Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Φωτογραφίες: Ο ιαπωνικός σιδηροδρομικός σταθμός που χτίστηκε γύρω από δέντρο 700 ετών
Φωτογραφίες: Ο ιαπωνικός σιδηροδρομικός σταθμός που χτίστηκε γύρω από δέντρο 700 ετών
Ο σταθμός άνοιξε το 1910, κι εκείνη την εποχή το καμφορόδεντρο ήταν δίπλα στον σταθμό. Το αστικό τοπίο δεν άλλαξε για άλλα 60 χρόνια
Στα βόρεια προάστια της Οζάκα, στην Ιαπωνία, υπάρχει ένας παράξενος σταθμός τραίνου. Ο σταθμός Kayashima έχει ένα τετράγωνο άνοιγμα στον οροφή της υπερυψωμένης πλατφόρμας του, από το οποίο ξεμυτίζει ένα γιγαντιαίο δέντρο.
Αυτό το καμφορόδεντρο είναι πιο γηραιό από όσο μπορούν να πιστοποιήσουν οι γραπτές πηγές, αλλά οι ειδικοί πιστεύουν ότι είναι περίπου 700 ετών.
Ο σταθμός άνοιξε το 1910, κι εκείνη την εποχή το καμφορόδεντρο ήταν δίπλα στον σταθμό. Το αστικό τοπίο δεν άλλαξε για άλλα 60 χρόνια. Η αύξηση όμως το πληθυσμού απαίτησε την επέκταση του σταθμού, η οποία και πήρε έγκριση το 1972. Και απαιτούσε το κόψιμο του δέντρου.
Αυτό το καμφορόδεντρο είναι πιο γηραιό από όσο μπορούν να πιστοποιήσουν οι γραπτές πηγές, αλλά οι ειδικοί πιστεύουν ότι είναι περίπου 700 ετών.
Ο σταθμός άνοιξε το 1910, κι εκείνη την εποχή το καμφορόδεντρο ήταν δίπλα στον σταθμό. Το αστικό τοπίο δεν άλλαξε για άλλα 60 χρόνια. Η αύξηση όμως το πληθυσμού απαίτησε την επέκταση του σταθμού, η οποία και πήρε έγκριση το 1972. Και απαιτούσε το κόψιμο του δέντρου.
Στην Ιαπωνία, όμως, οι θεότητες - και οι δεισιδαιμονίες - δεν πεθαίνουν. Για καιρό πολύ, το καμφορόδεντρο συνδεόταν με μια τοπική θεότητα και τον βωμό της. Όταν έπεσε στην αντίληψη των ντόπιων τι σχεδίαζαν οι αρχές, να κόψουν το δέντρο δηλαδή, σηκώθηκε οργή μεγάλη. Πήραν κι έδωσαν οι ιστορίες για το ότι το δέντρο οργίστηκε και ότι θα συμβούν ατυχίες σε όποιον αποπειραθεί να το κόψει. Κάποιος που έκοψε ένα κλαδί του δέντρου ανέβασε υψηλό πυρετό. Άλλοι είδαν ένα άσπρο φίδι τυλιγμένο στον κορμό του καμφορόδεντρου.
Κι οι επίσημοι; Τι μπορούσαν πλέον να κάνουν; Συμφώνησαν να διατηρήσουν το καμφορόδεντρο και να το ενσωματώσουν στον σχεδιασμό της καινούργιας υπερυψωμένης πλατφόρμας του σταθμού. Οι εργασίες άρχισαν το 1973 και ολοκληρώθηκαν το 1980. Ο εκσυγχρονισμένος σταθμός Kayashima περικλείει ακόμη και το κάτω μέρος του δέντρου και τον μικρό βωμό, μας πληροφορεί το Colossal.
Το σύγχρονο βαδίζει, πια, χέρι- χέρι με την παράδοση.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα