Κεραμέως: Εσείς θέλετε τον αρεστό διευθυντή σχολείου, εμείς θέλουμε τον άξιο
Κεραμέως: Εσείς θέλετε τον αρεστό διευθυντή σχολείου, εμείς θέλουμε τον άξιο
Διαφώνησε με την ουσία του νομοθετήματος, αναδεικνύοντας σοβαρότατες στρεβλώσεις, καθώς και ζητήματα συνταγματικότητας και ισονομίας, κατά τις αναλυτικές παρατηρήσεις της επί των άρθρων του νομοσχεδίου
Με αφορμή την συζήτηση του σχεδίου νόμου του υπουργείου Παιδείας «Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου σε θέματα εκπαίδευσης» στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, η Τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Επικρατείας, Νίκη Κεραμέως, διαφώνησε με την ουσία του νομοθετήματος, αναδεικνύοντας σοβαρότατες στρεβλώσεις, καθώς και ζητήματα συνταγματικότητας και ισονομίας, κατά τις αναλυτικές παρατηρήσεις της επί των άρθρων του νομοσχεδίου.
Η κ. Κεραμέως τόνισε: «Δυστυχώς τα ατοπήματα της Κυβερνώσας πλειοψηφίας επί της διαδικασίας συνεχίζονται. Η ΝΔ πρότεινε να κληθούν 4 φορείς για θέματα τεχνικής εκπαίδευσης ώστε να συζητηθεί σε βάθος το άρθρο 4 του σχεδίου νόμου. Την ΟΛΤΕΕ, τον ΕΟΠΠΕΠ, την Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών Τεχνικής Εκπαίδευσης, την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων. Και δεν κλήθηκε ούτε ένας από αυτούς αλλά και κανένας άλλος φορέας για την τεχνική εκπαίδευση, ενώ για παράδειγμα 4 από τους 14 «φορείς» εντός εισαγωγικών που κλήθηκαν, ήταν στελέχη του Υπ. Παιδείας εν ευρεία εννοία. Αυτή είναι από ότι φαίνεται η σημασία που δίνει η Κυβέρνηση στην Τεχνική Εκπαίδευση. “
Σε οτι αφορά στην επιλογή διευθυντών υπογράμμισε: “Συζητάμε για επιλογή εκπαιδευτικών για τις θέσεις των διευθυντών, και πουθενά μέσα στο νομοσχέδιο σας δεν μιλάτε για αξιολόγηση του έργο των εκπαιδευτικών αυτών. Κι επειδή χθες όταν αναφέρθηκα στην αναγκαιότητα αξιολόγησης, συνάδελφοι του ΣΥΡ μου φώναζαν ότι πως μιλάω για αξιολόγηση όταν η ΝΔ δεν έκανε ποτέ αξιολόγηση, επιτρέψτε μου να σας ενημερώσω για τα εξής: Τον Νοέμβριο 2013 με το Π.Δ. 152/2013 θεσμοθετήθηκε η αξιολόγηση για όλους τους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Αμέσως μετά ξεκίνησε η διαδικασία επιμόρφωσης των αξιολογητών, η οποία ολοκληρώθηκε εντός 5 τριημέρων. Έως τον Αύγουστο του 2014, ολοκληρώθηκε η διαδικασία αξιολόγησης των ανώτερων στελεχών, ήτοι περιφερειακοί διευθυντές, προϊστάμενοι επιστημονικής καθοδήγησης, σχολικοί σύμβουλοι, διευθυντές εκπαίδευσης. Τα φύλλα αξιολόγησης κατατίθεντο σε ειδική πλατφόρμα στον ιστότοπο του ΙΕΠ. Και εν συνεχεία είχε δρομολογηθεί η αξιολόγηση διευθυντών εάν δεν ερχόταν ο ΣΥΡ στην εξουσία ο οποίος σταμάτησε κάθε διαδικασία αξιολόγησης. Διαφωνούμε με τη μείωση της βαρύτητας των επιστημονικών/τυπικών προσόντων των υποψηφίων επί του συνόλου των μορίων.
Διαφωνούμε με την αύξηση της βαρύτητας της αρχαιότητας, της εμπειρίας, μιας εμπειρίας που δεν έχει αξιολογηθεί. Με τη ρύθμιση αυτή οδηγείτε σε αποκλεισμό τους νεώτερους εκπαιδευτικούς με προσόντα. Περαιτέρω, ορίζετε προαπαιτούμενο για την υποβολή υποψηφιότητας τα 10 έτη εκπαιδευτικής εμπειρίας, από τα οποία και τα 10 λέτε ότι πρέπει να είναι έτη διδασκαλίας”.
Η κ. Κεραμέως τόνισε: «Δυστυχώς τα ατοπήματα της Κυβερνώσας πλειοψηφίας επί της διαδικασίας συνεχίζονται. Η ΝΔ πρότεινε να κληθούν 4 φορείς για θέματα τεχνικής εκπαίδευσης ώστε να συζητηθεί σε βάθος το άρθρο 4 του σχεδίου νόμου. Την ΟΛΤΕΕ, τον ΕΟΠΠΕΠ, την Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών Τεχνικής Εκπαίδευσης, την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων. Και δεν κλήθηκε ούτε ένας από αυτούς αλλά και κανένας άλλος φορέας για την τεχνική εκπαίδευση, ενώ για παράδειγμα 4 από τους 14 «φορείς» εντός εισαγωγικών που κλήθηκαν, ήταν στελέχη του Υπ. Παιδείας εν ευρεία εννοία. Αυτή είναι από ότι φαίνεται η σημασία που δίνει η Κυβέρνηση στην Τεχνική Εκπαίδευση. “
Σε οτι αφορά στην επιλογή διευθυντών υπογράμμισε: “Συζητάμε για επιλογή εκπαιδευτικών για τις θέσεις των διευθυντών, και πουθενά μέσα στο νομοσχέδιο σας δεν μιλάτε για αξιολόγηση του έργο των εκπαιδευτικών αυτών. Κι επειδή χθες όταν αναφέρθηκα στην αναγκαιότητα αξιολόγησης, συνάδελφοι του ΣΥΡ μου φώναζαν ότι πως μιλάω για αξιολόγηση όταν η ΝΔ δεν έκανε ποτέ αξιολόγηση, επιτρέψτε μου να σας ενημερώσω για τα εξής: Τον Νοέμβριο 2013 με το Π.Δ. 152/2013 θεσμοθετήθηκε η αξιολόγηση για όλους τους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Αμέσως μετά ξεκίνησε η διαδικασία επιμόρφωσης των αξιολογητών, η οποία ολοκληρώθηκε εντός 5 τριημέρων. Έως τον Αύγουστο του 2014, ολοκληρώθηκε η διαδικασία αξιολόγησης των ανώτερων στελεχών, ήτοι περιφερειακοί διευθυντές, προϊστάμενοι επιστημονικής καθοδήγησης, σχολικοί σύμβουλοι, διευθυντές εκπαίδευσης. Τα φύλλα αξιολόγησης κατατίθεντο σε ειδική πλατφόρμα στον ιστότοπο του ΙΕΠ. Και εν συνεχεία είχε δρομολογηθεί η αξιολόγηση διευθυντών εάν δεν ερχόταν ο ΣΥΡ στην εξουσία ο οποίος σταμάτησε κάθε διαδικασία αξιολόγησης. Διαφωνούμε με τη μείωση της βαρύτητας των επιστημονικών/τυπικών προσόντων των υποψηφίων επί του συνόλου των μορίων.
Διαφωνούμε με την αύξηση της βαρύτητας της αρχαιότητας, της εμπειρίας, μιας εμπειρίας που δεν έχει αξιολογηθεί. Με τη ρύθμιση αυτή οδηγείτε σε αποκλεισμό τους νεώτερους εκπαιδευτικούς με προσόντα. Περαιτέρω, ορίζετε προαπαιτούμενο για την υποβολή υποψηφιότητας τα 10 έτη εκπαιδευτικής εμπειρίας, από τα οποία και τα 10 λέτε ότι πρέπει να είναι έτη διδασκαλίας”.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα