πλευράς συμμετέχουν η εταιρεία ΠΡΟΜΕΑ και το Κέντρο Επιχείρησης & Καινοτομίας Ηπείρου, που είναι και ο συντονιστής του έργου.

Στόχος του έργου LUDUS (στα λατινικά,"παιχνίδι") είναι η δημιουργία ενός Ευρωπαϊκού Δικτύου για την μεταφορά και την διάχυση τεχνογνωσίας και καλών πρακτικών στον καινοτόμο τομέα των Ηλεκτρονικών Εκπαιδευτικών Παιχνιδιών. Περισσότερες πληροφορίες για το έργο διατίθενται στη διεύθυνση http://www.ludus-project.eu/.

Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε επαγγελματίες δημιουργούς, καθώς και σε φοιτητές, μαθητές και ερευνητές. Μπορούν να συμμετάσχουν εταιρίες, μεμονωμένα άτομα ή ομάδες δημιουργών. Η υποβολή των συμμετοχών (παιχνιδιού ή ιδέας) γίνεται ηλεκτρονικά έως τις 15 Απριλίου 2011 στον δικτυακό τόπο του διαγωνισμού www.serious-gaming.info.

Κλείσιμο
Οι συμμετέχοντες μπορούν να υποβάλουν υποψηφιότητα σε μία από τις τέσσερις ακόλουθες κατηγορίες:

1. Καλύτερο μη-επαγγελματικό παιχνίδι (Best non-professional learning game)
   α) Καλύτερο λειτουργικό παιχνίδι (Best functional learning game)
   β) Καλύτερη ιδέα / καλύτερο προσχέδιο / σενάριο παιχνιδιού (Best learning game idea/concept/storyboard)

2. Καλύτερο επαγγελματικό παιχνίδι (Best professional learning game)
    α) Καλύτερο επαγγελματικό παιχνίδι χαμηλού προϋπολογισμού (συνολικός προϋπολογισμός χαμηλότερος των    
        40.000 ευρώ)
    β) Καλύτερο επαγγελματικό παιχνίδι υψηλού προϋπολογισμού (συνολικός προϋπολογισμός υψηλότερος των  
        40.000 ευρώ).

Μέχρι τις 13 Μαΐου θα ειδοποιηθούν οι νικητές και θα τους αποσταλεί ειδική πρόσκληση για το συνέδριο, όπου θα μπορέσουν να παρουσιάσουν το παιχνίδι (ή την ιδέα τους) σε βασικούς παράγοντες της αγοράς ηλεκτρονικών εκπαιδευτικών παιχνιδιών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Οι νικητές θα ανακοινωθούν σε ειδική τελετή που θα λάβει χώρα κατά τη διάρκεια του 2ου διεθνούς συνεδρίου "Ηλεκτρονικά παιχνίδια, εκπαίδευση και οικονομική ανάπτυξη", στις 26-27 Μαΐου 2011, στο Μιλάνο.

Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης