Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Συγγνώμη της Groupon για τη γκάφα
Συγγνώμη της Groupon για τη γκάφα
Ο CEO της Groupon της εταιρίας που προμηθεύει κουπόνια προσφορών μέσω του διαδικτύου απολογήθηκε σε Ιάπωνες πελάτες για μία πρωτοχρονιάτικη προσφορά...
UPD:
Ο CEO της Groupon της εταιρίας που προμηθεύει κουπόνια προσφορών μέσω του διαδικτύου απολογήθηκε σε Ιάπωνες πελάτες για μία πρωτοχρονιάτικη προσφορά η οποία δεν λειτούργησε όπως θα έπρεπε, επικαλούμενος δυσκολίες της εταιρίας κατά τη διάρκεια της προσπάθειάς της να επεκταθεί παγκοσμίως.
Σύμφωνα με τη Huffington Post, ο CEO Andrew Mason παραδέχθηκε, μέσω ενός υποτιτλισμένου βίντεο στο YouTube, πως η εταιρία του είχε κάνει σοβαρό λάθος και ανέφερε τα βήματα που πρόκειται να κάνει η εταιρία του για να επιδιορθώσει την εικόνα της στη χώρα της Aπω Aνατολής.
Ο Mason ανέφερε πως ο λόγος για το λάθος ήταν πως η Groupon, η οποία έχει ως βάση το Σικάγο των Η.Π.Α., έχει επεκταθεί πολύ πιο γρήγορα από ό, τι κανείς θα υπέθετε μέσα στα δύο χρόνια λειτουργίας της. Είναι κάτοχος του μεγαλύτερου μέρους της διαφήμισης στο διαδίκτυο, αφού οι καθημερινές της εκπτώσεις προσελκύουν 50 εκατομμύρια χρήστες, σε 35 χώρες. Την προηγούμενη εβδομάδα και μόνο κατάφερε να διασφαλίσει επένδυση περίπου 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων.
Το εν λόγω παραστράτημα ήταν στην προμήθεια του "οsechi", ενός παραδοσιακού ιαπωνικού πιάτου που καταναλώνεται κατά τη διάρκεια της Πρωτοχρονιάς. Το οsechi περιλαμβάνει πιάτα τα οποία είναι κομψά και πολύ δύσκολα στην προετοιμασία.
Δυστυχώς μερικοί καταναλωτές οι οποίοι πλήρωσαν έως και περίπου στα 100 ευρώ για την υπηρεσία, δεν έλαβαν το προϊόν στην ώρα τους, ενώ άλλοι το έλαβαν "στραπατσαρισμένο" και σε κάκιστη κατάσταση.
Οι καταναλωτές, αγανακτισμένοι, άρχισαν να ανεβάζουν φωτογραφίες του προϊόντος σε πολλές διαδικτυακές ιστοσελίδες, με αποτέλεσμα η εταιρία Groupon να γίνει... κατάπτυστη στη μακρινή χώρα μέσα σε μόλις λίγες μέρες.
Σύμφωνα με τη Huffington Post, ο CEO Andrew Mason παραδέχθηκε, μέσω ενός υποτιτλισμένου βίντεο στο YouTube, πως η εταιρία του είχε κάνει σοβαρό λάθος και ανέφερε τα βήματα που πρόκειται να κάνει η εταιρία του για να επιδιορθώσει την εικόνα της στη χώρα της Aπω Aνατολής.
Ο Mason ανέφερε πως ο λόγος για το λάθος ήταν πως η Groupon, η οποία έχει ως βάση το Σικάγο των Η.Π.Α., έχει επεκταθεί πολύ πιο γρήγορα από ό, τι κανείς θα υπέθετε μέσα στα δύο χρόνια λειτουργίας της. Είναι κάτοχος του μεγαλύτερου μέρους της διαφήμισης στο διαδίκτυο, αφού οι καθημερινές της εκπτώσεις προσελκύουν 50 εκατομμύρια χρήστες, σε 35 χώρες. Την προηγούμενη εβδομάδα και μόνο κατάφερε να διασφαλίσει επένδυση περίπου 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων.
Το εν λόγω παραστράτημα ήταν στην προμήθεια του "οsechi", ενός παραδοσιακού ιαπωνικού πιάτου που καταναλώνεται κατά τη διάρκεια της Πρωτοχρονιάς. Το οsechi περιλαμβάνει πιάτα τα οποία είναι κομψά και πολύ δύσκολα στην προετοιμασία.
Δυστυχώς μερικοί καταναλωτές οι οποίοι πλήρωσαν έως και περίπου στα 100 ευρώ για την υπηρεσία, δεν έλαβαν το προϊόν στην ώρα τους, ενώ άλλοι το έλαβαν "στραπατσαρισμένο" και σε κάκιστη κατάσταση.
Οι καταναλωτές, αγανακτισμένοι, άρχισαν να ανεβάζουν φωτογραφίες του προϊόντος σε πολλές διαδικτυακές ιστοσελίδες, με αποτέλεσμα η εταιρία Groupon να γίνει... κατάπτυστη στη μακρινή χώρα μέσα σε μόλις λίγες μέρες.
Η Groupon αναγκάστηκε να επιστρέψει τα χρήματα στους αγοραστές με επιπλέον ένα κουπόνι αξίας περίπου 50 ευρώ.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα