Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Λ' Ορέν Σκοτ: Φταίει ο Τζάγκερ για την αυτοκτονία της ερωμένης του;
Λ' Ορέν Σκοτ: Φταίει ο Τζάγκερ για την αυτοκτονία της ερωμένης του;
Αιφνιδιασμένος και σε κατάσταση σοκ από τον χαμό τής επί 14 χρόνια αγαπημένης του, ο ηγέτης των θρυλικών Rolling Stones δηλώνει ότι δεν έχασε απλώς μια ερωμένη, αλλά και την καλύτερή του φίλη. Ωστόσο, η αυτοκτονία της Λ' Ορέν Σκοτ αποτελεί γρίφο,η λύση του οποίου ίσως δεν βρίσκεται μόνο στα 5,5 εκατ. ευρώ των χρεών της
Με ένα φίνο μαύρο μεταξωτό φουλάρι απαγχονίστηκε η Λ' Ορέν Σκοτ, ήσυχα, προγραμματισμένα και, κυρίως, με στυλ. Κάθε αυτοκτονία είναι μια τραγωδία, ένα έγκλημα, ίσως μια πράξη παραίτησης και δειλίας, όλα αυτά όμως δεν απαγορεύουν απαραιτήτως στον εκάστοτε αυτόχειρα να εγκαταλείψει τα εγκόσμια με κομψότητα και χάρη. Για τη 47χρονη Λ' Ορέν, προφανώς, η φινέτσα ήταν τρόπος ζωής και δεν θα μπορούσε παρά να είναι και τρόπος θανάτου.
Μια ευαίσθητη και δημιουργική ψυχή, παγιδευμένη σε ένα ατελείωτο δίμετρο κορμί αλλά και σε ρόλους που την υπερέβαιναν, η Λ' Ορέν αρνήθηκε να αντιμετωπίσει τις συνέπειες των επιλογών της, όπως αρνήθηκε μια ενδεχόμενη διάσωση, ένα «bail-out», όπως θα έλεγαν οι τραπεζίτες, από τον εραστή της, τον Μικ Τζάγκερ. Απλώς προτίμησε την αυτοκτονία από την ταπείνωση. Βέβαια, η Λ' Ορέν ήταν κάτι περισσότερο από ικανή να δει την κατάρρευση να έρχεται προς το μέρος της καλπάζοντας, εφόσον άφηνε τα χρέη της να πολλαπλασιάζονται επί χρόνια. Ανήμπορη ή υπερβολικά υπερήφανη να παραδεχτεί την αποτυχία της, η Λ' Ορέν έκανε το αντίθετο απ’ ό,τι θα χρειαζόταν για να αποφύγει την οικονομική καταστροφή: συνέχιζε κανονικά τον πολυδάπανο, βασιλικό της βίο, συντηρώντας με κάθε τρόπο τον έξωθεν προσωπικό της μύθο ως σχεδιάστριας μόδας, celebrity και, οπωσδήποτε, μόνιμης συντρόφου του αρχέτυπου ροκ σταρ, του σερ Μικ Τζάγκερ. «Η πολυτέλεια είναι τρόπος σκέψης» ήταν η φιλοσοφία ζωής της, τα 5,5 εκατ. ευρώ όμως των χρεών της αποδείχτηκαν τελικά μια συνταγή με εγγυημένη επιτυχία για τον προσωπικό της όλεθρο.
Ο οίκος υψηλής ραπτικής που είχε δημιουργήσει κέρδιζε όλο και περισσότερες Χολιγουντιανές σταρ που εμπιστεύονταν την καλαισθησία και το στυλ της Λ' Ορέν Σκοτ. Ανάμεσα στις υπέρλαμπρες πελάτισσές της συναντά κανείς τη Μισέλ Ομπάμα, την Οπρα Γουίνφρι, τη Μαντόνα, τη Νικόλ Κίντμαν και την Τζένιφερ Λόρενς, ενώ λέγεται ότι είχε προσυμφωνήσει με την Αντζελίνα Τζολί για να σχεδιάσει το νυφικό της.
Μια ευαίσθητη και δημιουργική ψυχή, παγιδευμένη σε ένα ατελείωτο δίμετρο κορμί αλλά και σε ρόλους που την υπερέβαιναν, η Λ' Ορέν αρνήθηκε να αντιμετωπίσει τις συνέπειες των επιλογών της, όπως αρνήθηκε μια ενδεχόμενη διάσωση, ένα «bail-out», όπως θα έλεγαν οι τραπεζίτες, από τον εραστή της, τον Μικ Τζάγκερ. Απλώς προτίμησε την αυτοκτονία από την ταπείνωση. Βέβαια, η Λ' Ορέν ήταν κάτι περισσότερο από ικανή να δει την κατάρρευση να έρχεται προς το μέρος της καλπάζοντας, εφόσον άφηνε τα χρέη της να πολλαπλασιάζονται επί χρόνια. Ανήμπορη ή υπερβολικά υπερήφανη να παραδεχτεί την αποτυχία της, η Λ' Ορέν έκανε το αντίθετο απ’ ό,τι θα χρειαζόταν για να αποφύγει την οικονομική καταστροφή: συνέχιζε κανονικά τον πολυδάπανο, βασιλικό της βίο, συντηρώντας με κάθε τρόπο τον έξωθεν προσωπικό της μύθο ως σχεδιάστριας μόδας, celebrity και, οπωσδήποτε, μόνιμης συντρόφου του αρχέτυπου ροκ σταρ, του σερ Μικ Τζάγκερ. «Η πολυτέλεια είναι τρόπος σκέψης» ήταν η φιλοσοφία ζωής της, τα 5,5 εκατ. ευρώ όμως των χρεών της αποδείχτηκαν τελικά μια συνταγή με εγγυημένη επιτυχία για τον προσωπικό της όλεθρο.
Ο οίκος υψηλής ραπτικής που είχε δημιουργήσει κέρδιζε όλο και περισσότερες Χολιγουντιανές σταρ που εμπιστεύονταν την καλαισθησία και το στυλ της Λ' Ορέν Σκοτ. Ανάμεσα στις υπέρλαμπρες πελάτισσές της συναντά κανείς τη Μισέλ Ομπάμα, την Οπρα Γουίνφρι, τη Μαντόνα, τη Νικόλ Κίντμαν και την Τζένιφερ Λόρενς, ενώ λέγεται ότι είχε προσυμφωνήσει με την Αντζελίνα Τζολί για να σχεδιάσει το νυφικό της.
Ωστόσο, όσο καλά κι αν πήγαινε στον κόσμο των διασημοτήτων, ο οίκος της Λ' Ορέν Σκοτ είχε μέτριες επιδόσεις στο καθαυτό πρετ-α-πορτέ και, εν πάση περιπτώσει, τα κέρδη από τις πωλήσεις των κολεξιόν της δεν επαρκούσαν για να καλύψουν τις προδιαγραφές χλιδής που είχε ορίσει για τον βίο της. Πιθανώς, προσπαθώντας να σταθεί στο ύψος τού -κατά τα άλλα σημαντικά πιο μικρόσωμου από την ίδια- Μικ Τζάγκερ, η Λ' Ορέν είχε αγοράσει το διαμέρισμα στο οποίο τελικά βρέθηκε νεκρή αντί 4 εκατ. ευρώ το 2010. Το συγκρότημα στο οποίο ανήκει είναι τόσο πολυτελές ώστε κάθε ένοικος διαθέτει προσωπικό ανελκυστήρα ώστε να ανεβαίνει στο σπίτι του μαζί με το αυτοκίνητό του. Ενδεικτικό του πόσο ξεχωριστό είναι το οίκημα στο οποίο διέμενε είναι ότι γείτονες της Λ' Ορέν ήταν η Νικόλ Κίντμαν και ο Ντομένικο Ντόλτσε, του οίκου Dolce & Gabbana.
Ο ρόλος του Μικ Τζάγκερ, η ακούσια συμβολή του στον χαμό της συντρόφου του, είναι, φυσικά, η πιο σημαντική παράμετρος της τραγικής υπόθεσης, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τα media. Η Λ' Ορέν δεν άφησε κανένα σημείωμα και η μόνη προειδοποίηση για το τι σχεδίαζε να κάνει ήταν απλώς ένα τηλεφώνημα της τελευταίας στιγμής στην ιδιαιτέρα της. Δημοσιογράφοι, βιογράφοι και τέλος πάντων όλοι όσοι θεωρούν ότι γνωρίζουν αρκετά καλά τον κολασμένα έκλυτο βίο των Stones και του Τζάγκερ συγκλίνουν στην άποψη ότι η Λ' Ορέν είχε καταφέρει να τιθασεύσει τον δαίμονα Μικ, να τον πείσει ότι στο πρόσωπό της -και στο θεόρατο ύψος της, του 1,90 μ. - είχε βρει τον καλύτερο λόγο για να μετριάσει την καρδιοκατακτητική του μανία. Βέβαια, η μονογαμία και ένας άνθρωπος σαν τον Τζάγκερ είναι έννοιες που αλληλοαποκλείονται, η Λ' Ορέν όμως στάθηκε υπεράνω των εκάστοτε απιστιών που αποτελούν, άλλωστε, βασικό συστατικό της συμπεριφοράς ενός αυθεντικού ροκ σταρ.
Το γεγονός ότι δεν του ζήτησε οικονομική βοήθεια, παρόλο που είχε αρχίσει να εξετάζει σοβαρά ακόμη και το ενδεχόμενο της αυτοκτονίας, δείχνει ξεκάθαρα ότι η ίδια μάλλον θα προτιμούσε να έχει με τον Τζάγκερ ένα παιδί παρά μια δανειακή σύμβαση. Εξάλλου, το ιλιγγιωδώς ακριβό σπίτι που είχαν αγοράσει μαζί στο Λονδίνο είχε ανακαινιστεί και αναδιαρρυθμιστεί κατά τέτοιο τρόπο ώστε να περιλαμβάνει παιδικό δωμάτιο, χώρο για τη διαμονή της νταντάς κ.λπ. Ο δε Μικ Τζάγκερ λέγεται ότι είχε υποβληθεί σε ειδική αγωγή προκειμένου να ενισχυθεί το εξασθενημένο του σπέρμα ώστε να γονιμοποιήσει τη Λ' Ορέν, κάτι που τελικώς ουδέποτε συνέβη - μάλλον προς μεγάλη απογοήτευση της πανύψηλης Αμερικανίδας, πάλαι ποτέ μούσας μερικών εκ των κορυφαίων φωτογράφων του κόσμου. Διότι η 47χρονη γυναίκα υπήρξε διάσημο και περιζήτητο μοντέλο προτού καν κλείσει τα 20 της χρόνια - κυρίως για τα μακριά, καλλίγραμμα πόδια της.
Οταν άκουσε τη συμβουλή του Μπρους Γουέμπερ να αναζητήσει την τύχη της στο Παρίσι, η Λ' Ορέν ήταν 17 ετών, ονομαζόταν Λουέν Μπάμπρο και στα γαλλικά δεν ήξερε να πει ούτε «οh la-la!». Καθώς όμως ο κόσμος της μόδας δεν είχε ξαναδεί ποτέ γυναικεία πόδια μήκους 107 εκατοστών, η καριέρα της εκτοξεύτηκε. Παρ’ όλ’ αυτά, το μόντελινγκ δεν εξάντλησε τις φιλοδοξίες της κι έτσι επέστρεψε στις ΗΠΑ, άλλαξε προσανατολισμό θέλοντας να εκμεταλλευτεί το γούστο και την ικανότητά της να δημιουργεί τα δικά της ενδύματα -κάτι στο οποίο εκπαιδεύτηκε από μικρή, καθώς μεταποιούσε τα ρούχα που της έπεφταν κοντά, δηλαδή όλα-, έγινε επιτυχημένη στυλίστρια για χολιγουντιανά σουξέ όπως «Η συμμορία των 13» με τον Τζορτζ Κλούνεϊ, τον Μπραντ Πιτ κ.ά. και ίδρυσε τον δικό της οίκο μόδας. Κάπως έτσι, το υιοθετημένο κορίτσι από τον ομφαλό της πιο φανατικά πουριτανικής, επαρχιώτικης Αμερικής, της Γιούτα, πίστεψε ότι είχε κατακτήσει την crème de la crème της υψηλής ραπτικής, όπως και τον έρωτα δίπλα στον βετεράνο του «sex, drugs & rock ‘n’ roll», Μικ Τζάγκερ. Οπως αποδείχτηκε, η Λ' Ορέν Σκοτ δεν έκανε τίποτε άλλο από το να ακολουθεί σταθερά τον δρόμο της αυτοκαταστροφής.
Δίπλα στον προπάππο του ροκ
Η Λ' Ορέν Σκοτ ουδέποτε θέλησε να παρουσιαστεί ως κάτι άλλο εκτός από μια αυτόφωτη, ανεξάρτητη προσωπικότητα, μια γυναίκα που δεν ήθελε τίποτα από τον υπερ-διάσημο σύντροφό της εκτός από τα αισθήματά του. Ωστόσο, κατά μiα τραγική ειρωνεία, ο θάνατός της γνωστοποιήθηκε σε όλο τον πλανήτη με άμεση αναφορά στον ηγέτη των Rolling Stones: «Το πρωί της Δευτέρας αυτοκτόνησε στο διαμέρισμά της στο Μανχάταν η επί 14 χρόνια ερωμένη του Μικ Τζάγκερ». Οπως ήταν φυσικό, τα ΜΜΕ άρχισαν τις απόπειρες να συνδέσουν την αυτοκτονία της Λ' Ορέν με τη διαβόητη ερωτική λαιμαργία του Τζάγκερ, απαριθμώντας τους πιο γνωστούς από τους δεσμούς του με γυναίκες που ήταν ή έγιναν διάσημες λόγω Μικ. Και, όντως, κάποιες από αυτές είχαν προσπαθήσει να αυτοκτονήσουν - μολονότι ούτε η Μαριάν Φέιθφουλ ούτε η Κρίσι Σρίμπτον πριν από αρκετές δεκαετίες είχαν καταφέρει να φτάσουν ως το τέλος κάνοντας στον εαυτό τους ό,τι έκανε η Λ' Ορέν Σκοτ.Ο ρόλος του Μικ Τζάγκερ, η ακούσια συμβολή του στον χαμό της συντρόφου του, είναι, φυσικά, η πιο σημαντική παράμετρος της τραγικής υπόθεσης, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τα media. Η Λ' Ορέν δεν άφησε κανένα σημείωμα και η μόνη προειδοποίηση για το τι σχεδίαζε να κάνει ήταν απλώς ένα τηλεφώνημα της τελευταίας στιγμής στην ιδιαιτέρα της. Δημοσιογράφοι, βιογράφοι και τέλος πάντων όλοι όσοι θεωρούν ότι γνωρίζουν αρκετά καλά τον κολασμένα έκλυτο βίο των Stones και του Τζάγκερ συγκλίνουν στην άποψη ότι η Λ' Ορέν είχε καταφέρει να τιθασεύσει τον δαίμονα Μικ, να τον πείσει ότι στο πρόσωπό της -και στο θεόρατο ύψος της, του 1,90 μ. - είχε βρει τον καλύτερο λόγο για να μετριάσει την καρδιοκατακτητική του μανία. Βέβαια, η μονογαμία και ένας άνθρωπος σαν τον Τζάγκερ είναι έννοιες που αλληλοαποκλείονται, η Λ' Ορέν όμως στάθηκε υπεράνω των εκάστοτε απιστιών που αποτελούν, άλλωστε, βασικό συστατικό της συμπεριφοράς ενός αυθεντικού ροκ σταρ.
Το παιδί που δεν ήρθε
Οταν γνωρίστηκαν το 2001 κατά τη διάρκεια μιας φωτογράφησης των Stones στο Παρίσι, ο Μικ ήταν 58 ετών και η Λ' Ορέν 36. Από την πρώτη στιγμή φάνηκε ότι οι δυο τους δεν επρόκειτο να έχουν μια περιστασιακή σχέση, παρά το βεβαρημένο παρελθόν του Τζάγκερ με τις εκατοντάδες ανώνυμες θαυμάστριες και τις δεκάδες επώνυμες ερωμένες, στις οποίες συγκαταλέγονται σχεδόν άπασες: από την Μπριζίτ Μπαρντό ως την Κάρλα Μπρούνι και την Αντζελίνα Τζολί. Οπως σημειώνει ο Τζάγκερ στο σύντομο μήνυμά του για τον θάνατό της, η Λ' Ορέν, εκτός από μια γυναίκα που γέμιζε με τα πληθωρικά της κάλλη το κρεβάτι του, ήταν επίσης η καλύτερή του φίλη, μια σαγηνευτική προσωπικότητα, την οποία μπορούσε να εμπιστευτεί. Ο Τζάγκερ έχει επτά παιδιά από τέσσερις διαφορετικές γυναίκες, τέσσερα εγγόνια και σύντομα πρόκειται να γίνει προπάππος. Οι σχέσεις του με την Μπιάνκα και την Τζέρι Χολ υπήρξαν θυελλώδεις, κάτι που συνήθως ίσχυε και για τους χωρισμούς του, κυρίως με την πρώτη. Οι δικηγόροι του Τζάγκερ πανηγύριζαν όταν κατάφεραν να περιορίσουν την αποζημίωση που διεκδικούσε η Μπιάνκα στο 1,5 εκατ. ευρώ. Η Λ' Ορέν, όμως, δεν εποφθαλμιούσε την περιουσία του Τζάγκερ, όσο μεγάλη κι αν είναι.Το γεγονός ότι δεν του ζήτησε οικονομική βοήθεια, παρόλο που είχε αρχίσει να εξετάζει σοβαρά ακόμη και το ενδεχόμενο της αυτοκτονίας, δείχνει ξεκάθαρα ότι η ίδια μάλλον θα προτιμούσε να έχει με τον Τζάγκερ ένα παιδί παρά μια δανειακή σύμβαση. Εξάλλου, το ιλιγγιωδώς ακριβό σπίτι που είχαν αγοράσει μαζί στο Λονδίνο είχε ανακαινιστεί και αναδιαρρυθμιστεί κατά τέτοιο τρόπο ώστε να περιλαμβάνει παιδικό δωμάτιο, χώρο για τη διαμονή της νταντάς κ.λπ. Ο δε Μικ Τζάγκερ λέγεται ότι είχε υποβληθεί σε ειδική αγωγή προκειμένου να ενισχυθεί το εξασθενημένο του σπέρμα ώστε να γονιμοποιήσει τη Λ' Ορέν, κάτι που τελικώς ουδέποτε συνέβη - μάλλον προς μεγάλη απογοήτευση της πανύψηλης Αμερικανίδας, πάλαι ποτέ μούσας μερικών εκ των κορυφαίων φωτογράφων του κόσμου. Διότι η 47χρονη γυναίκα υπήρξε διάσημο και περιζήτητο μοντέλο προτού καν κλείσει τα 20 της χρόνια - κυρίως για τα μακριά, καλλίγραμμα πόδια της.
Οταν άκουσε τη συμβουλή του Μπρους Γουέμπερ να αναζητήσει την τύχη της στο Παρίσι, η Λ' Ορέν ήταν 17 ετών, ονομαζόταν Λουέν Μπάμπρο και στα γαλλικά δεν ήξερε να πει ούτε «οh la-la!». Καθώς όμως ο κόσμος της μόδας δεν είχε ξαναδεί ποτέ γυναικεία πόδια μήκους 107 εκατοστών, η καριέρα της εκτοξεύτηκε. Παρ’ όλ’ αυτά, το μόντελινγκ δεν εξάντλησε τις φιλοδοξίες της κι έτσι επέστρεψε στις ΗΠΑ, άλλαξε προσανατολισμό θέλοντας να εκμεταλλευτεί το γούστο και την ικανότητά της να δημιουργεί τα δικά της ενδύματα -κάτι στο οποίο εκπαιδεύτηκε από μικρή, καθώς μεταποιούσε τα ρούχα που της έπεφταν κοντά, δηλαδή όλα-, έγινε επιτυχημένη στυλίστρια για χολιγουντιανά σουξέ όπως «Η συμμορία των 13» με τον Τζορτζ Κλούνεϊ, τον Μπραντ Πιτ κ.ά. και ίδρυσε τον δικό της οίκο μόδας. Κάπως έτσι, το υιοθετημένο κορίτσι από τον ομφαλό της πιο φανατικά πουριτανικής, επαρχιώτικης Αμερικής, της Γιούτα, πίστεψε ότι είχε κατακτήσει την crème de la crème της υψηλής ραπτικής, όπως και τον έρωτα δίπλα στον βετεράνο του «sex, drugs & rock ‘n’ roll», Μικ Τζάγκερ. Οπως αποδείχτηκε, η Λ' Ορέν Σκοτ δεν έκανε τίποτε άλλο από το να ακολουθεί σταθερά τον δρόμο της αυτοκαταστροφής.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα