Το Πείραμα της Φιλαδέλφειας και το Αντιτορπιλικό Λέων

leon-2

Το ''Project Rainbow''- Ο Αϊνστάιν, ο Τέσλα και ο Βαν Νιούμαν- Η θεωρία του ενοποιημένου πεδίου- Το πείραμα της Φιλαδέλφειας- Το πλοίο Λέων και οι μυστηριώδεις ιστορίες γι' αυτό

Μία από τις σπάνιες περιπτώσεις στην παγκόσμια ιστορία όπου εμπλέκονται κορυφαίοι επιστήμονες, υπερδυνάμεις (τουλάχιστον μία), πολιτικοί, στρατιωτικοί όλων των βαθμίδων, ερευνητές, συνωμοσιολόγοι- συνωμοσιολάγνοι, ο κινηματογράφος κλπ. είναι το λεγόμενο πείραμα της Φιλαδέλφειας. Και σαν κερασάκι στην τούρτα υπάρχει και η συμμετοχή της Ελλάδας, καθώς το πλοίο που χρησιμοποιήθηκε στο πείραμα δόθηκε το 1951 στη χώρα μας από τις Η.Π.Α. Ονομάστηκε Λέων και ως την απόσυρσή του το 1992 ήταν ενταγμένο στον στόλο του Πολεμικού Ναυτικού μας. Κάποιες παράξενες ιστορίες που ακούγονταν όλα αυτά τα χρόνια για το Α/Τ Λέων κάνουν ακόμα πιο ενδιαφέρουσα την όλη ιστορία.
Τι ήταν το ''Project Rainbow''

 Οι δύο παγκόσμιοι πόλεμοι δεν είχαν μόνο στρατιωτικές και πολιτικές πλευρές και προεκτάσεις. Υπήρχαν παράλληλα με τις μάχες στα μέτωπα και ''μάχες'' κορυφαίων επιστημόνων από τις αντιμαχόμενες πλευρές. Στις αρχές της δεκαετίας του 1930 το Πανεπιστήμιο του Σικάγου άρχισε να διεξαγάγει έρευνες για τη δυνατότητα της χρήσης του ηλεκτρισμού ώστε να γίνει κάτι αόρατο. Ο Alfred Bielek, ο οποίος ισχυρίστηκε ότι ήταν ένας από τους επιζήσαντες του ''πειράματος της Φιλαδέλφειας'' στο βιβλίο ''The Philadelphia Experiment and Other UFO Conspiracy'' του Μπρεντ Στάιγκερ, αναφέρει ότι μέλη της ομάδας του προγράμματος ήταν ο μεγάλος Σερβοαμερικανός επιστήμονας Νίκολα Τέσλα (1856-1943) και ο κοσμήτορας του Πανεπιστημίου Τζον Χάτσισον. Όπως ισχυρίζεται ο Bielek μολονότι ήταν μια ιδιωτική ερευνητική δραστηριότητα, από την αρχή υπήρχε χρηματοδότηση από το Πολεμικό Ναυτικό των Η.Π.Α. Το κέντρο της έρευνας μεταφέρθηκε αργότερα στην ανατολική ακτή των Η.Π.Α. και το 1940 η ομάδα με την πλήρη συμμετοχή πλέον του Νίκολα Τέσλα (ο οποίος ήταν στενός φίλος του Φ. Ρούσβελτ) εγκαταστάθηκε στο ναυπηγείο του Μπρούκλιν, το πρόγραμμα διαβαθμίστηκε με την ονομασία Project Rainbow. Ο Αϊνστάιν δεν έλαβε μέρος, ωστόσο όλη η εργασία και το πείραμα βασίστηκαν στην εφαρμογή της θεωρίας του Ενοποιημένου Πεδίου που παρουσίασε για πρώτη φορά επίσημα, το 1925-1927.

plo1
pl2


 Το Project Rainbow έμεινε περισσότερο γνωστό στην ιστορία ως το πείραμα της Φιλαδέλφειας. Πρώτος διευθυντής του ανέλαβε ο Νίκολα Τέσλα. Έλαβε οτιδήποτε του ήταν απαραίτητο για τη διενέργεια του πειράματος. Έτσι του δόθηκε ένα πλοίο, όπου το 1940 έγινε η πρώτη δοκιμασία της αορατότητας. Η δοκιμή χαρακτηρίστηκε απολύτως επιτυχημένη, καθώς το πλοίο που δεν είχε πλήρωμα έγινε εντελώς αόρατο. Ωστόσο. μετά την επίθεση των Ιαπώνων στο Περλ Χάρμπορ τον Δεκέμβριο του 1941 ,ο Τέσλα άρχισε να δέχεται πιέσεις για να υπάρξουν θεαματικότερα αποτελέσματα.

 Ο μεγάλος Σερβοαμερικανός επιστήμονας στο πρώτο πείραμα είχε χρησιμοποιήσει δύο μεγάλα πηνία (ηλεκτρομαγνήτες) τοποθετημένα σε κάθε κύτος του πλοίου. Τα πηνία ήταν ενεργοποιημένα σε μία ειδική ακολουθία και η μαγνητική τους δύναμη ήταν τόσο ισχυρή ώστε να παραμορφώνουν την ίδια τη βαρύτητα.

 Ο Τέσλα ανησύχησε όταν πληροφορήθηκε ότι το πείραμα αυτό θα πρέπει να γίνει σε πλοίο με πλήρωμα. Ενημέρωσε ότι οι επιστήμονες δεν είχαν καμία απολύτως ιδέα για το τι θα μπορούσε να συμβεί στο πλήρωμα του σκάφους. Ζήτησε από το Πολεμικό Ναυτικό των Η.Π.Α. να δώσει περισσότερο χρόνο στο Project Rainbow. Κάτι τέτοιο όμως δεν έγινε καθώς ο πόλεμος βρισκόταν σε εξέλιξη.
 Τον Μάρτιο του 1942 επιχειρήθηκε να γίνει αόρατο ένα πολεμικό σκάφος που χρησιμοποιήθηκε ως πειραματικό πλοίο. Η αποτυχία του πειράματος ήταν φαινομενική (ή καλύτερα σκόπιμη). Ο Τέσλα ισχυρίστηκε ότι το πείραμα απέτυχε και ότι πρέπει να εργαστεί πάνω σε άλλα σχέδια. Έτσι εγκατέλειψε το Project Rainbow. Δέκα μήνες αργότερα στις 7 Ιανουαρίου 1943 βρέθηκε νεκρός στο δωμάτιο του ξενοδοχείου του στη Νέα Υόρκη. Επίσημη αιτία του θανάτου του; Έμφραγμα του μυοκαρδίου.

 Διευθυντής του Project Rainbow ανέλαβε ένας άλλος διαπρεπής επιστήμονας ο Ουγγροαμερικάνος Τζον φον Νόιμαν (1903-1957) ένας από τους σημαντικότερους μαθηματικούς του 20ου αιώνα.
Η Θεωρία του Ενοποιημένου Πεδίου (Unified Field Theory)
 Μετά την παρουσίαση της θεωρίας της Σχετικότητας ο Αϊνστάιν ασχολήθηκε με την θεωρία του Ενοποιημένου Πεδίου, την οποία αναφέρει για πρώτη φορά το 1922.
 Στη φυσική ,πεδίο είναι μία περιοχή υπό την επίδραση κάποιας δύναμης όπως η βαρύτητα ή ο ηλεκτρομαγνητισμός.
 Ο Σκωτσέζος φυσικός James Clerk Maxwell στα μέσα του 19ου αιώνα δημιούργησε την πρώτη θεωρία πεδίων σχετικά με τον ηλεκτρομαγνητισμό.
 Μετά την επιτυχία της ειδικής θεωρίας της σχετικότητας που εφαρμόστηκε πειραματικά με την ατομική σχάση ο Αϊνστάιν στράφηκε στην αναζήτηση μιας ενιαίας βάσης της φυσικής, όπου θα μπορούσαν να συμπυκνωθούν οι θεμελιώδεις δυνάμεις του Σύμπαντος σε ένα ενιαίο πεδίο (ηλεκτρομαγνητικό και βαρυτικό). Αυτή η θεωρία δεν ολοκληρώθηκε ποτέ ,άλλωστε οι μελέτες του ατόμου εκείνη την εποχή βρίσκονταν σε πολύ πρώιμο στάδιο, καθώς μόνο τα πρωτόνια και τα ηλεκτρόνια ήταν τότε γνωστά από τα σωματίδια του πυρήνα του.

Η πορεία των πειραμάτων
 Αρχική επιδίωξη των επιστημόνων στις Η.Π.Α. ήταν να γίνουν τα αμερικανικά πολεμικά πλοία ''μαγνητικά αόρατα'' για να μην προσκρούουν στο μεταλλικό τους περίβλημα οι εχθρικές τορπίλες και νάρκες, καθώς εκείνη την εποχή οι φονικές τορπίλες των γερμανικών U- boat είχαν αποδεκατίσει τις αμερικανικές νηοπομπές που έστελναν στρατεύματα και πολεμοφόδια στην Ευρώπη. Στα σχετικά πειράματα ένας τεράστιος ηλεκτρομαγνήτης, ο οποίος φορτιζόταν από τις ηλεκτρογεννήτριες του σκάφους, άλλαζε τη συμπεριφορά του πλοίου παραπλανώντας τις τορπίλες. Τότε παρατηρήθηκε για πρώτη φορά η πρασινωπή ή γαλαζωπή ομίχλη που δημιουργείται από τον ιονισμό της ατμόσφαιρας από πανίσχυρα ηλεκτρομαγνητικά και άλλα πεδία. Αυτή η απόκοσμη ομίχλη αποτελεί από τότε το σήμα κατατεθέν των σχετικών μυστικών πειραμάτων και το πλέον χαρακτηριστικό οπτικό εφέ των ταινιών επιστημονικής φαντασίας που γυρίστηκαν γι' αυτά.
 Ο επόμενος στόχος των επιστημόνων ήταν να γίνουν τα πλοία αυτά ''αόρατα'' κι από τα εχθρικά ραντάρ (κάτι ανάλογο με την τεχνολογία Stealth). Για να επιτευχθεί αυτό έπρεπε να δημιουργηθεί ηλεκτρομαγνητικό πεδίο όχι μόνο στο νερό αλλά και στον αέρα. Η κατάληξη αυτής της σειράς πειραμάτων ήταν να εφαρμοστεί ένα σχέδιο εξαφάνισης ενός πλήρως επανδρωμένου πλοίου κάτι που θα αποτελούσε το τέλειο καμουφλάζ. ''Ένα είδος ηλεκτρονικού καμουφλάζ με τη δημιουργία πανίσχυρου ενεργειακού πεδίου που θα εξαφάνιζε ένα πολεμικό σκάφος από το ορατό φάσμα του φωτός'' (Γιώργος Στάμκος, ''ΜΥΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ'').

philaexperiment500
Philadelphia-Experiment-e1379636152734
MORRIS_K__JESSUP


USS Eldridge- Το πείραμα της Φιλαδέλφειας

 Το USS Eldridge (DE- 173) ήταν ένα πλοίο του Πολεμικού Ναυτικού των Η.Π.Α. που πήρε το όνομά του από τον υποπλοίαρχο John Eldridge Jr., ήρωα της εισβολής στις Νήσους του Σολομώντος (1903-1942). Κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία του Newark στο New Jersey των Η.Π.Α. στις αρχές του 1943.
 Η ιστορία του πειράματος της Φιλαδέλφειας ξεκινά τον Ιούλιο του 1943 όταν το USS Eldridge επενδύθηκε με εκατοντάδες τόνους πειραματικού ηλεκτρονικού εξοπλισμού. Αυτός σύμφωνα με μια πηγή περιλάμβανε δύο μεγάλες γεννήτριες των 75 KVA η καθεμία τοποθετημένες εκεί που θα υπήρχε ο πυργίσκος πυροβόλων όπλων, κατανέμοντας την ισχύ τους μέσω τεσσάρων μεγάλων μαγνητικών πηνίων τοποθετημένων στο κατάστρωμα, τρεις μεταδότες ραδιοκυμάτων ισχύος 2 MW ο καθένας, τρεις χιλιάδες σωλήνες ενισχυτή ισχύος που χρησιμοποιούνται για την οδήγηση των πηνίων των δύο γεννητριών, ειδικά κυκλώματα συγχρονισμού και πλήθος άλλων εξειδικευμένων υλικών που χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία μαζικών ηλεκτρομαγνητικών πεδίων, τα οποία όταν έχουν διαμορφωθεί σωστά θα είναι ικανά να κάμπτουν το φως και τα ραδιοκύματα γύρω από το πλοίο καθιστώντας το έτσι αόρατο στους εχθρούς.

 Στις 9:00 π.μ. της 22ας Ιουλίου 1943 η ισχύς των γεννητριών ενεργοποιήθηκε και τα μεγάλα ηλεκτρομαγνητικά πεδία άρχισαν να συσσωρεύονται. Μια πρασινωπή ομίχλη φάνηκε να περιβάλει αργά το USS Eldridge αποκρύβοντάς το από την κοινή θέα. Στη συνέχεια η ίδια ομίχλη λέγεται ότι είχε εξαφανιστεί και σα να πήρε το πλοίο μαζί της άφησε μόνο το νερό της θάλασσας εκεί όπου προηγουμένως είχε αγκυροβολήσει το USS Eldridge. Οι επιστήμονες και οι ανώτατοι στρατιωτικοί έμειναν έκπληκτοι από το επίτευγμά τους, καθώς το πλοίο και το πλήρωμά του ήταν αόρατο όχι μόνο από τα ραντάρ αλλά και από τους ανθρώπους. Όλα πήγαν κατ' ευχήν. Έτσι φαινόταν τουλάχιστον. Σε δεκαπέντε λεπτά διέταξαν τους άντρες του πληρώματος να κλείσουν τις γεννήτριες. Το USS Eldridge άρχισε να εμφανίζεται και πάλι. Όταν οι άντρες του πληρώματος βγήκαν στην ακτή έδειχναν αποπροσανατολισμένοι και υπέφεραν από ναυτίες.

Να σημειώσουμε ότι το πείραμα αυτό έγινε στο ναυπηγείο της Φιλαδέλφειας και στη θάλασσα ,σε πλήρη θέα από το πλοίο Merchant Marine SS Andrew Furuseth και άλλα πλοία παρατήρησης. Ένα από τα μέλη του πληρώματος του Andrew Furuseth, ο Carlos Allende, με μια σειρά από γράμματα στον Morris K. Jessup  τη δεκαετία του 1950, έφερε στο προσκήνιο τα γεγονότα που συνθέτουν το περίφημο Πείραμα της Φιλαδέλφειας.

Στο μεταξύ το πλήρωμα του USS Eldridge αντικαταστάθηκε και στις 28 Οκτωβρίου 1943, ώρα 17.15 έγινε η τελική δοκιμή. Πρώτα όμως είχε αλλάξει ο εξοπλισμός του πλοίου. Οι γεννήτριες ηλεκτρομαγνητικού πεδίου ενεργοποιήθηκαν ξανά και το Eldridge έγινε αόρατο. Μόνο ένα αχνό περίγραμμα της γάστρας παρέμεινε ορατό στο νερό. Αρχικά όλα φαίνονταν ότι πηγαίνουν μια χαρά. Σύντομα όμως, εμφανίστηκε μια γαλαζωπή ή πρασινωπή ομίχλη, μια αναλαμπή και το πλοίο όχι μόνο έγινε αόρατο αλλά εξαφανίστηκε τελείως!
Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, το USS Eldridge εμφανίστηκε το Norfolk της Βιρτζίνια, 350 χιλιόμετρα νοτιότερα. Το πλήρωμα του κατάλαβε ότι κάτι δεν πάει καλά και προσπάθησε να κλείσει τις γεννήτριες αλλά δεν τα κατάφερε. Κάποιοι πήδηξαν προς τη θάλασσα και εξαφανίστηκαν. Το USS Eldridge παρατηρήθηκε για αρκετά λεπτά στο Norfolk και έπειτα εξαφανίστηκε μυστηριωδώς από εκεί και εμφανίστηκε πάλι στο ναυπηγείο της Φιλαδέλφεια.
Εκτός από τα μέλη του πληρώματος που έλειπαν, οι υπόλοιποι είχαν σοβαρά προβλήματα υγείας. Κάποιοι τρελάθηκαν, ενώ πέντε από αυτούς είχαν «κολλήσει» στα μέταλλα του πλοίου!
Όσοι επέζησαν δεν ήταν ποτέ πια οι ίδιοι. Απορρίφθηκαν, ανεξάρτητα από την πνευματική τους κατάσταση ως «διανοητικά ανίκανοι» για την εκτέλεση καθηκόντων.
Έτσι, αυτό που ξεκίνησε ως ένα πείραμα ηλεκτρονικού καμουφλάζ, κατέληξε ως τυχαία τηλεμεταφορά ενός πλοίου με το πλήρωμά του εκατοντάδες μίλια μακριά και επάνοδός του στην αρχική τοποθεσία.

Το πείραμα γίνεται ευρύτερα γνωστό
Από τότε, το Πείραμα της Φιλαδέλφειας μάλλον ξεχάστηκε. Ήταν απλώς μια περιθωριακή ιστορία που ενδιέφερε ελάχιστους ερευνητές του ανεξήγητου. Από το 1955 όμως, με την έκδοση του βιβλίου του Morris K. Jessup “The Case for the UFO”, έγινε πασίγνωστο και θεωρείται ως μία από τις δημοφιλέστερες θεωρίες συνομωσίας στις Η.Π.Α. αλλά και σε όλο τον κόσμο.
Ο Jessup ήταν αστρονόμος, αστροφυσικός, μαθηματικός, ερευνητής και συγγραφέας, από τους πρώτους υποστηρικτές της θεωρίας των «αρχαίων αστροναυτών». Ο Jessup έλαβε μία πολύ παράξενη επιστολή από κάποιον που υπέγραφε ως Καρλ Μ. Άλεν ο οποίος έγραφε λεπτομέρειες για το Πείραμα της Φιλαδέλφειας και για τις παρενέργειες στο πλήρωμα του USS Eldridge.
«Οι μισοί από τους αξιωματικούς και το πλήρωμα του σκάφους είναι σήμερα τρελοί. Μερικοί ακόμα ξαναγίνονται αόρατοι αν δεν υποβληθούν σε ειδική επιστημονική θεραπεία». Οι παρενέργειες του πειράματος ήταν τρομακτικές για το πλήρωμα του Eldridge.Ορισμένοι κάηκαν μυστηριωδώς. «Καιγόντουσαν για 18 ολόκληρες μέρες», υποστήριζε ο Άλεν. Άλλοι εξαϋλώθηκαν κι εξαφανίστηκαν για πάντα κι άλλοι τρελάθηκαν.

maxresdefault-1-1
leon-2
LEON


Σε δεύτερο γράμμα του, ο Άλεν δήλωνε πρόθυμος να εξεταστεί με ορό της αλήθειας για να θυμηθεί περισσότερες λεπτομέρειες. Έκανε λόγο και για τους θαμώνες ενός μπαρ που είδαν άνδρες του Πολεμικού Ναυτικού των Η.Π.Α. να περνούν σε άυλη κατάσταση μέσα από τοίχους!
Ο Καρλ Μ. Άλεν όπως αναφέραμε, ήταν στην πραγματικότητα ο Κάρλος Μιγκουέλ Αλιέντε που ανήκε στο πλήρωμα του S.S. Andrew Furuseth και υπήρξε αυτόπτης μάρτυρας του πειράματος.
Ο Jessup άρχισε να ερευνά την υπόθεση «Philadelphia Experiment» ωστόσο συνάντησε πολλές δυσκολίες. Παράλληλα, δεν έβρισκε πρόθυμους εκδότες για τα βιβλία του. Στις 19 Απριλίου 1959, επικοινώνησε με τον Δόκτορα Manson Valentine και κανόνισε να συναντηθούν την επόμενη μέρα για να του ανακοινώσει μια σπουδαία ανακάλυψη γύρω από το πείραμα. Ωστόσο, στις 20 Απριλίου 1959, ο Μ.Κ. Jessup βρέθηκε νεκρός στο αυτοκίνητό του. Επίσημη εκδοχή; Αυτοκτονία με διοχέτευση «τοξικών καυσαερίων» στο εσωτερικό του αυτοκινήτου…
Η επίσημη αναφορά του Αμερικανικού Πολεμικού Ναυτικού

Το Αμερικανικό Πολεμικό Ναυτικό δέχεται ότι το USS Eldridge D.E. 173 έλαβε όντως μέρος σ’ ένα πείραμα κατά τη διάρκεια του οποίου το μεταλλικό σκαρί του τυλίχτηκε με καλώδια. Αυτή η διαδικασία λέγεται «απομαγνήτιση πλοίου» και γίνεται για να μην προσκρούσουν σ’ αυτό θαλάσσιες νάρκες. Με την απομαγνήτιση, το πλοίο γίνεται «αόρατο» για τις υποβρύχιες μαγνητικές νάρκες, εξακολουθεί όμως να είναι ορατό με τα μάτια ή τα ραντάρ. Η εξήγηση αυτή είναι όντως αληθοφανής ωστόσο ελάχιστοι ήταν αυτοί που την πίστεψαν.
Όπως ήταν αναμενόμενο, για το Πείραμα της Φιλαδέλφειας έχουν γραφτεί και ακουστεί εκατοντάδες θεωρίες. Πιθανές και απίθανες. Χρονομεταφορά, χρονοταξιδιώτες, εξωγήινοι κλπ. Το τι ακριβώς έγινε ίσως δεν μαθευτεί ποτέ.

Η Ελλάδα και το Πείραμα της Φιλαδέλφειας: «Α/Τ Λέων»
Και μέσα σ’ όλα αυτά, υπάρχει και «ελληνική εμπλοκή» στο Πείραμα της Φιλαδέλφειας. Το USS Eldridge παραχωρήθηκε το 1951 στη χώρα μας στα πλαίσια των προγραμμάτων στρατιωτικής βοήθειας Military Assistant Programs (M.A.P.). Μαζί του παραδόθηκαν και άλλα τρία «αδελφά» σκάφη της κλάσης Μπόστουικ. Το USS Eldridge «βαφτίστηκε» Α/Τ Λέων και τα υπόλοιπα Α/Τ Αετός, Α/Τ Πάνθηρ και Α/Τ Ιέραξ και ήταν γνωστά σαν τα τέσσερα «θηρία». Τα σκάφη αυτά έμειναν σε υπηρεσία ως το 1991-1992, οπότε παροπλίστηκαν. Ας δούμε τα παράξενα που συνέβαιναν με το Α/Τ Λέων.
Τα αμερικανικά αρχεία αναφέρουν ότι το εκτόπισμα του σκάφους όταν ανέλαβε δράση ήταν 1520 τόνοι ενώ τα ελληνικά, 1240 τόνοι. Ίσως 280 τόνοι να ήταν το βάρος το εξοπλισμού που χρησιμοποιήθηκε στο πείραμα. Ολόκληρη η ιστορία του USS Eldridge,με βάση τα επίσημα αρχεία, από τον Αύγουστο του 1943 ως τις 4 Ιανουαρίου 1944 ήταν πλαστή.
Για το Α/Τ Λέων, το Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό στην επίσημη ιστοσελίδα του αναφέρει ότι «πρόκειται για το πλοίο που οι λάτρεις των έργων επιστημονικής φαντασίας το θέλουν να παίρνει μέρος στο αποκαλούμενο «πείραμα της Philadelpheia (!) (τι τα θέλετε τα αγγλικά, αφού δεν τα μπορείτε…), ένα πείραμα που δεν έγινε μάλλον ποτέ αφού από πουθενά δεν τεκμηριώνεται κάτι τέτοιο αλλά και το ίδιο το πλοίο δεν είχε τις μυστηριώδεις ιδιότητες που θέλουν να του αποδίδουν» (την επόμενη φορά που θα κάνουν οι Αμερικανοί ανάλογο πείραμα θα σας καλέσουν…).
Μας ενημερώνει επίσης ότι το 1999 το πλοίο πουλήθηκε για SCARP (!). Βέβαια, το σωστό είναι scrap αλλά όταν είσαι scrapας, γράφεις το ΛΕΩΝ δύο φορές και παραλείπεις το ΑΕΤΟΣ (στο «λήμμα» ΛΕΩΝ).

Desmaterializacion-del-USS-Eldridge-e1333630715335
8_USSEldridgeDE173asHNSLeonD54c1960pixUSNavy


Πάντως, για το Α/Τ Λέων, ακούγονται πολλά. Ένας πολύ καλός φίλος μου, ο Μάνος, υπηρετούσε στο πλοίο «ΑΣΠΙΣ» λίγο πριν το ΛΕΩΝ παροπλιστεί. Από συναδέλφους του που υπηρετούσαν στο ΛΕΩΝ, είχε μάθει για καλώδια που δεν οδηγούσαν πουθενά, σφραγισμένα ερμητικά μέρη του πλοίου, σελίδες του ημερολογίου του πλοίου που έλειπαν, κραυγές που ακούγονταν και (υποτίθεται ότι) προέρχονταν από τους ναύτες του Eldridge που ενσωματώθηκαν στο κύτος του πλοίου. Το ΛΕΩΝ και τα υπόλοιπα «θηρία» ήταν τα 4 «ξιφιόπλοια» που έκαναν περιπολία στη θαλάσσια οριογραμμή με την Τουρκία από το Καστελόριζο στην Αλεξανδρούπολη και αντίστροφα.

Δεν είναι όμως μόνο ο αξιόπιστος φίλος μου που διηγείται όλα αυτά. Υπάρχουν και πολλοί ακόμα.
Κατά τη διάρκεια άσκησης στα νερά του Ιονίου τη δεκαετία του 1950, το ΛΕΩΝ εξαφανίστηκε για δύο μέρες. Έχουν αναφερθεί ανεξήγητες διακοπές ρεύματος και αποστολής ραδιοκυμάτων που σχετίζονται με ηλεκτρομαγνητικές ανωμαλίες. Στο σκάφος, υπήρχαν βάσεις στις οποίες φαίνεται ότι ήταν τοποθετημένα βαριά μηχανήματα τα οποία αφαιρέθηκαν στη συνέχεια.
Ανάμεσα στο πλήρωμα του πλοίου, κυκλοφορούσαν ιστορίες για «ναύτες-φαντάσματαα» όπως για τον «Μάικ τον δίοπο» που έθετε ξαφνικά τις σειρήνες σε λειτουργία μέσα στη νύχτα αναστατώνοντας το πλοίο… Ήταν όντως κάποιος από τα εξαφανισμένα μέλη του πληρώματος του USS Eldridge ή επρόκειτο για κακόγουστες φάρσες των παλαιών ναυτών προς τους νέους;
Το Α/Τ Λέων βγήκε από την ενεργό υπηρεσία στο Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό το 1992. Παροπλίστηκε οριστικά το 1996, στην Αμφιάλη, όπου διάφορα συνεργεία αφαιρούσαν προσεκτικά τα επιμέρους τμήματά του, με βάση ένα κατάλογο που είχε σταλεί από τις Η.Π.Α. και περιείχε 500.000 είδη!

Στις 11 Νοεμβρίου 1999, πουλήθηκε στην εταιρεία “V&J SCRAPMETAL TRADING L.T.D.”, με έδρα τον Πειραιά για αποσυναρμολόγηση και τεμαχισμό.
Για το πείραμα γυρίστηκαν δύο κινηματογραφικές ταινίες: “The Philadelphia Experiment” (1 και 2) που γνώρισαν μεγάλη επιτυχία.
Σίγουρα, χιλιάδες άτομα θα εξακολουθούν να ασχολούνται μ’ αυτό, ελπίζοντας ν’ ανακαλύψουν αυτό που κανείς δεν μπόρεσε μέχρι τώρα: την αλήθεια…


Πηγές: Γιώργος Στάμκος, «Μυστική Τεχνολογία», εκδόσεις ΑΓΝΩΣΤΟ 2008
και ξενόγλωσσα άρθρα στο διαδίκτυο.

ΣΧΟΛΙΑ (44)

Ανδρέας Καραγιάννης

Έχετε χάσει την μπάλα νομίζω. [...]

ΜΙΧΑΛΗΣ

Πολύ ενδιαφέρον το άρθρο. Παίρνω το θάρρος να προτείνω για τον Σεπτέμβριο ένα άρθρο για τον Άσα Τζένινγκς και την επιχείρηση σωτηρίας των προσφύγων στη Σμύρνη. Μια ιστορία άγνωστη στο πλατύ κοινό (αν και δεν θα έπρεπε) και σχετική με τη θεματολογία σας.

Μιχάλης Στούκας

Καλησπέρα...συνονόματε.Με μεγάλη μου χαρά θα γράψω για τον Αμερικανό πάστορα που έσωσε τουλάχιστον 300.000 Έλληνες πρόσφυγες από τη Σμύρνη! Ευχαριστώ πολύ για την υπόδειξη,Μ.Σ.

μακιςςς

Νομίζω ότι ως συνήθως στις θεωρίες συνωμοσίας απλώς χάνεται η μπάλα. Πρώτον δεν υπάρχει μέχρι σήμερα λειτουργική αποδεκτή θεωρία ενωποιημενου πεδίου. Παρότι είναι ζητούμενο στην κορυφή της θεωρητικής φυσικής. Οπότε πως εφαρμόζεται μια θεωρία που δεν υπάρχει; Δεύτερον ακόμα και να υπήρχε τέτοια θεωρία θα αφορούσε υποατομικά σωμάτια. Για να εφαρμοστεί μια τέτοια θεωρία σε μακροσκοπικά αντικείμενα όπως ένα πλοίο, θα έπρεπε να υπάρξει και δεύτερη θεωρία που να υπερβαίνει επαρκώς το κλασσικό / κβαντικό *φραγμα". Το φράγμα είναι φανταστικό μεν πρακτικά υπαρκτό δε. Άλλο να εκτρέψεις μια δέσμη φωτονίων και άλλο ένα συνεκτικό μακροσκοπικό σώμα. Πχ για να το πω παραστατικά, σε ένα ισχυρά καμπυλωμενο βαρυτικό πεδίο το ρολόι στο κεφάλι ενός ανθρώπου μπορεί να τρέχει πέντε φορές πιο γρήγορα από το ρολόι στα πόδια του. Πώς μπορεί ένας άνθρωπος να διαβεί ένα τέτοιο πεδίο χωρίς να διαλυθεί; Δεν υπάρχει θεωρία για τέτοιου είδους μικρομακροσκοπικες καταστάσεις. Δεν είναι καν φανερό αν έχουν νόημα. Τι θέλω να πω; Ότι πολύ πριν πάμε στις συνωμοσίες και στα μυστήρια, τους πολιτικούς και τα πολλά χρήματα, ίσως να έπρεπε να εξαιτασουμε τους βασικούς δομικούς ληθους του ισχυρισμού. Στέκουν έστω και λίγο;

Ιστορία

Υπηρέτησα στο Λέων την δεκαετία του 80. Για 8 μήνες. Εκτός από χώρους που είχαν κλειστούς δεν είδα και δεν άκουσα τίποτε άλλο περίεργο. Βέβαια οι ιστορίες γνωστές και τότε για το πλοίο, αλλά πέραν του να τις συζητούμε δεν είδαμε κάτι άλλο εκεινη την εποχή... Όμως ο καιρος πέρασε και τυχαία μετά από 20 χρόνια συναντησα εναν που υπηρετουσαμε μαζί εκεινη την εποχή. Είχε υποστεί 2 εμφράγματα στα 40α του ενώ ήταν αθλητής και δεν είχε τίποτε και μου ανέφερε και για έναν ακόμη που είχε πάθει καρκίνο του δέρματος και μάλιστα απεβιωσε . Με θορυβησαν τα περιστατικά αλλά με τον καιρό τα ξέχασα. Όμως μετά από 3 χρόνια περίπου παθαίνω και εγώ έμφραγμα χωρίς να έχω κάτι από πριν. Δεν ξέρω αν είναι τυχαία όλα αυτά τα περιστατικά ή σχετίζονται με το πλοιο.

η λογική σφήνα στο "πείραμα" της Φιλαδελφιας

Ένα ιονισμένο αέριο καμουφλάρει τέλεια, ως προς τα ραντάρ, οτιδήποτε βρίσκεται μέσα του. Είναι γνωστό από τη Φυσική ότι ισχυρά μαγνητικά πεδία ή ηλεκτροστατικά πεδία, μπορούν να εκτρέψουν ελάχιστα μια δέσμη φωτός ή ακόμα καλύτερα, ένα φωτόνιο από τη πορεία του. Είναι καθαρά θέμα συνδυασμού ηλεκτροδυναμικής και θεωρίας του ηλεκτρομαγνητισμού. Ωστόσο, το ηλεκτροστατικό πεδίο είναι από τη μία ιδιαίτερα ενεργοβόρο για καμουφλάζ οχήματος και από την άλλη εξαιρετικά επικίνδυνο. Η λύση είναι να χρησιμοποιηθεί το μαγνητικό πεδίο, το οποίο είναι λιγότερο «ατίθασο». Το όχημα της δοκιμής να είναι αεροπλάνο είτε πλοίο. Ένα καράβι φτιαγμένο από σίδηρο είναι το ιδανικό. Αυτό διότι ο σίδηρος ενισχύει το μαγνητικό πεδίο έως και 200 φορές.Έτσι, βάλανε ηλεκτρομαγνήτες πάνω σε ένα καράβι και μελετήσανε τις συνέπειες ενός ισχυρού σταθερού μαγνητικού πεδίου σε ένα πολεμικό πλοίο επανδρωμένο και εξοπλισμένο. Οτιδήποτε βρίσκεται ακίνητο εντός ομοιογενούς μαγνητικού πεδίου δεν δέχεται ιδιαίτερες επιρροές από αυτό. Κάτι όμως που κινείται, δέχεται από το μαγνητικό πεδίο μια Ηλεκτρεγερτική Δύναμη (ΗΕΔ). Πάνω στο φαινόμενο αυτό στηρίζονται οι ηλεκτρικές γεννήτριες. Η δύναμη αυτή αναγκάζει το κινούμενο σώμα να εμφανίσει τις ιδιότητες ηλεκτροστατικής φόρτισης. Με λίγα λόγια, κάθε τι κινούμενο στο σκάφος φορτιζόταν ηλεκτρικά απλά και μόνο επειδή κινούταν στο μαγνητικό πεδίο. Ο αέρας γύρω από το σκάφος δεχόταν αυτή τη δύναμη, με αποτέλεσμα να ιονιστεί ή να διεγερθούν οι δεσμοί των μορίων του και να εκπέμψουν πρασινωπή ακτινοβολία κατά την αποδιέγερση. «Γιατί πρασινωπή;», Διότι τόση ήταν η ισχύ του πεδίου, ώστε κάποια από τα μόρια του αέρα να μην ιονίζονται αλλά απλά να διεγείρονται. Περιγράφεται μία περιδίνηση της πρασινωπής ομίχλης και βουητό. Αυτό έχει σχέση με το γεγονός ότι το μαγνητικό πεδίο κινούνταν μαζί με το πλοίο και σε σχέση με τον ιονισμένο αέρα γύρω του. Έτσι το ίδιο φαινόμενο που προκαλεί τα «δινορεύματα» στους μετασχηματιστές της ΔΕΗ, το ίδιο προκάλεσε και τη περιδίνηση του αέρα. Το βουητό της ομίχλης έχει να κάνει με το συνεχές ρεύμα που τροφοδοτούσαν τους ηλεκτρομαγνήτες. Για να μετατραπεί το εναλλασσόμενο ρεύμα σε συνεχές απαιτείται ανόρθωση. Την εποχή εκείνη δεν είχαν ημιαγωγούς και τα όμορα ηλεκτρονικά ισχύος που έχουμε σήμερα, έτσι χρησιμοποιούσαν λυχνίες. Είναι οι γνωστές λάμπες που είχαν μέσα οι παλιές τηλεοράσεις. Αυτές οι λάμπες παρήγαγαν μη σταθερή ανόρθωση διότι έχουν ένα «θόρυβο λειτουργίας». Όχι φυσικά ηχητικό αλλά στη τάση εξόδου τους.

μακιςςς

Νομίζω ότι ως συνήθως στις θεωρίες συνωμοσίας απλώς χάνεται η μπάλα. Πρώτον δεν υπάρχει μέχρι σήμερα λειτουργική αποδεκτή θεωρία ενωποιημενου πεδίου. Παρότι είναι ζητούμενο στην κορυφή της θεωρητικής φυσικής. Οπότε πως εφαρμόζεται μια θεωρία που δεν υπάρχει; Δεύτερον ακόμα και να υπήρχε τέτοια θεωρία θα αφορούσε υποατομικά σωμάτια. Για να εφαρμοστεί μια τέτοια θεωρία σε μακροσκοπικά αντικείμενα όπως ένα πλοίο, θα έπρεπε να υπάρξει και δεύτερη θεωρία που να υπερβαίνει επαρκώς το κλασσικό / κβαντικό *φραγμα". Το φράγμα είναι φανταστικό μεν πρακτικά υπαρκτό δε. Άλλο να εκτρέψεις μια δέσμη φωτονίων και άλλο ένα συνεκτικό μακροσκοπικό σώμα. Πχ για να το πω παραστατικά, σε ένα ισχυρά καμπυλωμενο βαρυτικό πεδίο το ρολόι στο κεφάλι ενός ανθρώπου μπορεί να τρέχει πέντε φορές πιο γρήγορα από το ρολόι στα πόδια του. Πώς μπορεί ένας άνθρωπος να διαβεί ένα τέτοιο πεδίο χωρίς να διαλυθεί; Δεν υπάρχει θεωρία για τέτοιου είδους μικρομακροσκοπικες καταστάσεις. Δεν είναι καν φανερό αν έχουν νόημα. Τι θέλω να πω; Ότι πολύ πριν πάμε στις συνωμοσίες και στα μυστήρια, τους πολιτικούς και τα πολλά χρήματα, ίσως να έπρεπε να εξαιτασουμε τους βασικούς δομικούς ληθους του ισχυρισμού. Στέκουν έστω και λίγο;

μακιςςς

Νομίζω ότι αναφέρεστε γενικα σε ηλεκτρομαγνητικά φαινομενα, αλλά το υποτιθέμενο πείραμα της Φιλαδέλφειας αναφέρεται σε κάτι συγκεκριμένο έστω και φανταστικό, δηλαδή στη θεωρία ενοποιημένου πεδίου. Επίσης έχω κάποιους ενδιασμους ως προς το ότι ένα ιονισμένο νέφος κρύβει τα πάντα μέσα του. Πρώτον δεν ισχύει γενικα, μόνο υπό συνθήκες και δεύτερον το ότι κρύβει τι είναι μέσα του δεν σημαίνει ότι δεν είναι το ίδιο το νέφος στόχος ραντάρ.

BEO

Υπηρετησα στον πανθηρα λιγο πριν παροπλιστει Ειχα ακουσει και εγω ιστοριες για περιεργα γεγονοτα που συνεβαιναν στο λεων απο αλλους φανταρους Φυσικα δεν ξερω αν ηταν αποκυημα της φαντασιας τους λογω της φημης του πλοιου

Chris

Μου χουν αφηγηθεί κι εμένα περίεργα φαινόμενα ναύτες που υπηρέτησαν σε αυτό, αλλά δεν θα επεκταθω. Απλά θα ήθελα να πω για την στενοκεφαλια του Έλληνα. Το πλοίο έπρεπε να έχει γινει μουσείο με την απόσυρση του. Θα τράβαγε πολύ κόσμο...

Ιχθ

Επειδή πιστεύω ότι το άρθρο σας δικαίως μπορεί να θεωρηθεί ως σοβαρό, δεν θα έπρεπε να διερωτάται καν για την αν ισχύουν οι βλακώδεις ιστορίες των φαντάρων, που όλοι ακούγαμε στο στρατό.

ΧΝ

Ο αδερφος μου υπηρετησε στο θρυλικο αυτο πλοιο για 2 χρονια αφου τελειωσε την ΣΜΥΝ το 1989. Μου ανεφερε οτι υπηρχαν παντα περιεργα φαινομενα ,καθως και σε ασχετες στιγμες ακουγονταν κραυγες.Υπηρχαν οντως μερη του πλοιου σφραγισμενα.

Ε.ΣΥ

Ο Σώρρας ενεπλάκει σε αυτό με τεχνολογία

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

alwsi_tripolitsa_arthro

Η στρατηγική σημασία της Τριπολιτσάς – Οι αρχές της πολιορκίας και οι μάχες γύρω από την πόλη – Η άλωση της Τριπολιτσάς και η μεγάλη σφαγή Οθωμανών και Εβραίων κατοίκων της – Ο αντίκτυπος των σφαγών και οι απόψεις Τούρκων ιστορικών.

23
xeimwniazei_arthro

«Χειμωνιάζει και η Αθήνα μας –η κοσμική Αθήνα μας- ξαναγυρίζει και πάλι στις παληές της συνήθειες… Πάνε τελείωσαν τα ψέμματα. Ο κρυφτούλης πούπαιζε ο ήλιος με τη βροχή τελειώνει κι’ αυτός. Μα μαζί με την αλλαγή του καιρού μας ήρθαν και η αλλαγές της ζωής μας…

blaxoi_arthro

Οι Κουτσόβλαχοι- Το ''Κουτσοβλαχικό ζήτημα'' κατά τον 19ο αιώνα- Οι ''ρουμανίζοντες'' και η πολιτική του Ελευθέριου Βενιζέλου απέναντι στη Ρουμανία- Ο Αλκιβιάδης Διαμάντης και το εφήμερο κρατίδιο της Πίνδου(1917)

24
panelladikes-eksetaseis-2012-7-600x334

Οι πανελλαδικές εξετάσεις- Το… ιστορικό θέμα της Έκθεσης στις «Γενικές Εξετάσεις» του 1985 – Οι αντιδράσεις και οι λόγοι της μεγάλης αποτυχίας των υποψηφίων – Υπάρχει πραγματικά λεξιπενία στη νέα γενιά;

3