Νάντια Μπουλέ: «Έχω χωρίσει για τη δουλειά»

Νάντια Μπουλέ: «Έχω χωρίσει για τη δουλειά»

Απενοχοποιημένη σε σχεση με το παρελθόν της, κανει απολογισμό της προσωπικής της ζωής, χωρις να μετανιώνει για τίποτα. Και επιτέλους! ένα κορίτσι που δεν ονειρεύεται το γάμο

Νάντια Μπουλέ: «Έχω χωρίσει για τη δουλειά»
Νάντια Μπουλέ: «Έχω χωρίσει για τη δουλειά»
Είναι δύσκολο να αποστασιοποιηθείς από το ρόλο του ραδιοφωνικού παρτενέρ της Νάντιας Μπουλέ, αφού καθημερινά ξοδεύουμε τέσσερις ώρες ο ένας δίπλα στο μικρόφωνο του άλλου, στον Easy 97,2. Εύκολο, ωστόσο, να μπεις στο κοστούμι του δικηγόρου του διαβόλου, κάνοντάς της συνεχώς αντίλογο. Δεν εκνευρίζεται συχνά, απλώς κοκκινίζει και τα μάτια της πετάνε αόρατες σπίθες, δεν χάνει την υπομονή της, δεν σπαταλάει τη φωνή της σε άσκοπες νευρικές κορόνες. Είναι καλή φίλη, μορφωμένο παιδί και δυστυχώς την ακολουθεί η λανθασμένη εικόνα του παγερού πλάσματος, που κλείνει σαν στρείδι. Αυτό το τελευταίο, απόρροια της δημοσιοποίησης της προσωπικής της ζωής. Πάνω απ’ όλα, όμως, στρατιώτης στη δουλειά της. Πρόβες, χορός, φωνητική, μαθήματα υποκριτικής. Στις 4 Οκτωβρίου, στο Μέγαρο Μουσικής, θα φορέσει τη μεταξωτή ρόμπα και τις ζαρτιέρες της, υποδυόμενη τη Fraulein Kost στο μιούζικαλ Cabaret, σε σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Ρήγου. «Όταν το ανακοίνωσα στον μπαμπά μου, το μόνο που μου επισήμανε ήταν να μάθω τα ονόματα των συγγραφέων του έργου, μην τυχόν και γίνω ρεζίλι στις συνεντεύξεις» λέει γελώντας στο People.

Γιατί δεν επιλέγει, επιτέλους, στα 29 της, τι θέλει να κάνει στη ζωή της; Τηλεόραση, μιούζικαλ, τραγούδι; «Έχω απενοχοποιήσει τελείως το συναίσθημα του να απολογείσαι για το τι θέλεις να κάνεις ή να βάζεις μια σφραγίδα, την οποία δεν μπορείς να αλλάξεις. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει κάποιος να αποφεύγει να κάνει κάτι, μην τυχόν και του προσάψουν ότι δοκιμάζει διαφορετικά πεδία και άρα αυτό είναι κακό». Ναι, αλλά η εποχή μας ευνοεί τις διακριτές ταυτότητες, θα μπορούσε να αντιτείνει κάποιος. «Καταρχήν, δεν παίζω σε διαφορετικά πεδία. Είναι κοντινά όλα όσα κάνω. Ξεκίνησα 11 χρόνων σε παιδική χορωδία, στα 18 μπήκα στο Mad, κάνοντας αργά και σταθερά βήματα. Πριν από ένα χρόνο, μου δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσω τον κόσμο του μιούζικαλ». Άρα, τώρα θα μπορούσε να σχεδιάσει και μια σειρά ρούχων ή να ανοίξει ένα μπαρ; «Θα δοκίμαζα οτιδήποτε με έκανε να νιώθω ότι μπορώ να το κάνω. Ή θα μου ξυπνούσε το πάθος, τη δύναμη ή τη διάθεση να το προσπαθήσω. Η εποχή ευνοεί τα πολλά επίπεδα και τους ανθρώπους με ερεθίσματα. Πάντως, επιχειρηματικά, δεν έχω σκεφτεί να κινηθώ».

Σε πέντε χρόνια από τώρα θα προτιμούσε να είναι σε μια τοπ τηλεοπτική εκπομπή ή πρώτο όνομα σε ένα μιούζικαλ; «Έχω πάθει αλλεργία με τα διλήμματα που μου δημιουργούν οι άλλοι. Ερωτεύτηκα το μιούζικαλ, αλλά την τηλεόραση και τη μουσική τα αγαπάω. Γιατί να θέσω όρια; Και εν πάση περιπτώσει, δεν μπορώ να ζήσω μόνο από την παράσταση, ούτε μόνο από την τηλεόραση. Δεν είμαι από τις ακριβοπληρωμένες τηλεπαρουσιάστριες. Δεν κέρδισα πολλά χρήματα, ούτε έχω την πολυτέλεια να μη δουλεύω. Οτιδήποτε κάνω το προσεγγίζω σοβαρά. Σπούδαζα δημοσιογραφία πριν κάνω τηλεόραση. Επίσης, κάνω μαθήματα φωνητικής από 19 ετών» λέει η Νάντια στο People.

Κλείσιμο


Θέλει, όμως, πολύ να μιλήσει για την ηρωίδα της στο Cabaret. Λοιπόν; «Δεν έχω κανένα κοινό σημείο με τη Fraulein Kost. Στο Βερολίνο, λίγο πριν ανέβει ο Χίτλερ στην εξουσία, εκείνη προσπαθεί να επιβιώσει. Θέλει να είναι με την πλευρά των νικητών και αποφασίζει να δουλέψει ως πόρνη. Με πολιτικές πεποιθήσεις φιλοναζιστικές, αλλά με μια αφέλεια, γιατί κανείς δεν γνώριζε ακόμη τι σημαίνει να είσαι φίλος με τους ναζιστές. Δεν μπορώ να πιαστώ από τίποτε δικό μου κι αυτό είναι πρόκληση. Ενθουσιάστηκα όταν έμαθα για τη Μαρία Ναυπλιώτου, την Τάνια Τσανακλίδου και τον Δημήτρη Λιγνάδη. Από τέτοιους ανθρώπους μαθαίνεις. Τους παρακολουθώ, ρωτάω, είναι δώρο για μένα. Η Τάνια είναι υπέροχη. Είναι τόσα πολλά χρόνια καταξιωμένη στο χώρο. Ακόμη και τώρα, παρά την καριέρα της, είναι σαν μαθήτρια. Έχει ανοιχτό μυαλό κι αυτό την κάνει νέα στην ψυχή. Έχουμε πολλές σκηνές μαζί, καθώς είναι η σπιτονοικοκυρά μου, η οποία δεν θέλει μια πόρνη στο σπίτι της. Η Τάνια μού έδωσε να φορέσω για μια σκηνή ένα μαύρο μεταξωτό κομπινεζόν που φορούσε η ίδια σε παράστασή της πριν από 30 χρόνια».



Όταν πέρσι συμμετείχε στο μιούζικαλ Fame, όλως παραδόξως τα media, τα οποία στο παρελθόν την πέρασαν από σκοτσέζικο ντουζ, της φέρθηκαν καλά. «Πράγματι, οι δημοσιογράφοι υπήρξαν σκληροί μαζί μου. Ίσως να φταίει το γεγονός ότι για μεγάλο χρονικό διάστημα η προσωπική μου ζωή ήταν συνυφασμένη με την τηλεοπτική μου παρουσία. Επειδή όμως δεν θέλω να βαραίνω την προσωπική μου ζωή, όταν μου προέκυψε μια σχέση μέσα στη δουλειά, ακολούθησα το συναίσθημά μου. Κι αν αυτό σήμαινε όσα επακολούθησαν, ας τα σήμαινε. Το τράβηξα το κουπί, κολύμπησα σε πολύ βαθιά νερά και τώρα που πήρα απόσταση από τα πράγματα, το συναισθηματικό βάρος έχει φύγει, αφού τότε άκουγα συνέχεια ότι είμαι “το κορίτσι του Γρηγόρη”. Δεν είναι ωραίο να νιώθεις ότι θέλεις να κάνεις πράγματα, να δουλεύεις από τα 18 σου και ξαφνικά να σου φοριέται μια ταμπέλα» ομολογεί με σοβαρά μάτια στο People.



Κι αν ξαναβρισκόταν σε μια αντίστοιχη κατάσταση, αυτό το επίμονο πλάσμα, πάλι τα ίδια θα έκανε; «Ναι, πάλι το συναίσθημά μου θα ακολουθούσα. Δεν μπορώ να αλλάξω». Μήπως, όμως, δεν της έκανε καλό που η επαγγελματική της ζωή ήταν συνυφασμένη με την προσωπική; Απαντάει: «Σε προσωπικό επίπεδο, μου έμαθε πολλά για τον εαυτό μου και τα “θέλω” μου, αλλά η γεύση που αφήνει η κάθε σχέση αφορά μόνο δύο. Αν είναι γλυκόπικρη, πικρή ή γλυκιά, το ξέρουν μόνο δύο άνθρωποι, όπως επίσης ξέρει ο καθένας τι ρόλο έπαιξε μέσα στη σχέση. Ξέρω πώς λειτούργησε για μένα κι αν τα έβαζα σε ζυγαριά, θα έλεγα ότι αυτή η σχέση είχε πολύ πιο σημαντικές προεκτάσεις σε προσωπικό επίπεδο απ’ ό,τι σε επαγγελματικό. Πέρασα από πολλές ψυχολογικές διακυμάνσεις, αλλά επειδή το συναίσθημα είναι συναίσθημα, μάλλον θα το ξανάκανα. Ναι, επαγγελματικά ζορίστηκα. Kάποιοι λένε ότι κέρδισα δημοσιότητα, αλλά ήταν ο τύπος της δημοσιότητας που δεν ήθελα και ζορίστηκα πολύ να αποτινάξω. Πιστεύω, ωστόσο, ότι έχω πλέον αποδείξει ποια είμαι και τι θέλω να κάνω».

Οι φίλοι της υποστηρίζουν ότι λειτουργεί με τη λογική, αλλά, όταν ερωτεύεται, υπερισχύει το συναίσθημα. «Δεν το λέω για καλό, θα ήθελα να μη συμβαίνει, για να πω την αλήθεια. Από την άλλη, μια ζωή έχουμε και τα συναισθήματα είναι ωραίο να τα ζούμε στο μάξιμουμ. Εγώ τσουρουφλίστηκα από το σκληρό λόγο κάποιων ανθρώπων, οπότε όλα τα υπόλοιπα μου φαίνονται πταίσματα. Στην αρχή ήμουν ευαίσθητη, αλλά απέκτησα αντοχές. Σφίγγω το στομάχι και κρατάω την ψυχραιμία μου». Το ξέρει καλά ότι κάποιοι τη θεωρούν ψυχρή, παγωμένη, μαγκωμένη. «Το έλεγαν για την περίοδο που “έβγαιναν” μπροστά τα προσωπικά μου και όλο αυτό με έκανε εσωστρεφή και αμυντική. Δεν τσακώνομαι. Δεν θέλω διενέξεις. Όταν έβλεπα ότι όλα κουκουλώνονταν από τα προσωπικά μου –παρόλο που έκανα προσπάθεια–, μου προέκυπτε η άμυνα και η παγωμάρα. Κι όμως, στο Mad ή στο Alter έλεγαν ότι είμαι cool και άνετη. Και μετά όλο αυτό τούμπαρε» αποκαλύπτει στο People η Νάντια.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι δεν έχουν δει το φως της δημοσιότητας όλες οι σχέσεις της –ευτυχώς!–, ενώ υπήρξαν και άντρες στη ζωή της, στους οποίους δεν άρεσε η δουλειά της. «Τους τρόμαζε ο χώρος, το ότι δεν έχω ωράριο ή ακόμη το ότι μπορεί να έβλεπαν τον εαυτό τους σε ένα περιοδικό και η σχέση μας θα έπαιρνε διαστάσεις. Υπήρξε άντρας που μου εξέφρασε την ανασφάλειά του σε σχέση με τη δουλειά μου και τελικά απομακρύνθηκε. Έχω χωρίσει εξαιτίας της δουλειάς μου. Δεν ένιωθε άνετα που μου προέκυπταν υποχρεώσεις την τελευταία στιγμή, ενώ πίστευε πως όσοι κινούνται σε αυτόν το χώρο είναι ρηχοί».

Η Νάντια είναι εδώ και αρκετό καιρό μόνη, παρόλο που οι φίλες της παντρεύονται κι εκείνη χαίρεται με τη χαρά τους. «Νιώθω πολύ πιο έτοιμη πλέον για μια σχέση, αλλά δεν σημαίνει ότι την αναζητάω στην καθημερινότητά μου. Για γάμο δεν είμαι καθόλου έτοιμη. Τον τρέμω το γάμο, δεν τον φοβάμαι απλά. Πολύ μεγάλο ρόλο σε αυτό έπαιξε το διαζύγιο των γονιών μου. Δεν ήταν ωραία εμπειρία και ίσως γι’ αυτό να έχω γίνει ελαφρώς κυνική με τις σχέσεις τα τελευταία χρόνια. Ακόμη περισσότερο με τρομοκρατούν οι γάμοι και οι σχέσεις που, ενώ έχουν λήξει, συνεχίζουν να υφίστανται. Άνθρωποι που κρύβονται πίσω από την εικόνα ενός υποτιθέμενου υγιούς γάμου». Το διαζύγιο των γονιών της, ακόμη κι αν είχε τη δυνατότητα τότε, δεν θα το απέτρεπε. Ήταν 14 χρόνων όταν συνέβη. «Θα ήθελα να είχαν χωρίσει πολύ νωρίτερα. Γιατί να είναι μαζί δύο άνθρωποι που δεν μπορούν να συνυπάρξουν; Εμένα δεν με τρομάζει η κοινή αφετηρία, αλλά η κοινή πορεία και εξέλιξη. Μου φαίνεται ότι όποια στιγμή κι αν παντρευτώ –όσο απαισιόδοξο κι αν ακούγεται αυτό– δεν θα μπορέσω να αποφύγω ένα διαζύγιο. Είναι μια ανασφάλεια, ένας φόβος σοβαρός».
Έπειτα από μια τέτοια δήλωση, η Fraulein Kost του Cabaret ίσως να άναβε ένα τσιγάρο φυσώντας ψηλά τον πυκνό καπνό. Η Νάντια, από την άλλη, θα σηκώσει με απορία τους λεπτούς ώμους της και θα συνεχίσει να περπατάει στους δρόμους της λογικής της, ψύχραιμη, μέχρι να τρακάρει μετωπικά ξανά με το συναίσθημα.




Διαβάστε περισσότερα στο PEOPLE που κυκλοφορεί μαζί με το ΘΕΜΑ.





Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης